![]() |
Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?
Sitat:
|
Nå skal jeg være superdiplomatisk, og faktisk helt ærlig! Alle har vært flinke, jeg mener, det er jo forskjellig hvilke mål vi har alle sammen, noen har titalls kilo overvekt, jeg vet jo ikke helt da:p men jeg regner med at det var i utgangspunktet snakk om femten kilo og kanskje litt til. Jeg er DØDSSTOLT over meg selv! Andre igjen har ikke så mye å ta av, men er syke av insulinresistens, epilepsii, PCOS, etc... Vi har alle våre mål, og heller ingen grunn til å undervurdere dem!
Å gå ned i vekt på en ålreit og sunn måte er en helt pakke og en stor investering for oss selv og alle rundt oss. Og jeg føler også en stolthet på andres vegne her på forumet når jeg ser resultatene deres, folk jeg ikke kjenner rører meg på de utroligste måter med ståpåviljen sin, og evnen til å motivere andre! Lokkebiff og MonicaA, dere har all grunn til å rose dere selv! Og DJW, du har jo fått slengt av deg 4 kg, og det skal man pokkern ikke kimse av, særlig når man leser om din erfaring med hvor lett du har å legge på deg, og hvor vanskelig det er å stoppe! Og et er aldri for sent:) Jeg MERKA jo ikke en gang at jeg la på meg!! Jeg trodde at jeg bare ville være passe rund og god hele livet, og så fikk jeg leve med det, men bare noen hakk dårligere kriterier for hva som havnet i magen, og POFF! The road to Bolleby var nedlagt med lange distanser. Gi når dere selv et klapp på hodet, det fortjener dere! |
Takk Photobscura, jeg er helt enig! :) Du har all grunn til å være stolt over det du har prestert, men enda mer over hvor oppmuntrende og vis du er!
|
:rodme: lett det, på et sånt forum, kan skjønne:D
|
Sitat:
VI ER FAEN MEG FLINKE ALLE SOM ÈN!!!!:heia: :heia: :heia: Et klapp på hodet til deg også, du fornuftige, flotte, flinke Jorun!!!:ja: |
Jepp! :) Ha en fin dag folkens! Nå skal jeg gå til badet, kjøkkenet og tilbake til sofan, og da har jeg gjort mitt for i dag.. Straaammmer! :)
|
Lykke til, og ikke minst på tirsdag, blir spennende å høre hvordan avdekkelsen ble!
Og bilder; ja takk:) Elsker sånne før og etter bilder altså. Gleder meg litt selv til å kunne vifte med dem:D |
Sitat:
Sitat:
|
Heheee, overså denne historen om Ghana, jeg!
Husker også da jeg var relativt liten, og det kom en gjeng skrinne tamiler til bygda, de var helt imponerte over bl.a meg, så feit unge hadde de aldri sett før, og var hellig overbevist om at familien min måtte være steinrik. Jeg ble selvfølgelig dødsfornærme, og pappa måtte trøste jenta si med at der nede er det et stort statussymbol å ha noen kiol ekstra. Utrolig hvor forskjellig vi tenker etter hvor mange behov vi har metta.... |
Sitat:
Hey....Jeg er 26 :) |
Sitat:
|
Se om du klarer å få tilbake noe av den følelsen:D
Jeg vet at vi er et langt mer overfladisk folkeslag her i vesten, men i det store er det du som styrer det:) Og så har du kommet kjempelangt, jippi:) I blant prøver jeg å lukke øynene og se for meg den slanke meg, men det er søren meg umulig!! |
Sitat:
Ikke lett å ta med følelsen. Men det beviser litt at det jeg alltid har trodd, "jeg vil gjøre det for min egen del", ikke stemmer helt. Hadde jeg bodd i Ghana hadde jeg sikkert ikke brydd meg, andre hadde vært fornøyd, og dermed jeg også. Helse, velvære og energi er jo en kjempebonus selfølgelig.. |
Hadde vært fint å være i Afrika ja.... Men selv om vi her i Norge kanskje er litt mer overflatiske og opptatt av kroppsbildet og slikt, tror jeg ikke det er så voldsomt i forhold til mange land i øst-Europa. En venninne av meg som bor og studerer i et land der, sier det er helt utrolig hvor opptatt de er av det! Og jeg jobber sammen med flere jenter fra Polen, og de er kjempetynne, og snakker ikke om noe annet enn kropp og vekt. De er veldig hyggelige (og arbeidssomme), men jeg må nesten unngå å jobbe sammen med dem, for det er utrolig ødeleggende... En (norsk) jente på jobben hadde med seg pizza som hun spiste i lunsjen sin en gang, og da kommenterte hun ene polske at hun ikke måtte spise så mye, for hun kunne jo bli feit, og det var veldig synd siden hun var så pen.
On-topic: Jeg har også vært overvektig så lenge jeg kan huske, rund og god hele livet, og direkte overvektig siden jeg var 11-12 eller noe slikt. Jeg gremmes når jeg ser bilder av meg selv, men jeg kan jo ikke slette all dokumentasjon av hele livet mitt. Nå skal det sies at det finnes veldig lite bilder av meg, for jeg liker ikke å bli tatt bilde av! |
Derfor liker jeg gamle bilder av meg selv:
sjekk bukplastikk.com -forum- bukplastikk- før og etterbilder av maria4. :) :) :) :) :) |
monicA : var ikke det vondt??
|
Forundrende lite vondt synest jeg, og både operasjonen og tiden etterpå har vært en fin opplevelse for meg. Men vet at mange er uenig, vi er alle ulike. Jeg er i alle fall strålende fornøyd :)
|
hmm...jeg angrer på at ikke flere har fått "lov
å ta bilder av meg,fra jeg var overvektig.. kunne godt hatt haugevis nå,hadde bare vært deilig å se hvordan jeg IKKE ser ut lengre (om dere skjønner) det som slår meg er hvor svær jeg var,viste jo at jeg var overvektig men ikke SÅ stor liksom (denial,tenker jeg:rolleyes: )..Samme med klærene ,gikk hele tiden å klagde over de små str..hmmm nå ser jeg jo at det så og si ikke fins små str i de forskjellige butikkene(med unntak av miss sixty klærene kansje da) hver gang jeg har shoppet så lurer jeg på hvordan i huleste tynne/små mennesker finner klærene sine :confused: ,det er jo mye mer fokus på big and beautyfull klær nå,ser det ut som.. ok..her sporer jeg helt av vist.. :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
de er ikke ute annet enn på forumet. Gå inn på forum, så bukplastikk og deretter "før og etterbilder av maria4"
|
MonicaA: Utrolig spennende før/etter bilder! For en flott mage!!!! Gratulerer med vel overstått operasjon! Så godt å høre at det hele gikk så greit for deg. :)
|
Sitat:
|
...og jeg gikk ned en del kilo etter at før-bildet ble tatt
|
Så fin du er, Monica!! Må jo være som å leve i en ny kropp:)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29. |