![]() |
Sv: Er kanel farlig også nå? (med svar fra mattilsynet)
Sitat:
Jeg har sånne dager der jeg er så sliten at hjernen min streiker når jeg leser engelsk eller inviklede ting, så jeg må vente til jeg har en bedre dag, men det såg ut til å være veldig tungvindt skrevet... (Derfor jeg sendte den videre til deg, jeg tenkte kansje det kunne stå noe der.) Sitat:
|
Sitat:
Det er ikke lett å finne noe særlig fornuftig informasjon altså. |
Sitat:
|
Jeg klarer ennå ikke helt å fatte at noen får til å bruke flere teskjeer kanel om dagen? Det er jo ikke såå mange teskjeer i et glass med kanel. Da må man bruke minst to glass i uka. Hvis ikke man tar kapsler da. Da er det brått verre.
|
Sitat:
jeg tror egentlig ikke detteer noe annet en den berømte stormen i vannglasset, så jeg fortsetter bare å spise kanel som før... men det kan kanskje være litt greit å kjøpe den fra Helios da, siden den både inneholder mindre av dette stoffet og smaker bedre :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hysteria igjen. Kanel er da ikke usunt. Men kanel som kosttilskudd i form av piller kommer jeg aldri til å spise. Kanel i pulver over grøt o.l. derimot er greit (men det blir ikke mye grøt i mitt kosthold da) også smaker det jo godt også. Det er vel ingen her inne som spiser kanel fordi det skal stabilisere blodsukkeret? Det gjør jo allerede kosten vi spiser.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det tryggeste er nok å gå over til ceylon kanel. Fant noe nyttig informasjon på denne siden: ceylon kanel info
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45. |