![]() |
Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Dama: Får du i deg nok vitaminer og mineraler da? Jeg: Å ja. Det er mer vitaminer og mineraler i min lunsj enn i din lunsj. Dama: Tror du det? Jeg har jo litt tomat og agurk på. Jeg kom ikke på så mye fornuftig å si der. Tror jeg måpte litt over at noen kunne være så fjerne. En hel brokkoli for søren, det må vel være godkjent av alle og enhver som vitamin- og mineralrik lunsj? Jeg hadde skjønt at hun hadde trodd det hvis det var en dag jeg spiste egg og bacon, men jeg hadde fortsatt hatt mer vitaminer og mineraler i mitt måltid. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
sånne folk har bare bestemt seg for at de gjør riktig og andre feil :rolleyes: sjelden vits i å diskutere noe som helst, de må bare settes kraftig på plass med noe saftig noe. og sånne ting kommer man jo alltid på i ettertid slik du gjorde! bedre lykke neste gang hun prøver seg :D |
Re: Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...
Sitat:
|
Sitat:
Folk, altså! |
Sv: Re: Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...
Sitat:
|
Når du ikke trenger fuktighetskrem lenger fordi det har ulike typer fett fikset for lenge siden... og om man skulle bli tørr på leppene har man da cocosa.
|
...når du ser på kyllingleverposen og tenker "mmm ... multivitamin"... :p
|
...når du leser bruksanvisningen til din nye komfyr. Der står det at man skal vaske kokeflaten med en gang hvis det er noe som inneholder sukker på den (for det kan skade overflaten), men at man kan vente til den er kald hvis det har spruta fett på den. Og så tenker jeg med en gang at jeg har ett nytt argument til fordel for lavkarbo:D.
|
... når du døyver den dårlige samvittigheten du får av å spise jordbærrester i sukkerlake med å helle på ekstra kremfløte... :D
|
når du uten og nøle takker nei til kaker som før ville fått deg til å sikle som en st.bernhards-hund
|
Du vet at du er på lavkarbo (LCHF-delen) når du oppdager at du ved et uhell har bakt Black Sunday-kaken med dobbelt så mye smør som det skulle være... og så tenker du "Oi, der ble den jo dobbelt så sunn å spise!!" :D
|
Du hører foreldrene dine sier; "men dette kan ikke hun spise."
|
Sitat:
|
Når gutten på 5 år ser på deg med store øyne og utbryter:
"Mamma, du spiser middag til frokost, du" |
Sitat:
Ja, den er god, men jeg tror den er aaaaaaltfor feit for ikke-lchf'ere. Men neste gang skal jeg følge oppskriften litt bedre ;) |
Hehehe, Gracella, det blei litt som da eg skulle ha 3 ss smør og ikkje blunka to gongar over å feillese det til 3 dl. (Og innmari godt vart det også!)
|
Sitat:
|
Når andre sikler etter lunsjen din og spør om du ikke kan lage felles lunsj en dag...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01. |