![]() |
Sv: Våre ED-dager!
Dagens hittil:
Sjokofrokost 1 sjokobar Kyllinggryte, salat, litt reven ost og rømmekolle Blir vel en Brownies til kvelds tenker jeg... Merkelig at søndagene er så mye lettere enn lørdagene. |
Min dag:
cappucino brownie sånn omtrent 10 kyllingvinger (aner ikke hvor mye kjøtt det egentlig er!) eplekanelbar Jeg syns også alltid søndagene er lettere enn lørdagene, merkelige greier! Kanskje vi er så gira på skjerping på søndagene... :) |
Vet ikke jeg, søndagen går liksom bare fortere, da spiser vi gjerne middag i tre-fire-tiden, mens lørdagen drøyer vi middag til kvelden. Kanskje derfor?
|
Sitat:
|
I dag har jeg skeia ut, faktisk... spiste lunsj hos ei venninne (se bilde i babbletråden!) som laget god mat, så sånn er dagen i dag:
edkakao ei skive rugbrød, to spiseskjeer ris, litt kylling, salat med sopp, løk, avokado, og ellers bare gode ting en liten sjokoladefondant og bittelitt is thaiwok m bare gode ting og kylling Men lyserosa sticks, så jeg er jo fornøyd da! :) Har dere andre holdt dere i skinnet? :) |
Hørtes deilig ut, Indi! :D Jeg drømmer om hjemmelaget is jeg nå. :sikle:
Dagen har gått fint her: Sjokofrokost Omelett Sjokobar Rester fra kyllinggryta fra i går og salat Så blir det en Brownies til Ungkaren. :D Har spist et par skiver skinkepålegg. |
Glad for å høre du koser deg litt med venninna jeg! :)
- Brownie - 100 g påske skinke og 4 skiver ost :o -Sjokobar - to medisterkaker med blomkål (litt mel i de... men det får gå) |
Sjokofrokost
To hjemmelagede karbonader - helt uten mel med grøntfor Omelett med røkelaks og masse rå grønnsaker Sjokobar Litt Cottage Cheese med fun light til kvelds Gleder meg til å få flere ED produkter nå... Vil ha paella... |
kjører noen fase 2 dager nå, mulig det blir hele denne uken..gjelder i allefall å holde meg borte fra bacngull og sukkerfri sjokolade :o
Mandag * Sjokofrokost * Grønnsakssuppe + salat, agurk, 3 skiver ham.rygg * Praline bar * 6-7 kyllingvinger (tok vekk skinnet og fettet, da var det jammen ikke mye kjøtt igjen) + brokkoli, asparges, paprika, agurk * Cappuccino Tirsdag * Sjokofrokost * Aspargessuppe + saat, agurk, brokkoli, litt pepprmakrell * Praline bar * middag og kvelds....litt usikkert ennå, men antageligvis en sjokopudding-shake til TV'n |
De der kyllingvingene er pinglete ja, aner ikke hvor mye kjøtt der er, vi får prøve å finne ut av det en dag! Men 6-7 er IKKE 150 gram, det er jeg sikker på! :)
|
Sjokofrokost i dag igjen - den er salig god...
Egg, spekeskinke og grønt Kotelett med grønt 1 bar til kvelds. |
heisann smiley! Kjekt å se seg her inne.
Min matdag har vært ganske så god. Jeg går litt i surr i trådene her, denne og babbeltråden. Men i en av trådene hadde indi lagt ut et så koselig bilde av en lunsj - kjempe! I dag har jeg spist: frokost: to kokte egg m urtesalt mellom: eple, gulrot, en neve nøtter lunsj: peppermakrell, cottageschees m blodappelsin, nøtter og masse kanel middag: tre hamburgere m salat og tomat og linsemos kvelds: tre ss linsemos (er fortsatt mett, men må spise noe når jeg tar metforminen...) Nå: frustrerte fruer.....jada..... |
Sitat:
|
Skal jeg spise kyllingvinger, så skal jeg spise kyllingvinger.
En dag skal jeg unne meg det... og da blir det 200 gr :o - cappucino - ett egg, litt reker, litt løk, paprika og agurk, blandet med en spise skje dressing - 200 gr laksefilet med blomkålmos - Pralinebar I går kveld var jeg skikkelig gæern og spiste en appelsin. Den smakte så jeg har lyst på mer:o |
Sitat:
Når jeg kjøper de Hot Provence o.l posene derimot - da går de ned alt sammen :D Er helt enig i at fettet på disse er bra for oss. Det sa hun Lindberg-dama mi også. Burde kanskje ikke spise det så ofte - men så er det så godt da. Namenam. Og mye kjøtt på dem er det ikke, helt enig Indi, så det tenker jeg ikke på. :) |
Da er straks dagens mat unnagjort.
