Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Du vet du er på lavkarbo når ... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=48118)

langaard 02-12-11 22:51

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1260549)
:smile: Så bra da!

din smørtyv!!:D

vaskeklut 03-12-11 15:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1260520)
...når du hamstrer 14 pakker smør og ler av de andre som ikke får smør...

:eek::eek::eek::eek:HVA??:eek: (:eek: ) (ikke ment så alvorlig som det ser ut altså, jeg ble bare veldig ovveraska over FJORTEN pakker smør! :o )

Photobscura 03-12-11 16:13

-Når man high fiver seg selv over at man var akkurat den personen som rakk å kjøpe den siste pakka med meierismør på Rema!

Dietta 03-12-11 16:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1260805)
-Når man high fiver seg selv over at man var akkurat den personen som rakk å kjøpe den siste pakka med meierismør på Rema!

Gratulerer. Godt jobba :heia: (Regner med at du måtte kjempe deg vei mellom gale lavkarbere og gamle damer med stokk :p )

Photobscura 03-12-11 16:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1260812)
Gratulerer. Godt jobba :heia: (Regner med at du måtte kjempe deg vei mellom gale lavkarbere og gamle damer med stokk :p )

Nope! Hørte rykter om at det var smør der så jeg måtte jo sjekke, og der sto den i kjøla og lyste mot meg, og jeg bare plukket med meg, uten noen som helst konkurranse. Så det gikk som ... kniv i varmt smør. Høhø.

<insert_scary_name_here> 03-12-11 17:26

du tenker at smørpakka i Sverige ser ut som en gullbarre, og omtrent behandler den som en og...

Supera 03-12-11 17:49

Dere som sliter med å få tak i smør bør reise hit. :geip: Jeg har funnet smør hver eneste gang jeg har vært i butikken. Jeg stakk først innom coop markedet i bygda og kjøpte to pakker smør der og så dro jeg til Mega på Moi og det var smør der også, så jeg kjøpte en pakke til.

langaard 03-12-11 17:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Supera (Innlegg 1260864)
Dere som sliter med å få tak i smør bør reise hit. :geip: Jeg har funnet smør hver eneste gang jeg har vært i butikken. Jeg stakk først innom coop markedet i bygda og kjøpte to pakker smør der og så dro jeg til Mega på Moi og det var smør der også, så jeg kjøpte en pakke til.

Da må du jo hamstre, og selge det videre til blodpris:D (smørlanger:))

Supera 03-12-11 18:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1260865)
Da må du jo hamstre, og selge det videre til blodpris:D (smørlanger:))

Hvor mye er du villig til å betale? :stuart:

Det eneste jeg hamstret i dag var ost fordi norvegia var på tilbud på mega. Jeg kommer nok til å angre på det hvis jeg en gang ikke får tak i smør og går tom. Jeg har noen liter med cocosa, så jeg kan steke i det men det blir ikke det samme.

langaard 03-12-11 18:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Supera (Innlegg 1260873)
Hvor mye er du villig til å betale? :stuart:

Det eneste jeg hamstret i dag var ost fordi norvegia var på tilbud på mega. Jeg kommer nok til å angre på det hvis jeg en gang ikke får tak i smør og går tom. Jeg har noen liter med cocosa, så jeg kan steke i det men det blir ikke det samme.

Holder det med 150 kr kiloen?:p

ToreH 03-12-11 18:39

Smørtomt i butikkene her også nå, jammen bra jeg handlet 14 pakker her forleden dag gitt.... ;-)

vimsen85 04-12-11 10:29

Når man vurderer å kjøpe en ekstra koffert, så man kan ta med seg smør og clotted cream hjem fra england ;)

Peppa Gris 04-12-11 11:50

Når man tilbringer tid på et forum der enkelte deltagere anser "smørkrisa" som det verste som hente i 2011.

Nerthus 04-12-11 14:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris (Innlegg 1261201)
Når man tilbringer tid på et forum der enkelte deltagere anser "smørkrisa" som det verste som hente i 2011.

Fniiiis.... :)

Dietta 04-12-11 17:55

.... når du foretrekker at innbruddstyven stjeler sølvtøyet framfor meierismøret i kjøleskapet...

ToreH 04-12-11 18:14

....når du lar deg irritere over at Hypah skriver på et forum at han hamstrer....og attpåtil gidder du respondere også...hahaha! :D

Señora 04-12-11 18:14

..."de andre" roper etter deg at det er din feil at det ikke er smør i butikken. :btdt:

ToreH 04-12-11 18:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Señora (Innlegg 1261396)
..."de andre" roper etter deg at det er din feil at det ikke er smør i butikken. :btdt:

ikke noe hadde gledet meg mer enn om jeg fikk skylda for andres egenprojisert udugelighet og manglende forutseenhet/planlegging....

"egen fortreffelighet er bra, men andres udugelighet er ikke så verst det heller..."

<insert_scary_name_here> 08-12-11 22:40

...du mener at spørsmålet om hva LCHF er forkortelse for, var quizzens letteste spørsmål...

...du bare bommer med 1% på fettinnholdet på kremfløte. (men pokker så irriterende likevel...)

Chamomilla 09-12-11 09:12

...når du er misunnlig på hypahs 14 smørpakker siden du bare har 4 kvartkiloer igjen.. :)

VSB 10-12-11 19:13

- når det er et nederlag å ha en pakke melange i kjøleskapet, som kriseløsning for julebaksten...

Kanutten 10-12-11 19:20

du selv lager smøret mye bedre enn det tine gjør!

Klara 12-12-11 15:21

...når du får venninnen din til stolt å vise fram smøret hun har i kjøleskapet.

Aline 12-12-11 19:44

...du lager de små smørpakningene på julebordet til kveldens hovedtema...

Nei vent, alle snakket jo om dette ;)

Cherry 12-12-11 20:02

...når du tar både smørkrisa og lavkarbokrigen med knusende ro, fordi du har stabilt blodsukker?

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.