![]() |
Sv: Spør her og jeg
Sitat:
Hvis det har gått for lang tid siden forrige måltid tar jeg meg en skje eller tre med olje eller fløte for at jeg ikke skal overspise.;) |
Sitat:
brekker meg utrolig mye.prøver å finne måter og ta dette på uten å kjenne den ekle konsistensen |
uff nå er motivasjonen liten til å fortsette.
har gått opp nesten 2 kg siden start ligger likt på målebånde som forrige uke,og dette etter en uke med mer fett. |
Har du vurdert å bruke www.fitday.com eller tilsvarende? :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Det tar litt tid å legge inn til å begynne med, men når man får dreisen på det så går det som en lek. Alternativt så finnes det en link her inne til program på norsk du kan laste inn gratis. Om du ikke registrerer hver dag så hadde det vært interessant å se hvordan fordelingen din på mat var. Du kan, om du vil, skrive ned nøyaktig hva du spiser per dag en eller to dager og sende det til meg på PM, så skal jeg legge det inn og se hva resultatet blir :) Ikke gi opp enda :klem: |
Sitat:
men om jeg fortsetter.noe jeg tror jeg gjør så skal jeg si fra om jeg vil du skal sjekke fordelingen for meg. |
Sitat:
Bruker du oppskriftene i ketolyseboka? Jeg brukte de slavisk de første 2-3 ukene, slik at jeg kom godt i gang.... De er laga spes for ketolysekuren... |
Sitat:
|
Sitat:
Skjønner jo at det er veldig frustrerende når det ikke går rette vegen.. :o |
Sitat:
|
Oki. Folk er forskjellige og reagerer forskjellig. Jeg kunne ikke brukt søtstoff og barer slik som du. Jeg må holde meg unna det.
Jeg merker at mye salt binder vann veldig og da må jeg bruke 1-2dager som jeg drikker mengder med vann for å få løst opp igjen...:o |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54. |