Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Starter 1. juni - Blir du med? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44671)

Sanna 1 05-10-11 07:33

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg har falt litt av lasset her. Har ingenting å meddele.
Bortsett fra at jeg, etter å ha hatt stabil vekt i lang tid, har økt kh betraktelig.
Litt frukt, mere meieriprodukter, nøtter osv.
I går merket jeg plutselig at en pintrang bukse var blitt for stor.
Opp på vekta og PANG ! Jeg hadde gått ned over 1 kg.
Jeg trenger faktisk ikke gå ned mer, så jeg ble mer overrasket enn happy !
Men det går seg vel til.
Nei, nå må jeg spurte på jobb............

Appelsinpiken 05-10-11 08:24

God morgen! :)

Tekake som pizzabunn funka fint. Men skal jeg gjøre det igjen, så skal jeg steke bunnen ekstra lenge slik at den blir litt mer sprø. - og tynnere! :)

Nå er det straks skole. Og jeg er så trøtt at halve kunne ha vært nok, hvor er koffeinen ?

MariaB 05-10-11 10:57

God morgen/formiddag!

Beklager at jeg ikke kommenterer dere, men jeg ser nesten i kryss i dag...Denne møkkasyka vil ikke slippe taket, og når jeg tror ungene er på bedringens vei så er det faen meg på an igjen. Beklager sterk ordbruk... Minsten holdt det gående fra kl 21-03 i natt, feberfri men tydligvis noe som plager han...kl 06.30 våkner eldstemann, som jeg trodde var frisk, full i feber og kaster opp over hele sofaen :eek:
HELDIGVIS fikk mannen beskjed om at han ikke skal reise ut denne uka allikevel, så vi er da to om dritten...

Maten går til helvete, det er ikke egg og bacon som frister mest for å si det sånn...

Pruttilutt 05-10-11 15:01

Huff for en runde, Maria! Men... hadde egg og bacon fristet så hadde det vært noe galt ;) Hadde et par-tre uker med småkvalme hele tiden tidligere i høst, og da hjalp ikke tanken på fett noe særlig. Gikk i grove brødskiver med smør og banan på. Eneste jeg har lyst på når jeg er syk, rart med det. Eller spiralloff med smør og servelat :p

Her har det gått i ett; feber, snørr, arbeidskontrakt, undersøkelser, leilighetsjakt og banksamtaler. MÅ HA DEN! Ja, altså, jeg har funnet en leilighet jeg ønsker. Er i nærområdet, 65 kvm, alt jeg trenger!

bente1 05-10-11 15:21

God dag alle sammen. Jeg har brukt dagen på å sove lenge, slappe av, langt bad for å myke opp skuldre osv. Kjente jeg trenger dette:)

Maria: Uff stakkars dere . Det er utrolig slitsomt med syke barn, og om høsten går det jo nesten i ett med det der i småbarnsaldere. Godt at mannen i alle fall blir hjemme og hjelper til! Trøste :klem: og masse god bedring til hele familien.

Pruttis: Ååå har du funnet leilighet også, så kjekt, alt skjer på en gang nå skjønner jeg. Ønsker deg masse lykke til med å få leiligheten, krysser fingrene for deg:4klover:

MariaB 05-10-11 15:51

Takk for gode ord! :klem: Det er heldigvis ikke jeg (bank i bordet) som er syk, kun barna. Men for all del, det er nok ;) Det har heldigvis ikke blitt mer oppkast, og feberen har roet seg, så kanskje det er på vei vekk allikevel!

Prutti: Så gøy med leilighet!! Virker som om mye går i orden og dagen! :)

Bente: Så deilig å bruke dagen på seg selv! Det fortjener du jammen :klem:

Dollsine 05-10-11 18:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av bente1 (Innlegg 1222680)
Godkveld damer!
Beklager jeg ikke har holdt dere med selskap i kveld, men det har jo vært salsakveld hele kvelden for meg. Kjekt! Neste uke er det høstferie fra salsaen, så jeg måtte ta meg ekstra ut i kveld:p

Tirsdag har du forumfri Bente; da er det jo danseaften, det vet vi. Veldig bra du tar fri resten av uka. På inspirasjon av deg avspaserer jeg også i morgen og fredag. Kjenner skuldrene falt ned ett par-sju hakk da jeg fikk ja fra sjefen. Takk-oh-store-sjef:p
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av bente1 (Innlegg 1223066)
God dag alle sammen. Jeg har brukt dagen på å sove lenge, slappe av, langt bad for å myke opp skuldre osv. Kjente jeg trenger dette

Bra Bente!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1 (Innlegg 1222716)
Jeg har falt litt av lasset her. Har ingenting å meddele. Jeg hadde gått ned over 1 kg.

