![]() |
Jeg bare spurte om det var noe vi kunne gjøre for å bli kvitt dem, jeg....:( :D
|
Ja de bildene var jo ikke spesielt pene,og det får meg til å forstå at det fins mange med cellulitter som meg:-) som ønsker å fjerne de.
Fra spøk til revolver,tror nok mange er for opptatt av kroppen sin til å se hvordan de virkelig ser ut. Selv har jeg hatt et vektproblem som har holdt meg unna stranda noen år. Men jeg ser dette ganske klart,og har gått ned såpass mye at jeg føler meg klar for badestranda i år. Selv om jeg ikke er særlig fornøyd. Men jeg har forstått at jeg aldri kan få en kropp som da jeg var 20 igjen. |
Sitat:
Jeg følte plutselig at jeg ikke hadde en eneste cellulitt, så vær vennlig og la bildene stå, Nille! Men jeg må innrømme at cellulitter og rumpe/lår er ikke mitt problem, men heller hengete mage/pupper med strekkemerker. Men strekkmerker kan jo bli en egen tråd - trenger ikke blande de inn i cellulittene. Cellulitter med strekkmerker.....noen bedre? :p |
Jeg er i sjokk etter de bilden Nille.... Det var sterk kost det.... :eek:
|
Det var virkelig ille!!!Kanskje jeg ikke skal tenke på mine,gjør jo egentlig ikke det heller-ennå.De er ikke mitt største problem,men antar det kommer høyere på listen etterhvert.Men hva gjør man for å bli kvitt de,var spm her??
|
Da er det helt tydelig her at cellulitter ikke er vårt verste problem,men vekten.
Et annet problem kan være fordeligen av fettet,dessuten hudfordelingen |
Sitat:
|
Sitat:
Så jeg får vel si takk... :p:p |
Ok... har nå funnet ut at jeg ikke har celulitter. Mine groper er bare små skjønnhetsflekekr..:D
Men fra spøk til revolver. Mitt beste råd, og det er faktisk veldig veldig godt!! Det er å kjøpe seg en real hampvott og hver bidige dag så frotterer du deg på celulittområdene til du blir rød og varm. Gjerne to ganger om dagen. Jeg gjør det under dusjen hver eneste dag. Det fjerner ikke bare døde hudceller, slik at man får en flott og glatt hud, men med tid så reduserer det celulittene BETRAKTELIG! Jeg har i tillegg på noen klienter blandet oljer selv som er vanndrivende, sammentrekkende på huden og bedt dem smøre det inn etter frotteringen. De som har begynt med hampfrotteringen og oljene sverger til det og har kuttet ut alle andre celulittkremer. Og om du synes at det er vondt med hampfrottering så tenk at vondt skal vondt fordrive og at de er faktisk en vanesak. Og husk å gni mot hjertet. Fra leggene og opp mot lysken. Så får du satt igang systemet og fraktet bort dritt og vannansamlinger også! |
Sitat:
Fra spøk til alvor - deler du oljeblandingen med oss eller? Fantasifull :klem: fra Fedonisten |
Sitat:
kan godt hende u allerede har lest det nå. Sorry at jeg ikke svarte før, men av en eller annen grunn så jeg ikke posten din ! Beklager ! :o |
Tilbake til begynnelsen...Hva hjelper? Helt sant, jeg har studert cellulittene mine inngående i dag:eek: ...og det er mye mindre nå enn for et år siden. Jeg tror faktisk at lavkarbokostholdet har hjulpet.
Så nå vet jeg hva cellulitter er....Det er sukkerspinn:D :D |
Sitat:
Den var god, Anne. Men ellers så hørtes jo Carbokillers råd utprøvde ut da. På hennes KLIENTER... Enig med Fedonisten - dette hørtes suspekt ut... ;) |
Sitat:
|
I og med at Carbokilleren antagelig sitter på flyet nå... Så er det vel på sin plass å avklare at klientene hun snakker om er noen hun har i forbindelse med sin naturterapaut-praksis... :p
Fant ikke igjen tråden hvor hun skrev yrket sitt akkurat nå... :) (Men jeg pleier å huske på slikt... :cool: ) |
Sitat:
|
Sitat:
(Ikke at noen av dem har slik fantasi som Fedonisten da... :p ) |
haha!!
Jasså, så dere tror jeg sitter på flyet dere?;) Vel.. ikke ennå. Vi drar klokken tre i natt. Så jeg er her ennå. Koffertene er pakket og alt er klart.
Og ja.... jeg er naturterapeut. Med sexy undertøy!:D Men driver en helt ordinær praksis m. bla.a. aromaterapi, soneterapi, øreakupunktur, healing + +. Itte no muffins her nei. |
Sitat:
Du bare går rundt og gleder deg du nå vel...Skjønner jeg godt. Itte no muffins...:p neei trodde vel egentlig ikke det:D |
Første bud: Baksnakk aldri noen du tror sitter på flyet..... :p
|
Sitat:
|
Informativ tråd! :ja:
Da jeg tok induksjon i høst, og tre-fire uker etterpå - så hadde halvparten av mine forsvunnet.. DEILIG! Men de er tilbake nå da :o Men om jeg starter hardcore lavkarbo igjen så forsvinner de nok.. Enda en grunn til å begynne å spise sunt igjen.. *tenke på at bikinsesongen nærmer seg* |
Veldig mye av mine cellulitter ble borte med kiloene som forsvant, men de siste jævlene bak på låra ville ikke bort!
Så jeg begynte med en skikkelig GROV skrubbegele fra Loreal (billig, faktisk og!) også smører jeg meg med Nivea Firming cream. Jeg har brukt skrubben og kremen annenhver dag i ca. 2mnd. nå og jeg har bare EN f.....jævel igjen..... Som også SKAL bort etterhvert! Jeg skrubber til huden blir skikkelig rød og varm, og smører rikelig med krem etterpå, som jeg masserer godt inn. Ikke har jeg bare blitt kvitt omtrent alt av celulitter, men jeg har fått så GLATT hud!! :) |
bra tips!!! :)
|
Hvis noen har blitt kvitt sine - og savner dem... :rulleøyne ....så har jeg opptil en hel haug som jeg selger billig eller gir bort.....
:cool: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18. |