![]() |
Sv: Diett for livet
Sitat:
|
Sv: Hvor setter dere vektgrensen?
|
Sitat:
|
Uff, jeg kjenner meg godt igjen der. Da jeg veide 70 ville jeg ned til 60, da jeg ble 60 ville jeg ned til 55. Det er disse magiske 5 kiloene.
|
Sitat:
Nå hadde jeg jo vært sjeleglad hvis jeg var 10 kg mindre. Godt vi vet berdre nå!!! :D |
Sv: Diett for livet
Sitat:
|
Nå må en huske på at de fleste som slanker seg går opp igjen etter endt kur, og bare ett fåtall blir for tynne. Så lenge en fortsetter dietten og spiser godt så går en ivertfall ikke opp igjen i vekt.
Når det gjelder fett i ansiktet så er det de yngste som legger på seg først i ansiktet. Ser du unge overvektige så er de oftest rund i ansiktet mens godt voksne kan være tynne i ansiktet og trillrund ellers. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Dette slo meg, og jeg vil gjerne statuere dette som et viktig eksempel, som jeg håper flere kan tygge litt på:
Jeg er egentlig veldig fornøyd alt nå, jeg. Vel har jeg et midjemål som i følge mediekåte forskere anses som livstruende, og jeg har absolutt noen gode måneder foran meg før noen kroppslig seier er vunnet. Men jeg er fornøyd med at det viktigste ligger bak meg. For meg var det aller mest vanskelige å faktisk innse at jeg måtte snu, så å ta til meg nye vaner og kunnskaper og omprogrammere meg selv til å forstå en del etterhvert innlysende realiteter. Vel kan jeg til tider bli dritt lei av å finne nye oppskrifter med lavest mulig mengde raske karber, og kan i prinsippet være frista til å gjøre det enkelt som før i verden. Men det er snakk om nanosekunder før en grunnlagt vanetenking som er så mye sunnere enn den jeg hadde før gjør protest. Sånn som jeg lever nå føles alt mer godt og vanlig for meg, og jeg merker at ettersom kroppen min blir mer glad i meg ved å vise sunnhetstegn, jo mer glad blir jeg i kroppen min. Jeg blir ikke lenger kvalm av å se meg selv i evas drakt i et helfigursspeil, men jeg ser heller hva som faktisk har skjedd med meg så langt, og at jeg er på vei et sted. Hvorfor bare jage denne følelsen av tilfredshet, når man overfører denne tilfedsheten ene og alene til det oppnådde mål? Sett pris på det du har oppnådd så langt, og at du faktisk har gjort helsen og kroppen din en tjeneste. At du etterhvert vil se bra ut ut fra et allment syn på utseende vil da føles som den store bonusen! Ha en lovely morgen alle sammen<3 |
Kjempebra erkjennelse du har kommet til! Jeg er ny her,å har MYE å ta av, men håper jeg kommer dit snart jeg og!!!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
På borealis anbefaling så har jeg nå redigert innlegget mitt med store bokstaver, linjeskift og avsnitt. Jeg burde forsåvidt vite bedre, som retter på andres tekst- og skrivefeil, og får betalt for det :D
Og jeg er så klart enig i at det blir bedre og mer lettlest. Har bare som unnskyldning at det meste jeg skriver går på automat, jeg tapper liksom tankene mine mens jeg knoter i vei på tastaturet, og da glemmer jeg å tenke på sådant. Tusen takk alle som har roset innlegget mitt:). |
Sitat:
PS! Elsker folk som kan ta tilbakemeldinger på en så flott måte!:klem: |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27. |