![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
2,5 time med stisykling i fantastisk Drammens-natur i dag.
|
3 timer stisykling i dag + 1,5 gåtur med kone og hunder.
|
Har trent tre ganger denne uka:
|
4x4 bakkeintervall løping med staver i dag.
I feel great!! |
Er sjuk igjen
Enten er det røykkutten eller så har jeg fått noe virusgreier. Mave i opprør, sørrat og hoste |
Da var jeg på gang igjen etter sykdom den halvannen siste uka.
Har no syklet 40 min, og styrketrening 20 min. Føles godt etter en varm dusj!! |
I dag har jeg kjøpt meg månedskort i svømmehallen :) Så nå er jeg i gang med treningen. Nå mangler jeg bare å komme meg ned på Spenst for å prate med dem.
Blir Vannjogg tirsdag og torsdag. Også håper jeg på Spenst to dager i uka. Må bare komme meg ned der å se hvordan programmene passer med alt det andre som skjer på min timeplan for dagene. Men jeg skal klare å få til to dager på Spenst, jeg vil:) Håper dette får vekta til å gå litt jevnere nedover og ikke så i rykk og napp som til nå :) Pantress |
Dagens økt: Elghufsintervall. H....... så tungt det er!!
|
Dagens økt: drøye 2 timer med stisykling i Drammen med lykt i ruskende deilig høstvær.
Har masse overskudd for tiden!! |
70 minutters step-time i dag. føler at jeg endelig er i gang igjen med treningen. 50 sit-ups. hihi.
|
Sitat:
|
Har fortsatt kjempemagekrøll. Rennaræv må godt norsk.
Formen kommer seg sakte men sikkert. Hjalp guttungen med å sette opp RYP. Han er sterk. Dette er hans 10RM Knebøy 20KG Strakmark 20Kg Benkpress med hantler 6Kg/arm Stangroing 20Kg Hantlepress 6Kg/arm Hantle pullower 5Kg ArnoldCurl 6Kg/arm Tricepspress 3Kg Synes dette er rimelig heftig på en syltynn 12åring. Han har trent i 8 uker nu, etter at han oppdaga at hans gamle, feite far var raskere enn han på 3Km. :D:D:D Han har trent to dager i uka. En dag GK, og en dag med et hantleprogram fra iForm. Nu skal han trene RYP etter ei uke med pause. |
Det ble sykling hjemme i går. Litt skuffet over den nye pulsklokka..
|
Min trening så langt denne uka:
Onsdag, sykler 1 time ute i deilig høstvær, selv om det ble mørkt og litt kaldt på tærne. Torsdag, 1 time og 15 min på treningssenteret, 15 oppvarming på "joggemaskin" diverse styrketrening etter oppsatt program og avsluttet med 15 min på "joggemaskinen" Satser på pent vær for sykling i helga:) |
4x4 bakkeintervall på racersykkel i dag
|
Fikk ikke tid til å skrive inn i går, så tar det i dag i steden jeg.
I går syklet jeg 1 mil, jogget 1,5km, og styrketrening 30 min. Var kjempetung siden jeg ikke har trenet skikkelig etter jeg var syk...men det føltes godt etterpå... |
2 timer tur i skogen med familyn i dag. En deilig dag som gir masse overskudd til en laaaang stitur på sykkel i morgen.
|
Ja, da har jeg trosset vestlandsværet og vert ute å trent.
Har syklet 1 mil, jogget 2km og styrketrening 20min. I tillegg har jeg vert ute å gått tur med familien.. Det føles så herlig å komme inn igjen i varmen:) |
4,5 timer med stisykling i dag. Årets beste tur!!
|
Da var dagens dose med trening over for i dag.
Syklet 4km, jogget 3km og gått 3km, i tillegg 25min med styrke. Skal endelig også få ellipsemaskinen min i dag, så kan hende det blir en liten testing på den i kveld:) |
Etter ei sykeuke, skal jeg ha ei ukes pause fra RYP.
Denne uka blir det gåing hver dag i ca. en time. Venter på gåstavene jeg har bestilt. Håper de gir mere "trøkk" i gåinga. Er ikke sjefta for å jogge på asfalt, og selv om vi har endel av noreuropas bratteste bakker her, trenger jeg noe mere kondistrøkk. Håper stavene gjør susen. |
Bruker kvelden til treningsfri og oppussing, selv om jeg er uforskammet pigg etter gårdagens langtur.
|
1,5 time med bra gange.
Passe tempo, sånn 60%. Har masse å gå på, |
Da har jeg brukt min nye ellipsemaskin og trent:)
Jogget da 8km på 32 min på halv styrke, har også syklet 5km på min ergometersykkel og 20 min styrketrening...Var drithardt, men godt no etterpå:) |
Solsikke, du trener rimelig mye. Forsiktig så du ikke møter veggen.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17. |