![]() |
Sv: Hvordan lage brownien?
Oj, det må jeg prøve. Lager den i muffinsform jeg da,da steker jeg den bare ti minutt slik at den er litt myk rennende inni :sikle:
Prøvde i vaffeljernet en gang også, men syntes det ødela den litt, ble ikke så god da, litt tørt. Pannekakene blir jo bare rågode når man steker dem i panna i stedet for vaffeljernet også, så det blir min strandmat fremover, metter mye mer enn vaffel liksom :ja: |
Ej me he laga brownien som ei stor pannekake i steikepanna.
Og det blei veldig godt, enig der med enid. Og ej følte eg fikk mykje meir mat, fordi når ej laga i muffins former så sitt så mykje igjen på papiret. og ej vil ha all maten min:) |
Har det litt moro når jeg sitter og leser her, det er bra fantasien veier litt opp for det relativt kjedelige med å bare spise posemat! Og nå har jeg tre dager igjen på å ha fullført min måned på fase 1... :)
Skal prøve brownies på pannen jeg også, men tenkte i samme slengen, har noen prøvd å lage muffins av pannekaken? Kanskje vi burde lage en konkurranse og premiere de beste forslagene... ? Takk til alle for gode ideer jaffal, har lest om både blomkålris, vaffelbrownies, grønnsakwok og mye annet her inne! i:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28. |