![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
God morgen! Så bra dere prøver å selge selv Sanna; og tenk hvor mye bacon dere kan få for 150.000!!
Bente: du må tenke at dagen i dag går bra! Husk hva jeg sa om den mannegreia; hvordan ville en mann ha tenkt? :p Håper du har kledd deg litt fikst, iaf for deg selv! Den erfaringen med Udos har jeg og Piken; men mettheten holder lenger enn en time hos meg iaf. Så bra du får det til å fungere :) Å skravle med Bente er veldig trivelig, og enda bedre blir det når dere andre er "tilbake". Gleder meg til å høre fra dere damer! |
Sitat:
|
Morn morn!
Her klarte vi av alle ting å forsove oss i dag! Med to barn under 4 år burde det være umulig :p Jaja, nå er iallefall eldstemann i barnehagen, minsten har fått grøt og det nærmer seg frokost for a mor! I dag blir det nannahs knekkebrød med smør, egg og pålegg :) Og kaffe såklart, med en liten skvett fløte i! Frokost er dagens høydepunkt :) Bente: Håper du får en fin dag på jobb! Dollsine: Det samme gjelder deg! ;) Sanna: Så snill du er som tar deg av sykt barnebarn!! Er h*n skikkelig slakk? Uff, det kan være krevende og det altså! Håper dere koser dere litt :) Appelsinpiken: you and me ;) Nå MÅ jeg klare å være flink altså! |
Nå har jeg vært på en av to forelesninger i dag. Halvveis uti så gadd jeg ikke å være der mer. Foreleseren stod foran alle sammen med et ark tett inntill ansiktet og leste høyt fra det! Det er så lite inspirerende at det ikke finnes ord!
Og på tross av to middager har jeg begynt å bli sulten igjen nå. Og det er på tross av at jeg har fått i meg 150 gram fett - og den tredje middagen venter når jeg kommer hjem sånn etterhvert. Kan ikke skjønne at jeg er sulten nå, egentlig. Kan det være at jeg ikke har fått i meg nok vann? |
Appelsinpiken: hadde ikke du smågdodt i helgen? -Det forklarer nok sulten;)
Ingen som sier en dritt til meg om noe på jobben, så stressnivået mitt bare vokser. Ikke greier jeg konsentrere meg om det jeg skal heller. Nå har JEG lyst til å spise smågodt.....men det skal jeg altså ikke!!! Men kjenner virkelig på den psykiske trangen min til trøstespising i dag:rolleyes: |
Hold ut damer! Piken: det er kostholdet ditt i helgen som ødelegger for deg nå. Bente: er det noen som vil tie ihjel et problem? Litt sånn ute av syne, ute av sinn? Blir det for ille så får du heller spørre.
Jeg har hatt en vanlig dag, hvis en hektisk mandag kan kalles vanlig :) Uka fortsetter i morgen, og plutselig er det fredag og helg igjen! Nå vil jeg gjerne ha noen ord fra Prutten jeg! Liker ikke at du forsvinner flere dager på rad; det er nemlig et dårlig tegn fra deg det jenta mi! Så kom deg på banen (dvs tråden) og fortell oss hvordan du har og tar det. Klem! |
Hei alle sammen:)
Er innom hver dag å leser om alle dere flinke damer:) Har hatt det travelt med sykt barnebarn i to uker:( men ser ut som om hun er på bedringens vei nå, heldigvis. Ett av de to feriekiloene er borte, selv om det går tregt. Får prøve å kutte ned på knekkebrødene til kun noen ganger i uken. Gratulerer til dere alle med deres gode innsats og gode resultater:D |
Jeg måtte bare dele denne med dere damer over 29++ Tenker jeg satser på en sånn en om noen tiår jeg :D
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...72649618_n.jpg |
Så bra barnebarnet er på vei til å bli bedre Lille venn!Og du er kjempeflink som har gått ned feriekiloene. Kan ikke skryte på meg å ha gått ned noe jeg :rolleyes:
|
Ja, Dollsine, noen vil nok tie dette ihjel. Jeg får ta en dag av gangen og se det an:rolleyes:
Så bra du har tatt av en feriekilo, Lille venn, håper det går bedre med barnebarnet ditt:) Enig med deg, Dollsine, det er ikke bra når du forsvinner Pruttis, kom inn og prat med oss da vennen Jeg har overspist i dag og er sint på meg selv. Dette er bare tullete følelsesmessig trøstespising og et mønster jeg egentlig jobber hardt med å bryte. Har bare spist riktig lavkarbo mat, men allllltfor store mengder, spis til du er passe mett har liksom vært borte fra hodet mitt. Blææææ:eek: Men ny dag i morgen! Ønsker alle en god god natt! |
God morron snupper!
Bente: Uff, det er så ekkelt når stemningen blir trykket på jobb....håper det er bedre idag! Dollsine: hihi, jeg henger meg på den der ja ;) Lillevenn: Så bra at barnebarnet er bedre! :klem: Her er frokosten fortært, og jeg skal snart begynne på dagen. Må bare drikke litt kaffe først ;) Huff, er skikkelig bortskjemt med late morgener nå som jeg er i perm, det kommer til å bli en brå overgang over nyttår! Plan for dagen er å forstette med julevasken...ja dere hørte rikitg ;) Jeg har som mål å komme over alle rommene før jul, så jeg det er bare å hive seg rundt! |
God morgen til dere! Maria kjære, kan du ikke komme en tur hit når du er ferdig med vaskingen hjemme hos deg? Jeg passer gladelig barna dine mens du vasker for meg?
