![]() |
Sv: Det virker jo ikke!
Hva med linser og bønner :confused: Er jo masse proteiner i dette, men kanskje for mye karbo også?
|
Sitat:
|
For det første blir det litt surrealistisk for meg at du klager på minus 4 kg siden slutten av august. Det er jo et kjempeflott resultat. Har ikke tid til å svare utførlig her nå, og du har fått mange gode svar allerede. Syns ikke det er det minste rart at du ikke går ned mer (og spørsmåler er også om du bør gå ned fortere). Kommer bare med et par punkter:
Ting som kan hemme vekttap (mange tåler ikke disse varene i det hele tatt, du må prøve deg frem):
......og der forsvant pausen min gitt.......:D |
Ååååh Nille! Du er gull! :klem:
Beklager det med pausen din... Lurer på hvordan svarene dine er når du ikke svarer utførlig. :knis: Her skal det prøves og feiles! |
Sitat:
Dvs, hvordan svarene dine er når DUSELV mener at svaret er utførlig...!;) |
Sitat:
|
Som det har vært sagt tidligere, det er stor forskjell fra person til person men noen ganger ser det ut som de som har problemer rett og slett spiser for lite...
En av grunnene til at jeg begynte på ketolysekuren var nettopp at jeg skulle slippe å telle alt jeg spiser, og at man kan spise til man er mett... Jeg har enda til gode å telle en eneste osteskive eller veie antall gram med ett eller annet. Jeg har spist til jeg var mett, og om det er 1 kotelett den ene dagen og 3 koteletter den andre dagen så har det vært mindre viktig, for ingen dager er like. Det eneste jeg har vært nøye med er karbohydratene. Men det har ikke vært noe problem så lenge hoveddelen av måltidet består av kjøtt, fisk eller egg. Det er jo minimalt med karbo i disse. |
4 kilo på 1 mnd.. og du er ikke fornöyd??:eek: :eek: :eek:
Det er jo et strålende resultat. Legg litt mer fett i kosten og dette går på skinner.. Lykke til:-) |
Hei
LES boken Torkil :) |
Sitat:
Men jeg skjønner jo at jeg ikke har lest godt nok... Jeg skal innrømme at jeg henger meg opp i de som går ned 10 kilo på en måned, jeg har jo lov å håpe at jeg også gjør det? Jeg her jo mer enn nok å ta av... Men fra i går av kjører jeg på med mer fett, og koffeinfri kaffe. Og skulle du sett! Jeg var ikke sulten i firetiden etter min bacon og oste lunch. |
Sitat:
Men hadde litt høyere forhåpninger. :D Jeg skal ikke klage mer, tror jeg. |
Gleder meg til å se om mer fett hjelper på resultatene :)
:klem: |
Sitat:
Takk, det gjør jeg også. :stortsmil |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har ikke sluttet med grønnsaker. Bare begynt med litt mer fett. :D |
Dette høres jo veldig bra ut:-)
Kjør på:D :D |
Sitat:
|
Jeg syns da ikke 4 kg minus på litt over en mnd er noe å klage av :eek:
For å si det slik jeg har hatt ett snittvekttap på rundt 0,7 kg pr uke siden jeg startet i januar. Nå som jeg har gått ned nesten 27 kg går det selvfølgelig litt saktere. Fokuser på snittvektap over tid, og da kommer du meget bra ut :ja: Det er absolutt ikke sikkert at justeringer i kostholdet vil føre til hurtigere vekttap. Jeg (og flere) trodde også på skikkelig stort vektap i begynnelsen, men det tror jeg rett og slett bare er en utopi, i hvert fall for min kropp. Tålmodighet, stanhaftighet og vilje til å ikke gi opp på tross av noen feilsteg - det tror jeg er en av "nøklene til suksess" :) Lykke til, og være stolt og fornøyd med dine 4 kg i minus. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12. |