Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Jeg skal ta bukplastikk om en uke (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27625)

Iset 23-08-09 10:25

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Takk, dere. :)

Jeg får mer og mer vondt i magen for hver dag som går, mest pga. alle forberedelsene jeg trodde jeg skulle få bedre tid til. Jeg haater telefoner, nå må jeg ta panikktelefoner til både NAV og Aleris på mandag, mannen må snakke med jobben osv. Heldigvis har jeg en bekjent som er operert av samme kirurg for bare noen uker siden, så jeg spør og graver om alt og får masse nyttig info av henne. Og hun ser helt strålende ut nå. *imponert*

Minni1 23-08-09 10:34

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Lykke til Iris. Både med forberedelser og selve opperasjonen.

Gracella 23-08-09 10:39

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Lykke til!! :)

Linn H 23-08-09 10:40

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Lykke til!!! :klem:

Xandra 23-08-09 10:51

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Masse lykke til Iset!!! Dette kommer til å gå kjempebra!!!


Jeg hadde en brystreduksjon for noen år siden. Unngikk også SUS, og fikk heller komme til en dyktig plastikkirurg på Colluseumklinikken (dekket av det offentlige). Resultatet ble over all forventning:D Dyktige fagfolk pleier å få til gode resultater ;)

Løvetann 23-08-09 12:53

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Når du skal hjem etter operasjonen, kan du bestille rullestol på flyplassene, med beskjed om at du kan gå opp og ned flytrappen selv. (s.k. WCHR (Ramp)).
http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/S...ehov/?vst=true
Det vil spare deg for slitsomme vandringer over lange avstander.

Når dere kommer til Gardermoen, setter du deg ned mens venninnen din går og finner en hyggelig mann/dame med gul vest som har deg på lista over folk som skal følges/trilles. :)

Da blir du og følget ditt også raskere sluppet gjennom sikkerhetskontrollen og dere blir fulgt helt til gaten. Du trenger ikke noen attest fra lege for det, bare du opplyser selv at du er nyoperert.

NB: Bestilling av rullestol må gjøres samtidig med flybillettbestillingen, og sjekk at det står på billetten.

Og samme service får du når dere kommer frem. :)

Ønsker deg masse lykke til med operasjonen!!!

bærrgen 23-08-09 13:38

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Ønsker deg lykke til! Det må jo være greit å få det kjapt overstått istedet for å måtte gå og vente i månedsvis på at en gitt dato skal dukke opp. Jeg gleder meg til jeg har kommet så langt som deg!

StoreLilleMeg 23-08-09 13:50

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Xandra (Innlegg 758517)
Masse lykke til Iset!!! Dette kommer til å gå kjempebra!!!


Jeg hadde en brystreduksjon for noen år siden. Unngikk også SUS, og fikk heller komme til en dyktig plastikkirurg på Colluseumklinikken (dekket av det offentlige). Resultatet ble over all forventning:D Dyktige fagfolk pleier å få til gode resultater ;)

Jeg har også tatt brystreduksjon på colloseumklinikken i stedenfor SUS.
Dekket det selv da, for det er så mange år siden.
Jeg tror ikke jeg ville valgt bukplastikk på det offentlige heller.
Private viser seg å være dyktige med flotte resultater.

Lykke til Iset , dette går helt sikkert kjempeflott :)

Bee 23-08-09 15:06

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
WOW! Det var raskt ja. Gratulerer så mye Iset. Jeg hoppa nesten i sofaen da jeg leste overskrifta. Ble så glad på dine vegne. Gleder meg til bilder. :D

Ivory 23-08-09 16:00

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Masse lykke til, Iset! :heia:

Viclin 23-08-09 17:14

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Lykke til, Iset! Du kommer nok til å bli så fornøyd! :)

Photobscura 23-08-09 17:19

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Oi! Ja, det gikk fort, men som de andre sier; Da rekker du sikkert ikke å grue deg så mye :)
Ei venninne av søstra mi tok bukplastikk på Aleris, og man ser knapt arret, veldig fint utført!

hegemora 23-08-09 18:55

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Hei!
Gratulerer med kjapp operasjon!!;)
Jeg tok bukplastikk for 4 år siden, på sykehuset i Kirkenes(bodde i Finnmark på den tiden) Kirurgen der oppe var kjempeflink, og jeg er veldig fornøyd!! Hadde ikke mye vondt etterpå, men når jeg hadde det, fikk jeg smertestillende så det holdt..:p Siden jeg ble operert på offentlig sykehus, lå jeg der i tre døgn etterpå.. Det som var eklest med operasjonen var egentlig å "drasse på" drenene. måtte også inn å suge ut veskeansamling i såret etter noen dager, men det var ikke noe problem...
Jeg tok full bukplastikk, med flytting av navlen, men nå vises nesten ikke arret engang (og i tillegg kan det gjemmes i bikinibuksen..:D) og navlen er så fin atte...:D
Hadde også en gutt på ca halvannet år den gangen (pluss en på 3, 7 og 9) mannen måtte ta løftene, men å sitte på fanget osv gikk greit etter noen dager når det ikke var så ømt i såret lenger....
Selvfølgelig er det noen som ikke har gode opplevelser med en sånn operasjon, (hørte masse skrekkhistorier før jeg ble operert:() men jeg syns ikke du skal grue deg..
Masse lykke til med operasjonen, du kommer nok til å bli kjempefornøyd skal du se;)