:eek: Har ingenting å meddele Sanna sjøh. Neida. Fortsetter å gå ned vekt, men det er da ingenting! Klart dette er viktig Sanna! Kos deg på jobb og les dette når du er hjemme. Jeg vil gjerne ha slike oppdateringer fra deg!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken (Innlegg 1222738)
Tekake som pizzabunn funka fint. Men skal jeg gjøre det igjen, så skal jeg steke bunnen ekstra lenge slik at den blir litt mer sprø. - og tynnere! :)

Synes du de ble gode som pizzabunn? Jeg likte ikke den svampete konsistensen jeg:confused: Mulig det er fordi ordentlig tynn pizzabunn er noe av det beste jeg får. Jeg spiser heller skorpene enn selve pizzaen.... Så tekakebunn var nedtur til gangs....

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MariaB (Innlegg 1222842)
Beklager at jeg ikke kommenterer dere, men jeg ser nesten i kryss i dag...Maten går til helvete, det er ikke egg og bacon som frister mest for å si det sånn...

Kjære Maria. Har tenkt på deg i dag, og hvordan du har det med syke barn. Så bra mannen din er hjemme slik at dere er to om det! Ikke tenk så mye på det med maten nå; det blir bare pes. Og med 20-50 g kh om dagen har du en del å gå på. Benytt deg av det nå, ligg i øvre del av målet ditt. Så kommer resten etterhvert, og så går det seg til. Kanskje er det litt som dette i heimen din nå :D?
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net..._1364681_n.jpg

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 1223050)
Her har det gått i ett; feber, snørr, arbeidskontrakt, undersøkelser, leilighetsjakt og banksamtaler. MÅ HA DEN! Ja, altså, jeg har funnet en leilighet jeg ønsker. Er i nærområdet, 65 kvm, alt jeg trenger!

Er du og syk? Huff da; det er jo tiden for basselusker som sprer seg fortere enn enkelte skifter truser. Håper du er frisk når du skal på jobb neste uke. Krysser fingrene for leiligheten!!

Så litt humor for oss damer:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...98527567_n.jpg

Dollsine 05-10-11 18:36

Så.... det var tilbakemeldingene fra meg. Siden jeg har tatt meg fri ett par dager og sliter med å la høykarbovarer være:realmad: har jeg vært og handlet masse cavaliersjokolade, store IFA og KIMS baconkrisp i dag. Tenkte å bake knekkebrød senere i kveld, akkurat nå drikker jeg kaffe med masse fløte (les: fløte med kaffe i) + noen dråper stevia. Er sliten, men kjenner at jeg holder på å "lande" og slapper godt av nå. Tråden og avisa er lest, vaskemaskina er satt på, har tent opp i ovnen og når mørket senker seg så tenker jeg å tenne litt lys. Gleder meg til å slappe av og sitte lenge oppe i kveld, og sove utpå i morgen. Har absolutt ingen planer; enn det da gitt. Det er jo en gave i seg selv!

Jeg ønsker å dele en klem med dere; nyt denne da:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...82752653_n.jpg

bente1 05-10-11 19:35

Så godt det er på vei å roe seg litt, Maria, håper du får en god natts søvn uten masse nattevåk i natt!

Dollsine - da er vi to som skal late oss de neste to dagene;) Så bra at du også får senket skuldrene og slappet litt av! Begynn med å kose deg med varme i ovnen og masse lys du, hørtes deilig ut i høstmørkeret! Og så masse godt du hadde kjøp deg inn da - hørtes fristende ut. Heldigvis er jeg strappmett;)

Sanna: Hvis det går så greit å komme på vedlikehold og øke litt på karbene, så trenger jeg kanskje ikke grue meg sånn? Jeg er jo såååå redd for det søtsuget og sulten jeg vet følger med økt karbonivå.... Kanskje er det ubegrunnet?:rolleyes: Siden jeg ikke har så langt igjen til målvekta mi nå, så tenker jeg stadig oftere på hvordan jeg skal gjøre det...

