![]() |
Sv: Selvbruning
Sitat:
|
Sitat:
MEN jeg skal ikke ha jeg altså!! Kristin is still going stroooong!! Til og med i dag holdt jeg ut, selv om de spiste både burgere og pomfrites mm ;) Jeg skal jo ha sexy arms, og da kan man ikke spise sånt ;) |
Sitat:
Jeg bruker også denne!! :D |
Men.... Jeg slter med å smøre ryggen! Kan tenke meg den er jevn og fin... :rolleyes:
|
Sitat:
|
oj hjelp det hadde jeg aldri turt!
men jeg bruker dove sin regelmessig, veldig fornøyd. Men nå har jeg begynnt å tenke på: hvor skadelig er det? mye kjemikaler? |
Sitat:
Sitat:
Ikke gjør det snuppa!! Du er jo hot hot hot som du er!!! :love: |
okey jeg ser på nyhetene nå, det burde dere åsså gjøre ;) ei som er lagt inn på sørlandet sykehus pga dette stoffet.i dag... skummelt!!
hilsen overskeptiske nøtta.... |
Signerer deg jeg, nøtta.. og synes IKKE du er overskeptisk :nei:
|
Og det stod om ei på NRK sine nettsider som hadde fått blå lepper av det :rolleyes:
|
.. og her.....
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=540235 Sitat:
|
I'm using Aco Sunkissed bodylotion!! Synes den er god jeg!! :ja:
|
For å få et godt og varig resultat Må man skrubbe først og så smøre seg inn med en lett body lotion!!! Dette gjelder enten du bruker spray/gele eller krem.
|
jeg var så dum å brukte solarium i dag jeg.
ÅÅÅÅH, jeg er så utrolig brent over HELE kroppen. gud, helt sinnsykt!!! |
ser ut som en rosa gris vetj :(
|
:eek: fydda!! Kjente du ikke at du ble varm?? Var da voldsomt til styrke da :eek:
God bedring, føler med deg!! :klem: |
Sitat:
Jeg fikk svigers til å anmelde det solarium stedet for feil bruk av rør til det derre ... ehm.. soliariumsforbudet eller ett eller anna:p |
Åååååh.... :o:o:o Jeg er full av medfølelse!!!
|
Sitat:
|
Huff..det skjønner jeg :o Håper du har anledning til å ta det med ro noen dager da!
|
åh nei så ille, men hvor lenge lå du der?
:klem: |
Sitat:
;) :rolleyes: |
Sitat:
18 minutter er jo det jeg gjør heeeele tiden.. så skjønte ingenting, når jeg kjente det svei som ett uvær. :o |
Burde det ikke være en plakat om at rørene nettopp er skiftet da?? Herregud, stakkars menneske!!
|
Sitat:
ikke noe mer solarium på meg tror jeg:rolleyes: næmmen itte sikker..... om jeg tør da:eek: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10. |