![]() |
Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?
Hei! Nei, nå er jeg bare veldig forvirra!!! For det er det som står i boka, det er den norske som fulgte med i pakka, og jeg reagerte på det selv, at denne skulle være nyere enn selve slankeboka. For det står vitterlig at det er en oppdatert versjon fra 2004, står til og med foran at boka er dedikert Robert Atkins, og han døde jo i 2003.
Nille, nå skjønner jeg ingenting... Er det et komplott?!?:confused::D |
..... :wacko: ja, jeg tror jammen det må være et komplott....
Skjønner itt´no. Men det kan jo hende at de har oversatt Atkins for Life kokeboka nå da - den var de Fru Atkins som skrev står det i min. Og trykket den opp etter første opplag av den gamle norske ... eller noe ? Eller brukt forordet til feil bok ? Spiller ingen rolle. Som sagt er det oppskriftene som betyr noe :D Sorry at jeg rota det til - var ikke meningen . |
Hehe.
Jeg er helt enig! |
Flere tips! Flere tips!
Lenge siden sist jeg var på induksjon, og husker ikke alt jeg spiste sist, så del gjerne flere oppskrifter! Her er det jeg spiser som snacks: Babybelle ost m/ 2-3 valnøtter Beef Jerky (tørket kjøtt) Fromasj ( heistad gele+krem) Bacon crisp Advantge bar Leste ett eller annet sted her inne at man kunne blande fun light med creme fraiche - er det lov på induksjon? Har ikke nødvendigvis lyst på noe søtt - men noe FRISKT! |
Er meget glad i tørrfisk jeg da. Blir det FOR mye proteiner av den??
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45. |