Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Spør her og jeg (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12237)

Kristian 04-04-07 19:43

Sv: Spør her og jeg

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ninne (Innlegg 252139)
brukes disse matlaging elelr kan jeg feks ta en skje før hvert måltid?

Tar du en skje olje før mat hjelper det på fettforbrenningen og du blir tidligere mett.
Hvis det har gått for lang tid siden forrige måltid tar jeg meg en skje eller tre med olje eller fløte for at jeg ikke skal overspise.;)

ninne 04-04-07 20:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kristian (Innlegg 253604)
Tar du en skje olje før mat hjelper det på fettforbrenningen og du blir tidligere mett.
Hvis det har gått for lang tid siden forrige måltid tar jeg meg en skje eller tre med olje eller fløte for at jeg ikke skal overspise.;)

jeg skal liksom ta en skje før hvert måltid med sliter med konsistensen.
brekker meg utrolig mye.prøver å finne måter og ta dette på uten å kjenne den ekle konsistensen

ninne 09-04-07 08:59

uff nå er motivasjonen liten til å fortsette.
har gått opp nesten 2 kg siden start ligger likt på målebånde som forrige uke,og dette etter en uke med mer fett.

Georgine 09-04-07 09:02

Har du vurdert å bruke www.fitday.com eller tilsvarende? :)

ninne 09-04-07 09:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Georgine (Innlegg 254745)
Har du vurdert å bruke www.fitday.com eller tilsvarende? :)

nei skjønte ikke så veldig mye av det jeg.og har ikke akkurat stort med tid til å legge inn alle matvarer.tar vel lang tid det.

Georgine 09-04-07 11:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ninne (Innlegg 254746)
nei skjønte ikke så veldig mye av det jeg.og har ikke akkurat stort med tid til å legge inn alle matvarer.tar vel lang tid det.

Det tar litt tid å legge inn til å begynne med, men når man får dreisen på det så går det som en lek.

Alternativt så finnes det en link her inne til program på norsk du kan laste inn gratis.

Om du ikke registrerer hver dag så hadde det vært interessant å se hvordan fordelingen din på mat var.

Du kan, om du vil, skrive ned nøyaktig hva du spiser per dag en eller to dager og sende det til meg på PM, så skal jeg legge det inn og se hva resultatet blir :)

Ikke gi opp enda :klem:

ninne 09-04-07 11:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Georgine (Innlegg 254857)
Det tar litt tid å legge inn til å begynne med, men når man får dreisen på det så går det som en lek.

Alternativt så finnes det en link her inne til program på norsk du kan laste inn gratis.

Om du ikke registrerer hver dag så hadde det vært interessant å se hvordan fordelingen din på mat var.

Du kan, om du vil, skrive ned nøyaktig hva du spiser per dag en eller to dager og sende det til meg på PM, så skal jeg legge det inn og se hva resultatet blir :)

Ikke gi opp enda :klem:

takk for det.har en såkalt spisedag i dag også for å tenke hva jeg vil.
men om jeg fortsetter.noe jeg tror jeg gjør så skal jeg si fra om jeg vil du skal sjekke fordelingen for meg.

Gerd 09-04-07 11:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ninne (Innlegg 254743)
uff nå er motivasjonen liten til å fortsette.
har gått opp nesten 2 kg siden start ligger likt på målebånde som forrige uke,og dette etter en uke med mer fett.

Hvordan er sammensetningen på maten din og hva og hvor mye spiser du i løpet av en dag?
Bruker du oppskriftene i ketolyseboka? Jeg brukte de slavisk de første 2-3 ukene, slik at jeg kom godt i gang.... De er laga spes for ketolysekuren...

ninne 09-04-07 12:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 254875)
Hvordan er sammensetningen på maten din og hva og hvor mye spiser du i løpet av en dag?
Bruker du oppskriftene i ketolyseboka? Jeg brukte de slavisk de første 2-3 ukene, slik at jeg kom godt i gang.... De er laga spes for ketolysekuren...

syns oppskriftene i boka er veldig ensoformige jeg.også er jeg nok litt kresen så spiser ikke alt der.vurderte og prøve ukesmenyen der men fant ut at det var en god del der jeg ikke klarer å spise.

Gerd 09-04-07 12:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ninne (Innlegg 254881)
syns oppskriftene i boka er veldig ensoformige jeg.også er jeg nok litt kresen så spiser ikke alt der.vurderte og prøve ukesmenyen der men fant ut at det var en god del der jeg ikke klarer å spise.

Hva med å plukke ut det du klarer å spise og lage din egen meny etter det?
Skjønner jo at det er veldig frustrerende når det ikke går rette vegen.. :o

ninne 09-04-07 12:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 254885)
Hva med å plukke ut det du klarer å spise og lage din egen meny etter det?
Skjønner jo at det er veldig frustrerende når det ikke går rette vegen.. :o

hadde ei uke jeg og ei venninde laga ukesmeny og det var den jeg fulgte i uke 2 av kuren.altså det jeg har skrevet i 1 innlegg her.

Gerd 09-04-07 12:29

Oki. Folk er forskjellige og reagerer forskjellig. Jeg kunne ikke brukt søtstoff og barer slik som du. Jeg må holde meg unna det.
Jeg merker at mye salt binder vann veldig og da må jeg bruke 1-2dager som jeg drikker mengder med vann for å få løst opp igjen...:o

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.