Klem

Iset 23-08-09 22:48

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Tusen takk folkens, det er så koselig å lese det dere skriver. :klemme:
Jeg har ei jente på snart 6 år også, men hun går på skolen og trenger ikke å bæres rundt, så det går jo greit hehe. Det er minsten som er "problemet" men mannen skal ta ut ulønnet fri fra jobben, så vi taper mange tusen kroner men får bare overleve det, leve på havresuppe osv. :p

Løvetann: tusen takk for gode råd ang. flyreisen, det var virkelig nyttig info! Jeg hadde ikke tenkt over det med å måtte stå i lange sikkerhetskøer og sånt, jeg klarer vel ikke å stå oppreist så lenge om gangen, det strammer vel i såret, så da kan jeg hvertfall slippe dét. :)

Tutte 23-08-09 22:58

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Så flott at du fikk dato så kjapt ! :) Er sikker på at du kommer til å bli kjempefornøyd etterpå ! :) Lykke til !

Egg hver dag 23-08-09 23:32

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Gratulerer så mye :) Det var da veldig kort ventetid...så deilig. Ønsker deg masse lykke til.

grotingeling 24-08-09 11:00

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
:dulte:Heldige du som fikk komme inn så raskt, dette går helt fint skal du se :heia:

Iset 24-08-09 15:28

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Takk dere. Nå er flybillettene og bosted i boks. Vi reiser mandag ettermiddag og har åpen retur, regner med å være til fredag eller lørdag. Håper jo å reise hjem tidligst mulig men jeg må fjerne drenene før jeg drar. Gruer meg IHJEL til det, men det er visst raskt (og smertefullt) overstått og så blir alt bedre etterpå. Gruer meg mest til å sove med drenene. Ugh.

Mona S 24-08-09 15:43

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Så heldig du var som fikk time så fort, da får du det unnagjort og trenger ikke å grueglede deg så lenge! Lykke til med både forberedelser og etterarbeid:)

arkine 24-08-09 17:35

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 758874)
Tusen takk folkens, det er så koselig å lese det dere skriver. :klemme:
Jeg har ei jente på snart 6 år også, men hun går på skolen og trenger ikke å bæres rundt, så det går jo greit hehe. Det er minsten som er "problemet" men mannen skal ta ut ulønnet fri fra jobben, så vi taper mange tusen kroner men får bare overleve det, leve på havresuppe osv. :p

Løvetann: tusen takk for gode råd ang. flyreisen, det var virkelig nyttig info! Jeg hadde ikke tenkt over det med å måtte stå i lange sikkerhetskøer og sånt, jeg klarer vel ikke å stå oppreist så lenge om gangen, det strammer vel i såret, så da kan jeg hvertfall slippe dét. :)

mener du har krav på hjemmehjelp eller noe sånt ,,ei venninne fikk det

LilleM0r 02-09-09 17:25

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Iset - er veldig spent på hvordan det går med deg!!!!
Venter spent på status:) - :klem:og håper du gror fort

Orkide 02-09-09 17:30

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Håper alt har godt fint med operasjonen, og at du kommer deg fort:)

Imse 02-09-09 18:41

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Gleder meg til oppdatering! håper alt er bra med deg og at turen hjem går greit!

Polleke 03-09-09 18:36

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Jeg har vært veldig spent på dette med operasjon. Håper på både før- og etterbilder.

Masse lykke til med å lege såret nå, siden operasjonen er unnagjort nå! :D

Iset 04-09-09 17:58

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
 
Da er jeg hjemme og 2 kilo hud lettere. :D Magen er helt stram og flat, nesten innover, helt utrolig. Synes denne operasjonen var større og verre og mer smertefull enn vektoperasjonen, men det er allikevel verdt det. Skal ta ut det siste drenet på mandag og så er det bare å vente på at ting skal gro. Jeg måtte desverre sy i magemusklene men det gikk greit allikevel. Må gå krokbøyd noen uker men det gjør ikke noe, jeg er bare lykkelig over at alt gikk så bra og at magen er helt fantastisk!

Tenk, 2 kilo hud fjernet de. Jeg kunne jo tidligere dra ut et stort stykke av magen og bare kna som en deig, nå får jeg faktisk ikke tak i en FLIK engang, det er ikke noe der. Alt er flatt og helt stramt. :eek:

Bilder kommer i kveld.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no