![]() |
Sv: Les i Hjemmet: Mor og datter går ned 55 kg
Skal gjøre det nå ..
|
Sitat:
|
Har lest artikkelen, og syns det var en flott repotasje. Den gir kuren det sanne ansikt. :)
Håper virkelig at folk ser de mulighetene vi har sett med denne kuren.:) |
Hei
det er det nummer som kommer i morgen, 21/5 men som abonnentene fikk i fredags. Ehhhh Gerd, vil du sende meg kopi av filen??? Takkk til post@ketolyse.no Torkil :) |
Jeg kan gjøre det, om Gerd ikke er på nå?:)
|
Sitat:
|
Da får han dobbelt opp;)...tihii
|
|
er i farta....
|
Du er en knupp! Takk!
|
ser ut som om Gerd kjører skuta her:)...Thanks!
|
Det er ikke så lett å se hvem som er mor eller datter. de ser jo ut som tenåringer begge to jo:confused:
|
Sitat:
Nei, det var veldig synd at Hjemmet satte dette inn i dette heftet, for det så veldig useriøst ut, og var utrolig, utrolig slett arbeid både på research siden og den generelle layout siden! |
Hei
Jeg er vel ikke helt enig med deg. Det har vært en del artikler om ketolysekuren, ofte med feil og mangler. Man kan dessverre ikke regne med at alt skal komme frem slik man ønsker det, men her var det fokusert mye på alle de positive sider ved ketolysekuren, ikke bare kosten, men energien, humøret, den gode mat blir nevnt, sulten som er fraværende etc. Journalister i ukebladene skriver ikke avhandlinger, de tar snapshots som de viser frem, mer enn å vise en helaftens spillefilm. Dette skal være en appetittvekker som får folk til å søke mer informasjon. Det er nå dobbelt så mange innom www.ketolyse.no i disse dage sammenliknmet med normal trafikk. Det var bare EN mening Vennlig Hilsen Torkil :) |
Ja, jeg hadde vel mest problemer med selskapet den ble satt i... :rolleyes: Som sagt, suppekuren osv. :)
|
:)
Sitat:
der er jeg helt enig, men som du kanskje vet, er dette skrevet av journalister helt uavhengig av meg og uten jeg har innflytelse på hvordan det blir presentert. Sett i lyset av det synes jeg ikke det er helt galt. Vennlig Hilsen Torkil :) |
Hei Torkil!
Sitat:
Betyr det at du ikke anbefaler kuren til alle som går på Marevan? Selv om de ikke har hjerteflimmer? Min mor hadde et par blodpropper i benet for ca 20 år siden pga P-piller, og går derfor på Marevan. Hennes nivå er stabilt, og hun tar ganske lav dose såvidt jeg skjønner. Eventuelt hva med mindre "ekstreme" kosthold som Atkins vedlikehold? |
|
|
Er det ikke noen som bare kan legge den ut her?
Hadde sluppet mye emailing :) |
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08. |