![]() |
Sv: Sara Bernhardt!
Sitat:
|
omg, d så nydelig ut :sikle: mulig jeg må prøve meg på den jeg og . :sikle:
|
Disse skal jeg prøve meg på i kveld! Bursdagsfeiring til helgen, greit med noe jeg kan spise også ;)
|
Da har jeg laget dem. De ble jo veldig gode, men et lite men....
Jeg synes fyllet ble litt saltsmak på liksom? Er det meierismøret? Jeg synes kanskje også det hadde vært like godt med kakao i fyllet i stedet revet sjokolade (blir vel mindre karber også). Men totalt sett så var det digg :sikle:, skal nok få bein å gå på ;) |
Sitat:
|
Hmmm, kan det være splendaen i kombi med meierismør som gir den saltsmaken? Kanskje man burde bruke meiersmør usaltet.
Jeg la merke til samme smak da jeg lagde iskake med splenda. Men hvis jeg bruker splenda til krem eller i bakst som stekes så merker jeg ikke en slik smak. |
Sitat:
|
Jeg skal huske det til neste gang :ja: Går greit så lenge man steker det, men når det blir i smørkrem, is og sånne ting så er nok usaltet det beste.
Verste er at de bare hadde usaltet igjen på Rema og jeg kjørte videre til Meny for å få tak i det vanlige :silly: |
Nesten så jeg må smake en til for å teste om det er heeelt sikkert at det ble noe saltsmak :p
|
Sitat:
:p |
He he, jeg tok bare en bit av en, litt halvfrossen, nyyyydelig!
|
lurer på å prøve denne til det midterste laget jeg... fløte og sjokolade :D
Sitat:
|
Sitat:
, nei foretrekker smørkremen...MYE bedre etter min mening;) Lagde de i dag :sikle: |
jeg synes ikke det gjorde noe med den saltsmaken, synes det bare er digg jeg...:D
|
jeg syntes det ble litt ekkelt med den saltsmaken, men jeg kjøpte usaltet smør i dag, så skalprøve å lage et lass i morgen, for å se om dethjelper med annet smør
|
Sitat:
Ja spent på å høre åssen det går, for blir de bedre så gjør jeg å det, men litt enig med titti32, kakao gjør samme nytten som sjokolade, nå vet jeg ikke om det er pga lavkarbo eller ikke ,men de jeg lagde i fjord (med melis) var med kakao og bedre......men det kan skyldes melis hehe.. (blei litt rotete dette her) |
Skjønner hva du mener, Tess ;)
Lager med kakao neste gang, usaltet smør og som kake i stedet. Disse søte munnfullene er skumle :ja: |
Nå har jeg lagd med usaltet smør. Har ei veninne på besøk som har smakt på begge typene, og hun sa de med usaltet smør var best.
|
Sitat:
|
Sitat:
:veitikke: liker litt den saltsmaken også......:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
er jo ikke sikkert det er så lurt om de er for gode heller da :p |
Sitat:
|
He he. Kan bare opplyse om at de smaker nydelig når de er helt frosne også :D Bare pass tenna ;)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11. |