![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
Så var en times Body Pump gjennomført !
Yaaaaay !! :ja: |
Rypnuken 4 dag 3 avlyst. Har greid å forstreke en muskel i en arm.
Må ha meg noen pausedager fra vektene:mad: Blei en times gåtur med kona istedenfor. Hyggelig nok det i pissregnet.:) |
Kall meg streber, men nå sitter jeg og venter på at gymmet skal åpne...
|
Sitat:
|
Jepp, har tatt venstre bicepsfeste. Tålte ikke masse trening en dag, og lemping av stokker to dager på rad.
|
Gå tur i nydelig regnvær i 1.5 time.
|
Har hatt verdens slappeste helg. Har gått endel, men hverken langt eller fort. Bare nytt høstværet. I dag er det RYP uke 5, men skal være forsiktig ,med venstre underarm. Muligens dropper jeg bicepscurl ei stund.
Armen er bedre, men ikke bra |
I gang med trening (igjen!), i dag ble det styrke + 25 minutter kondisjon. Begynner på nytt med opplegget, jeg tok litt vel lang pause etter forrige runde :o
|
Ryp dag 1 uke 5
Kjørte ikke roing, er ikke biceps som er problemet, en eller anna muskel i underarmen som har slått seg vrang. Reduserte vekter i bicepscurl også. Ellers føltes 69Kg i knebøy bare godt. Duverden så frisk man føler seg etter endt trening. Nu blir det lammesteik som ettertreningsmat. Proteinshake gå og vogg. |
Langhelg i London, 2 intervalløkter på mølla på hotellet.
|
Styrketrening med fokus på beina.
|
Det blei en drøy times fin tur i dag. Supert litt vått høstvær.
|
Trente Bosu styrke og stretching. Deilig og hardt!
|
4x4 intervall i går. Sliter med å få opp pulsen på rulle, begynner å bli godt trent jo :-)
|
Møkkadag. Mave i full protestaksjon, og blodsukker over alle støvelskaft, fra 4,6-6,5 med en liten yoghurt i mellom. Har spist bra i heile dag, men kroppen fungerer ikke. Føler meg j....... RYP og alt anna utgår.
Og så nu som vektene begynte å bli interessant tunge. |
I går ble det sykling foran tv. Veldig bra innsats, masse svette!
|
Kom meg endelig ordentlig i gang igjen i går etter to og en halv ukes treningsfri (har hatt noen småøkter innimellom, men de er ikke noe å skrive "hjem" om).
Kort fortalt ble det en standard styrkeøkt på halvannen til to timer i går (mye av tida gikk til å prate sjit med treningskopiser). Hadde kun lette vekter, i og med at jeg startet på et nytt program. Hadde bla tre firere på 100kg i knebøy og det gikk knirkefritt. Hadde også et par firere på 60 i benkpress som også gikk bra. Ellers ble det litt lett stiffleggmark, samt fem tiere i frontpress (30kg) med stokken min. Greit fornøyd! Treningen gikk bedre i ketose enn jeg fryktet på forhånd. |
Dette er hva jeg har trent tilsammens i 4 økter tilsammnes idag:
16 x 8 vanlige situps 16 x 8 klapp-sammen 1 min. x 8 planke, statisk 1 min. x 8 armene 180 grader ut fra kroppen, statisk 16 x 8 vanlig ryggløft 16 x 8 "push-downs" 30 minutter gå tur, raskt tempo 2 timer turn 16 x 5tåhev 16 x 5 utfall 16 x 4 minutter planke |
I går, ca 30 minutter fartslek på rulle.
I dag 4x4 bakkeintervall med joggesko ute i høstfargene. Motbakke må til for å nå 90% av maks HF nå, dette går vegen :-) I morgen blir det første økt på helsestudio på årevis :-) |
1,5 timer gåing i alle mulige tempi.
har bestilt meg staver |
Det ble en fin styrketreningsøkt på senter.
|
Rakk ikke helsestudio i dag, men tok en bakkeintervall på racern. Stenseth-bakken er BRATT!!!! 4x4, sone 4
|
Laber økt i dag... Helt tom og tung i kroppen, men jeg fullførte, og økte med to kg på Tate-press, så det var ikke bare ille. Gleder meg til mandagstreningen, full av glykogen og trøkk :D
|
3 mil på trimsykkel i dag akkompagnert av "Life of Brian" på dvd.
Hadde egentlig bare tenkt å ta to mil, men jeg var så godt i gang ;)... og den filmen er bare SÅ bra :D. Så tok jeg ca 15 min med tung rockering (filmen var ikke helt ferdig) og deretter litt vekter. Jeg har bare to 5 kilos håndvekter som jeg bruker, men jeg innbiller meg at alle monner drar :confused:. Eterpå var det en halvtime i sauna (balsam for kropp og sjel) og deretter Senkveld med Thomas og Harald. Kan man ha det bedre?? :D |
Jeg har løpt skogturen i dag. Brukte min nye pulsklokke som kan overføre data til pc. Men jeg sjekket ikke godt nok før jeg begynte for den klarte ikke å plukke opp pulsen. Prøver igjen i morgen!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35. |