![]() |
Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...
Sitat:
|
Sitat:
|
-Når man high fiver seg selv over at man var akkurat den personen som rakk å kjøpe den siste pakka med meierismør på Rema!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
du tenker at smørpakka i Sverige ser ut som en gullbarre, og omtrent behandler den som en og...
|
Dere som sliter med å få tak i smør bør reise hit. :geip: Jeg har funnet smør hver eneste gang jeg har vært i butikken. Jeg stakk først innom coop markedet i bygda og kjøpte to pakker smør der og så dro jeg til Mega på Moi og det var smør der også, så jeg kjøpte en pakke til.
|
Sitat:
|
Sitat:
Det eneste jeg hamstret i dag var ost fordi norvegia var på tilbud på mega. Jeg kommer nok til å angre på det hvis jeg en gang ikke får tak i smør og går tom. Jeg har noen liter med cocosa, så jeg kan steke i det men det blir ikke det samme. |
Sitat:
|
Smørtomt i butikkene her også nå, jammen bra jeg handlet 14 pakker her forleden dag gitt.... ;-)
|
Når man vurderer å kjøpe en ekstra koffert, så man kan ta med seg smør og clotted cream hjem fra england ;)
|
Når man tilbringer tid på et forum der enkelte deltagere anser "smørkrisa" som det verste som hente i 2011.
|
Sitat:
|
.... når du foretrekker at innbruddstyven stjeler sølvtøyet framfor meierismøret i kjøleskapet...
|
....når du lar deg irritere over at Hypah skriver på et forum at han hamstrer....og attpåtil gidder du respondere også...hahaha! :D
|
..."de andre" roper etter deg at det er din feil at det ikke er smør i butikken. :btdt:
|
Sitat:
"egen fortreffelighet er bra, men andres udugelighet er ikke så verst det heller..." |
...du mener at spørsmålet om hva LCHF er forkortelse for, var quizzens letteste spørsmål...
...du bare bommer med 1% på fettinnholdet på kremfløte. (men pokker så irriterende likevel...) |
...når du er misunnlig på hypahs 14 smørpakker siden du bare har 4 kvartkiloer igjen.. :)
|
- når det er et nederlag å ha en pakke melange i kjøleskapet, som kriseløsning for julebaksten...
|
du selv lager smøret mye bedre enn det tine gjør!
|
...når du får venninnen din til stolt å vise fram smøret hun har i kjøleskapet.
|
...du lager de små smørpakningene på julebordet til kveldens hovedtema...
Nei vent, alle snakket jo om dette ;) |
...når du tar både smørkrisa og lavkarbokrigen med knusende ro, fordi du har stabilt blodsukker?
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51. |