Appropo det med "etter slankekuren": Kjøpte Hjemmet denne uken, siden det stod noe om Lavkarbo der. Der ble Skaldemann intervjuet. Han sier han nå har levd i ketose i 10 år og har det helt topp. Da han beynte sier han at han ble spådd både tidlig død og allslags sykdommer, men nå har holdningene rundt han endret seg enormt. Så - kanskje er det ikke så farlig om jeg ikke greier dette med økning av karber..... - da får jeg vel bare forbli i ketose slik som han kanskje....:cool:

I dag har jeg bare dullet rundt. Lest litt bok, ordnet noen salsating, ryddet litt, vasket litt klær, handlet inn litt ekstra mat, bakt nistemuffins til sønnen - slike småting som man ikke alltid rekker over i den travle hverdagen. Til middag hadde vi smørgrøt og spekemat, så jeg er rimelig overmett i dag. Skal ikke store porsjonen til for å bli mett, skikkelig høyoktan drivstoff;) strengt tatt er det litt "tirsdagsmat", siden jeg trenger ekstra brensel til salsaen, men sønnen min ba så pent om at jeg kunne lage det til han i dag, for han rakk ikke hjem før jeg dro på salsa i går:D

Dollsine 05-10-11 20:50

God kveld damer! Da har jeg studert innsiden på øyelokkene; deilig å slumre under pleddet på sofaen. Og det beste av alt er at jeg kan gjøre det i fire hele dager framover:smile:

Hvor er dere da?

bente1 05-10-11 21:07

Du og jeg i dag Dollsine :suss: Fire dager under pledd på sofan sammen:D

Dollsine 05-10-11 21:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av bente1 (Innlegg 1223343)
Du og jeg i dag Dollsine :suss: Fire dager under pledd på sofan sammen:D

Åhhh......fire dager med bare slumring.....

bente1 05-10-11 21:13

....og så har jeg funnet fram pepsi maxen;) koooos - kom og sleng deg i sofan med meg

Dollsine 05-10-11 21:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av bente1 (Innlegg 1223352)
....og så har jeg funnet fram pepsi maxen;) koooos - kom og sleng deg i sofan med meg

Ah...maxemax. Jeg som var så stolt da jeg greide å la være å kjøpe max da jeg handlet i ettermiddag. Jeg ligger allerede under pleddet; har vært her i over tre timer. Nå tenkte jeg å reise meg :eek: og gå og bake de knekkebrødene jeg tenkte å lage. Mekker en kokoskake i samme slengen så jeg slipper å tenke på mat de neste fire dagene :D:D

bente1 05-10-11 21:32

Kokosbrød skal jammen jeg også bake - men i morgen tidlig slik at jeg kan spise det varmt med smør som smelter på det til min sene frokost/lunch :p

Er i grunnen fremdeles mett etter den heavy middagen...

Dollsine 05-10-11 22:27

Nå er knekkebrødene i ovnen, og kaka er snart klar for å stekes. Glemte at jeg ikke kunne steke de samtidig :eek: Noen ganger er jeg bare sååå rotehue! Men men, det går da bra tenker jeg. Greide å rote mye da jeg holdt på i dag; begge disse rotegreiene er typiske tegn på at det er nødvendig med et dypdykk under pleddet noen dager. Men i dag har jeg vært kjempeflink til å ikke spise noe høykarbomat da! Et par osteskiver til "frokost" litt utpå formiddagen (mest for smakens skyld) salat med skinke, grønnsaker, agurk, majo og rømme til lunsj. Samme salat til middag med røkelaks til, og nå restene av lunsj og middag;) Når behovet for "noe" har meldt seg så har jeg spist litt baconkrisp og mye IFA. Og siden jeg ikke orker å gå og hente farris OG har vært så flink i dag, så tar jeg meg en Lysholmer lite til salaten. :D:D Og vet dere, etter at jeg droppet ekstremlavkarbo har jeg nesten ikke vært hoven i kroppen. Ringene sitter løst igjen, men ikke buksa da:(, den strammer litt for mye ja.

