Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Fysisk og mental helse (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Psykomotorisk behandling - østlandet (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42488)

Nerthus 03-04-11 20:52

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
 
Jeg har skrevet ut denne og skal ta med til legen i morgen. Av ALLE punktene ramset opp på sen borreliose mangler jeg kun 3 eller 4 tror jeg... og et par av de kan jeg ikke uttale meg om engang - sånt som må sjekkes...
Dessuten HAR jeg hatt borreliose, men mulig to uker penicillin ble litt kort for meg også... :rolleyes:

Manner meg litt opp til og bli avvist - og hvordan jeg skal takle det om jeg må argumentere mot henne... hun tenker jo at det kan være "psykisk" og jeg blir så j.. .provosert... jeg har HATT depresjon så det holdt, og vet akkurat hvordan det oppleves. Vi får se i morgen. Formen er som en berg og dalbane så vi får rett og slett se...

KarMa40 03-04-11 20:59

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
 
Pust dypt og husk at den som gir seg er en dritt!!

Klem!

Nerthus 03-04-11 21:15

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av KarMa40 (Innlegg 1073938)
Pust dypt og husk at den som gir seg er en dritt!!

Klem!

Haha, vil ikke være dritt jeg nei ;) Pleier ikke gi meg heller hehehe :P

Minni1 04-04-11 12:57

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
 
Er spent på hvordan det går på legetimen i dag.

:)

Nerthus 04-04-11 13:10

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
 
Snille og flinke legen beholdt pdf'en jeg hadde med og sendte meg rett til laben for prøver. Som hun sa, jeg kan ikke bare henvise deg uten og i det hele tatt ha tatt de prøvene jeg kan ta ;) Jeg har jo HATT borreliose, hun fant det faktisk i journalen min (sommeren 2006) - så det er jo et faktum. Jeg antar jeg blir henvist videre nå da neste mandag når jeg skal tilbake og prøvesvarene har kommet. :)

Nå må bare JEG lese meg litt opp her...

Minni1 04-04-11 13:21

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
 
Så bra.
Virker som en fin lege som er interresert i å høre på deg.

Lykke til videre. Håper de kan finne ut hvorfor kroppen ikke er helt sammarbeidsvillig.

:klem:

Kanutten 06-04-11 19:45

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 1074403)
Snille og flinke legen beholdt pdf'en jeg hadde med og sendte meg rett til laben for prøver. Som hun sa, jeg kan ikke bare henvise deg uten og i det hele tatt ha tatt de prøvene jeg kan ta ;) Jeg har jo HATT borreliose, hun fant det faktisk i journalen min (sommeren 2006) - så det er jo et faktum. Jeg antar jeg blir henvist videre nå da neste mandag når jeg skal tilbake og prøvesvarene har kommet. :)

Nå må bare JEG lese meg litt opp her...

:heia: Så bra!! Håper at de faktisk finner noe slik at de også kan finne en løsning for deg! :heia:

Kanutten 02-06-12 21:58

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
 
Kom du deg til en psykomotorisk terapaut? Jeg skal også dit... Ventetiden er over to år! Godeste manuellputten min sier har skal prøve hold meg i ånde til jeg får time. Det er, som du har beskrevet tidligere i tråden, kroppslige smerter man overser fordi man ikke vil eller kan/har anledning til å kjenne på dem. Og plutselig så sitter de der bom fast. Jeg har vært utredet i alle ender og jeg bare unders over at ingen har spurt hvordan JEG har det. Når de spør hvordan jeg har det sånn generelt blir det jo bare oppramsing av vondter her og der, men hadde de spurt hvordan JEG har det hadde jeg kanskje kunnet få hjelp tidligere. Min fortid er 10 års samliv med en psykopat som truet både med å drepe seg selv og oss andre. Jeg tillot meg aldri å være redd eller defensiv før jeg flyttet inn hos sambo; DA ble jeg klein, sannsynligvis for at jeg følte meg trygg og lot alle murer falle. Det var da vondtene begynte.

langaard 02-06-12 22:11

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1353910)
Kom du deg til en psykomotorisk terapaut? Jeg skal også dit... Ventetiden er over to år! Godeste manuellputten min sier har skal prøve hold meg i ånde til jeg får time. Det er, som du har beskrevet tidligere i tråden, kroppslige smerter man overser fordi man ikke vil eller kan/har anledning til å kjenne på dem. Og plutselig så sitter de der bom fast. Jeg har vært utredet i alle ender og jeg bare unders over at ingen har spurt hvordan JEG har det. Når de spør hvordan jeg har det sånn generelt blir det jo bare oppramsing av vondter her og der, men hadde de spurt hvordan JEG har det hadde jeg kanskje kunnet få hjelp tidligere. Min fortid er 10 års samliv med en psykopat som truet både med å drepe seg selv og oss andre. Jeg tillot meg aldri å være redd eller defensiv før jeg flyttet inn hos sambo; DA ble jeg klein, sannsynligvis for at jeg følte meg trygg og lot alle murer falle. Det var da vondtene begynte.

Følte for og klemme litt ekstra på deg Kanutt:klem::suss:

Kanutten 02-06-12 22:17

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1353912)
Følte for og klemme litt ekstra på deg Kanutt:klem::suss:

:klem: Tusen takk vakreste godeste langaard! :love:

Nerthus 02-06-12 23:00

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
 
:klem: litt på kanutten her også:)

Nei, jeg kom meg aldri i vei. Etter 7 mnd på penicillin og infeksjonsmedisin, ble alle plagene vekke... jeg meg i full jobb igjen i slutten av februar, og sist jeg var hos aromaterapi, sa terapeuten (som jeg kjenner godt) at hun aldri hadde opplevd noen med så lite spenninger... så jeg antar at borreliosen hadde mye av årsaken :) Var ikke støl NOE sted... og det har jeg vel ikke vært siden jeg var baby ;)

Fått litt tilbakefall av nervesymptomer, men ikke mye, så er i gang med en runde til med penicillin - som har sine bivirkninger (bla blir jeg himla trøtt), men nå vet jeg at jeg kan bli helt frisk så da holder jeg nok ut!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no