Håper alle får en alldeles strålende dag! |
God formiddag alle sammen!
Og på veien opp til Trondheim for å ta Dollsines hus, kan du vel svippe innom Stavanger også, Maria ;) Huset mitt hadde virkelig trengt en storrengjøring altså etter alt byggearbeidet som har vært der, synes jeg vasker støv hele tiden, allikevel dukker det opp igjen, ligger i lufta tror jeg når det har vært så mye finstøv der. Håper alle har en fin tirsdag! Siden det er høstferie er det ikke dansing på meg i kveld, glad jeg var ute og danset på lørdag, får gjerne litt "danse-abstinenser" når det går for lang tid:) |
Det blir travelt fram til jul Maria! Godt vi stiller som barnevakt da :)
Denne måtte jeg bare dele med dere; jeg er litt usikker på hvor jeg befinner meg :D https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...22168493_n.jpg |
God morgen!
Er det vaskehjelprunde på gang? Jeg har 11 kvadratmeter. Tar ikke så lang tid. Gleder meg til å få besøk. Ta med egen støvsuger (for det har jeg faktisk ikke hatt råd til å kjøpe meg enda! - tar liksom mest sjangsen på at huden er så fet at den ikke detter av meg i lag...) Klokka er halv tolv og kjenner på meg at jeg ikke gidder dra på skolen i dag. Er jo jobb i kveld, men føler jeg må gjøre noe fornuftig i mellomtiden. Prøver å planlegge fornuftige måltider og sånn (og burde kanskje gå å spise snart. Magen bråker). Men har ikke bacon, og orker ikke lage tekaker akkurat nå. Latskap lenge leve. Ender vel med at jeg ikke gidder å lage tekaker, men plutselig gidder å gå på butikken :p . I går var jeg hos kjæresten og fikk servert middag av foreldrene hans. Kjøttpølse, potet og saus. De vet jeg ikke spiser karbohydrater, men jeg var ganske sulten, så jeg dristet meg til å spise den minste poteten jeg fant. La inn alt på diett.no og klarte å ende på 31 karbohydrater i hele går! Heldigvis. |
Jepp. Det ble en runde på butikken før jeg spiste vel.. brunsj.
Majones, sylteagurker og roastbiff. Følte ikke det var "nok". Så lagde en liten tomat og mozzarellasalat også. + en babybel. Nå er jeg så mett at jeg kunne trilla rundt. Det rare er jo at nå er jeg stappmett, men jeg funker fint om det er nødvendig. Hadde jeg fått denne stappmettfølelsen på høykarbo så hadde jeg ikke klart å reise meg opp... |
He he he. Synes jeg ser den lille smale Piken vår trille rundt som en annen appelsin jeg ;) Synes du er flink vennen. Fortsett sånn. Kjenner at jeg faktisk savner kroppen min slik den var i ketose. For det er jeg ikke nå :D
Får se om noen dager hva jeg gjør. Denne uka jobber jeg i hodet mitt med å ikke gå ammok i skapene etter "what-ever-there-is". Trengs det kjenner jeg. Men tar ikke noe ekstra fett da kun det som er i maten generelt. Men...magen ser ut som jeg er mange mndr på vei, bukselårene strammer. Har jeg det bra sånn kroppslig sett? Not! |
Huff, Dollsine. Det høres ikke bra ut. Men du skulle ikke prøvd ketose igjen, da? Selv om det ikke fungerte optimalt i forhold til vektnedgang, så er det vel bedre enn å føle seg sånn fokusert på kropp - spesielt negativt fokusert.
Så langt i dag har jeg fått i meg 90 % fett. Det er helt utrolig! |
Dere er alltid så kjedelige de dagene jeg har masse tid til å sitte på forumet... Stille og kjedelig her i dag.
Klageklageklage! :p |
He he he; tenk på det til helga du Piken; da vi andre er på og i skravlemodus hele tiden :D Jeg må vel tenke på å komme meg ned igjen, men ikke i dag. Eller i morgen. Venter noen dager før jeg så smått begynner igjen. Og så er det tirsdag.... nei Bente har jo høstferie fra dansinga hun. Da er hun nok snart tilbake hun og. Snakkes senere i kveld!
|
Heia! Jeg lever, alt er OK- bedre enn OK! Jeg står midt i flyttinga ;)
Skal hoppe i dusjen nå, skrives snart igjen :) |
Jeg er her alttså.:D
Tenkte at siden det var pause fra dansingen i dag og sønnen er hos faren sin så skulle jeg benytte sjansen til å gjøre litt rent i huset. Jeg ventet en stund på at Maria skulle dukke opp, men dt gjorde hun ikke, så da får jeg vel bare ordne litt selv;) Høres ikke ut som kroppen din har det helt bra nei, Dollsine, ketosen er deilig synes nå jeg. Likte religionsoversikten din:D 90% fett er bra altså, Appelsinpiken, du er flink;) Vi får ta igjen skravlingen en annen gang, sorry at vi var så stille når du ville ha selskap Jeg orket ikke lage skikkelig middag i dag, så det ble bare en omelett m litt bacon og ost. Det betyr at jeg har litt karber til overs i dag, så tror jeg skal lage meg noen lapper til kveldskos litt senere. Men nå var det siste rest av vasking. ....Får datteren min og kjæresten hennes på middag i morgen, så da er det jo greit at det ser sånn noenlunde ut;) |
Sitat:
|
:hearts:
|
haha, festlig at dere venter på meg. Da må dere nok vente en stund, for jeg blir nok knapt ferdig med mitt eget hus til jul ;)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43. |