Jeg må nok gå over til flere måltider om dag; iaf lunsj, middag og kvelds framover. Jeg blir helt desperat i hodet og tenker på mat hele tiden hvis jeg bare skal ha to måltid. :eek: Og det hjelper ikke at jeg ikke er sulten altså! *Mat-mat-mat-mat* Jeg måtte sjekke kalenderen og om ei ukes tid får jeg "besøk", men det er litt tidlig å være så desperat da.

Siden jeg nå likevel tenker å "ta den helt ut", så planlegger jeg en poltur i løpet av de nærmeste dagene. Jeg kom over denne siden, hvor de gir vinanbefalinger til oss med migrene. Da er det håp for å bli litt surrete igjen :full:

Pruttilutt 05-10-11 22:44

Nesa er sååå tett! Men å renne kan den. Rart det der, at man sier man er tett i nesa og snyter seg annehvert minutt. Faktisk så ille at det er like før jeg henter en tampong! Blir spennende å reise med fly i morgen med denne formen.... Skal kjøpe med "Fort Frisk" på apoteket i Tromsø i morgen, ta meg en støyt før undersøkelsene på sykehuset, så er jeg mest sannsynlig bedre par timer etterpå. Den funker, altså! Husker tidligere i år, jeg var desperat etter å bli bedre for jeg skulle møte Fyren i Tromsø. Kjøpte den, dro hjem og kledde på meg masse,masse,masse klær, lagde trylledrikken og sovna etterpå. Våknet en time senere og var feberfri og full av energi. Herlig.

Har lavkarbofri nå pga. undersøkelsen i morgen. Kan ikke ha "besøk" i morgen pga. undersøkelser og da hjelper det å spise karb i og med at mensen forsvinner. Merkelig, men fint akkurat nå!

Nå skal jeg se mer på TV før jeg sovner her i pledd iført lester og skjerf. :hearts:

Dollsine 05-10-11 22:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 1223480)
Nesa er sååå tett! Men å renne kan den. Rart det der, at man sier man er tett i nesa og snyter seg annehvert minutt. Faktisk så ille at det er like før jeg henter en tampong! Blir spennende å reise med fly i morgen med denne formen.... Skal kjøpe med "Fort Frisk" på apoteket i Tromsø i morgen, ta meg en støyt før undersøkelsene på sykehuset, så er jeg mest sannsynlig bedre par timer etterpå. Den funker, altså! Husker tidligere i år, jeg var desperat etter å bli bedre for jeg skulle møte Fyren i Tromsø. Kjøpte den, dro hjem og kledde på meg masse,masse,masse klær, lagde trylledrikken og sovna etterpå. Våknet en time senere og var feberfri og full av energi. Herlig.

Har lavkarbofri nå pga. undersøkelsen i morgen. Kan ikke ha "besøk" i morgen pga. undersøkelser og da hjelper det å spise karb i og med at mensen forsvinner. Merkelig, men fint akkurat nå!

Tampong i "desa"; synes jeg ser det for meg! Egentlig genialt da. Du må ta nesespray før flyreisa i morgen, så slipper du så mye dotter i ørene. Men hva er den Fort frisk-greia? Det har jeg aldri hørt noe om jeg?

Og det er merkelig at besøkene er borte når du spiser karbo da. Håper du er tøffa nok til å spørre legen i morgen! Jeg har sett at flere har samme problem, men ikke over så lang tid som deg vel?

Jeg har jo disse utslettene mine, som er på vei bort nå (heldigvis!!!). Jeg har jo tenkt det kunne være noe jeg reagerer på (er allergisk/intolerant mot en del mat :(). Men ei dame på helsekosten i dag, spurte om kroppen holdt på på kivtte seg med stoffer den ikke trenger. Mulig det kan være en løsning?