Sjokofrokost Kyllingsuppe kotelett med grønnsaker og en tomat metthetsbar noen ostebiter Kan hende jeg tar en halv porsjon til med noe til kvelds. Har syklet langt i dag så jeg kjenner at jeg trenger litt mer i kroppen. |
metthetsbar?
jeg har spist en banan i dag... er så fysen om dagen, og frukt smaker himmelsk. Produktene smaker dritt. Rarer er at jeg er egentlig inne no glad i frukt en gang... :o - brownie -halv kylling og salat.... pluss litt dressing -banan :o - blåmkålmos -cappucino |
Også bananer da... hihi....
Tips - prøv den nye metthetsbaren de har fått inn. Den smaker ikke ED i det hele tatt, og du blir faktisk mett av den. Den er veldig søt da - men god når man fyser på noe klin. |
Så var det dagens da...
Brownie med en kopp te til frokost... Syndig men godt :-) Pannekake og grønnsaker til lunsj Omelett med ost og skinke - hjemmelaget - og grønnsaker til middag Brownie og en bar til kvelds To skiver ost, en skive kokt skinke. Skikkelig sjokoladedag i dag... :-) |
Min torsdag:
Veiedag: ned bare 200 gr på 1 uke og uka før gikk jeg ikke ned noe :( Har spist fase 1/2 nå hele denne uka, men det har visstnok ikke hjulpte noe. Fikk ikke trent som jeg pleier, så da er det kanskje det som gjøre det... :confused: Håper på bedre resultater neste uke. Sjokofrokost Eggerøre, peppermakrett, salat, agurk, tomater Grønnsakssuppe Røde frukter/bær bar Røket laks, litt reker, blandet salat, paprika 1 t styrketrening 1 t stavgang - første gang, men Ingrid Kristiansen & Co - kjempegøy!! Svetten rant som bare det og i dag her jeg støl som bare det, særlig i rompa :p |
I går så dagen slik ut:
Sjokofrokost Metthetsbar Kotelett med grønnsaker Og eh... fem glass rødvin... (Var på byen) Og i dag var vekta TO KILO MINDRE enn i går... Enda jeg da faktisk drakk et stort glass vann med hvert eneste vinglass også. Rare greier. Den er vel opp på normalen igjen i morgen. |
Lørdag:
Brownie til frokost To egg og litt røkelaks og masse grønnsaker til lunsj Brownie til mellommat Ett egg, to skiver røkt skinke, tre skiver spekeskinke, grønnsaker til middag 1 ss cc og seks bringebær til dessert :) Søndag: Egg og bacon til frokost Sjokoladepuding med vaniljesaus til lunsj (1/2 sjokopudding og 1/2 vaniljepudding laget som saus) Biff med avocado og grønnsaker Sjokoladebar Mandag morgen er vekta fremdeles nede med de to kiloene som forsvant etter byturen på fredag :):):) |
Søndag:
Cappuccino Salatkylling + brokkoli, blomkål og paprika 1 sukkerfri sjokolade Middag....husker ikke... Smågodt om kvelden...uff da.. Mandag Paella Choco-bar 1 svinekotelett m/brokkoli, blomkål og tomater 1 stk is av sjokopudding (tilsvarer 1/3 av en porsjon...ikke no god :() 1 pose pistasjenøtter og 1 pl Cloetta sukkerfri sjokolade :o:o ops Sliter litt som dere ser - etter en uke knallhard fase 2 så prøver jeg liksom å karbe opp litt, men gjør det selvsagt feil med snop..Skjerpings skjerpings.. |
Mandag:
Sjokoladepudding med vaniljesaus. Egg og bacon og grønnsaker Pannekake Litt oksekjøtt med masse grønnsaker Kakao I går var jeg skikkelig sulten hele dagen. Har blitt et måltid for lite de to dagene før det, så det straffet seg jo. Etter kakaoen på kvelden ble jeg seffers så mett at jeg ble kvalm da...:mad: Men jeg startet da dagen i dag med en kopp kakao til jeg. (Nå håper jeg snart ny forsyning med sjokofrokost kommer...) Pannekake med kanel og grønnsaker til lunsj. Så skal jeg spise en bar på vei hjem fra jobb og paella til middag i dag. Og noe godt til kvelds etter treningen. Brownie kanskje. Lurer på om det er noen som har blitt lei av sjokoladesmak på denne kuren? foreløpig så må jeg innrømme at jeg koser meg glugg ihjel jeg... Er som å kunne gå på "herionet" mitt - uten skadevirkningene :D:D:D |
Ehe...jeg er ikke inne i dette her... men...atte... matlistene deres... Brownies, sjokofrokost osv...
Noen som kan forklare? :rolleyes: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30. |