Dollsine 05-10-11 23:03

Jaggu ble klokka over elleve i kveld og! Går jo flere kilometer når jeg skal legge meg, så jeg er ikke i senga før om en halv time. Godt jeg kan sove utpå i morgen! Sov godt alle snupper; skravles i morgen? Noen jeg har savnet her i dag altså.... :D

Pruttilutt 05-10-11 23:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dollsine (Innlegg 1223498)
Tampong i "desa"; synes jeg ser det for meg! Egentlig genialt da. Du må ta nesespray før flyreisa i morgen, så slipper du så mye dotter i ørene. Men hva er den Fort frisk-greia? Det har jeg aldri hørt noe om jeg?

Og det er merkelig at besøkene er borte når du spiser karbo da. Håper du er tøffa nok til å spørre legen i morgen! Jeg har sett at flere har samme problem, men ikke over så lang tid som deg vel?

Jeg har jo disse utslettene mine, som er på vei bort nå (heldigvis!!!). Jeg har jo tenkt det kunne være noe jeg reagerer på (er allergisk/intolerant mot en del mat :(). Men ei dame på helsekosten i dag, spurte om kroppen holdt på på kivtte seg med stoffer den ikke trenger. Mulig det kan være en løsning?

Her er den Fort Frisk-greia. Eller, slik ser den i alle fall ut. Apotekdama sa til meg at det er noe urter som renser, og jeg tror jeg var både tett i nesa og i ørene når hun snakket, for jeg husker ikke så særlig mye mer enn det :p Men, den hjelper. Jeg skal ta den som en kur denne gangen, ikke bare som en engangsstøyt.

Utslett kommer ikke for en grunn. Jeg får utslett av tropiske matvarer som tomater, jordbær, appelsiner osv. Skikkelig utslett. Som barn så jeg ut som en jordbær. Søster får utslett når hun er stresset og/eller ikke har det bra psykisk. Bror er atopiker med kronisk eksem, og hudlegen sa til ham at han skulle spise det han ville og heller merke selv hva han reagerte på med årene. Noen utvikler å tåle mer, jeg kan f.eks. spise jordbær nå uten å få helt hetta. Men det meste av allergi (fra mat) kommer fra tarmen, sa hudlegen. Noe som ikke er helt ferdig utviklet i tarmen, kanskje det har noe med toleransen å gjøre? Jeg har ikke peiling egentlig, bare trekker inn noe jeg har hørt her og der. Utslett er i alle fall en pest og en plage. Tørr hud? Ringkløe? Flass?

Nysgjerrig nok 06-10-11 07:15

Hei damer.
Er bare innom for å si hei egentlig.
Har mensen (eller besøk som dere sier) og da er helvete igang igjen da; sint, lei meg, kjefter, griner, deppa, negativ, usikker, sjeldent destruktiv til å være meg. Og gud som jeg hater det.
Det er vel ingen (untatt dere) om jeg ikke er sint på nå, inkl meg selv. Fulgte med i tråden helt til Pruttis spurte hvordan jeg har det. Da kom tårene og så var det liksom gjort.
Hva i all verden er greia med å ha det sånn hver eneste måned????? Sånn, nå skal jeg forsøke å ikke klage mere.

Kjøpte kjole går, - dvs kljøpte 4 kjoler i går. Til opplegget på søndagen (folka med massør til gullfisken sin) som jeg gruer til. Og skal låne støvletter av mamma. Tror det kan bli fint jeg. (Akkurat nå så tenker jeg at jeg blir jo ikke fin uansett. Men jeg er ferdig med "besøket" til helgen, så det kan hende jeg innfinner meg med meg selv før den tid. Pr nå er jeg min egen værste fiende.
Oups - der klagde jeg litt til.)

Jo da, - men da forstår dere hvorfor jeg tar pause fra tastene når det står på som værst..
Fant denne på facebook; synes den var god og ville dele med dere.

Klem til damene mine - og beklager drittsinnet.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...11695693_n.jpg

Nysgjerrig nok 06-10-11 07:33

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...90412269_n.jpg

...den dårlige humoren min er i alle fall på vei tilbake.
Måtte dele denne også - var jo rene lavkarboreklamen...

MariaB 06-10-11 10:25

Morn morn!

Håper dollsine og Bente er langt under dyna ennå ;)
Prutti: god bedring!
Nyskjerrig: æsj, kjedelig med sånn vanskelig pms da!:klem: jeg blir også mer plaget etter som åra går, men jeg blir "kun" en skikkelig nebbete bitch :p vedder på du blir kjempefin i en av de nye kjolene!

Her har vi hatt en god natt, og nå håper jeg virkelig at sjuka er på retur! Går snart på veggene av å være så masse inne... Baking var en god ide..knekkebrød kanskje, og oppskrift på kokosbrødet vil kanskje noen dele med meg igjen?:) :)

Appelsinpiken 06-10-11 10:38

Skulle ønske jeg hadde besøk...!
Er så stressa om dagen at jeg fikk delvis besøk hele forrige uke, og denne uka (som jeg egentlig skulle hatt besøk) har jeg blitt fullstendig glemt. (Noe som så klart medfører bittelitt angst! eller lettere panikk).

Nå må jeg komme meg på skolen. Blir laaaang dag i dag. Skal skrive ferdig innleveringsoppgaven til i morgen, og er bare sånn rundt halvveis nå. Og så har jeg litt dårlig samvittighet for at jeg fremdeles sitter i senga og for at jeg ikke fikk lest så mye i går.
Altså.. innleveringsoppgaven er frivillig og det er deilig å kunne strukturere sine egne dager. Jeg har vært student i en del år alt, og det er først nå jeg har funnet ut hva jeg faktisk vil drive med. De andre årene jeg har studert har jeg endt opp med å lese maks en time om dagen (gjerne samlet til en enkelt dag i uka). Eksamen gikk så klart ikke så bra.
Nå derimot har jeg angst om jeg ikke er på skolen senest klokka ti, og sitter der til seks-sju. Alt er snudd på hodet. Så kan være derfor jeg ikke har besøk. Håper det er derfor. :(
Og det ER digg å strukturere sin egen dag, men det innebærer mye dårlig samvittighet når alarmen gikk klokka sju, og jeg har ligget og halvsovet til klokka ti, og etterpå sliter med å komme meg ut av senga. Hater sånne dager.

I går var jeg og kjæresten på date :love:. Vi dro på tgi fridays på aker brygge. Og dere.. biff med fløtesaus og brokkoli:rolleyes:. yumyum. Den ble servert med en hjemmelaget potetmos med cheddar. Smakte på den, men ble mer enn mett nok av den biffen altså.
Så koslig kveld med han. Må virkelig nyte å treffe han sånn som i går. Er liksom noe helt spesielt å dra ut sammen sånn enn det er å bare sitte og sløve en lørdag.

bente1 06-10-11 10:39

Godmorgen alle sammen. Ønsker alle en god dag!

Kjæreste, skjønneste Nysgjerrig nok :hearts:: Forferdelig å ha det slik hver måned. Føler veldig med deg, men heldigvis går det jo over etternoen dager da. For meg gikk heldgvis alle pms plager over etter at jeg fikk barn. Vær sint på alle andre, du, men ikke ta det ut på deg selv kjære du. Jeg er helt sikker på at du ser helt fantastisk ut i de nye kjolene dine! Du skal gå i selskap i helgen og vite at du er tusen ganger mer verdt på alle måter enn de folkene med massør til gullfisken. Ryggen rak og hodet høyt hevet. Sender deg masse masse tøsteklemmer :klem:

Maria: Godt å høre at du endelig har fått sovet litt i natt og at ungene er på bedringens vei:)
Her har du det kokosbrødet. Bruk 1,5 l form, hvis ikke blir det for flatt (evt lag større oppskrift hvis du bare har større form).

Cornelias lavkarboloff
6 egg
100 g smeltet smør
2 ss Sukrin
1/2 ts salt
90 g kokosmel
1 ts bakepulver
2 ts fiberhusk

Bland alt sammen til en "potetstappe-aktig" deig.
Stek i brödform på 180 grader i ca. 50 min

Jeg sov lenge i dag og har enda ikke fått rotet meg til å begynne og bake selv. Lat - lat - lat. Kjenner at skuldrene har senket seg bittelitt, så håper også at energine kommer tilbake før helgen er over og jeg må møte virkeligheten igjen mandag....:rolleyes:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.