![]() |
Sv: Slankekrigen/The biggest looser
Det er uansett søppelprogram på sitt beste. Jeg ser kun finalen, bare for å se forskjellen på deltakerne.
|
Shaquille, basketball stjernen skal være programleder for en "slankekrig" program med barn.
http://abc.go.com/specials/shaqsbigchallenge.html Tittelen til programmet er "Shaq`s Big Challenge". Jeg så en liten smakebit av dette showet på TV og det virker å være svært likt "Biggest Loser" der ungene løper og trener. |
Så finalen i går. Ble skikkelig inspirert av å se før og etter bilder av deltakerene. Helt utrolig hvor mye de har gått ned i løpet av ??... ca 6 måneder tror jeg.
Mange kjente man jo ikke igjen en gang. Første gang jeg har hatt lyst til å gå ut og trene etter jeg har sett dette programmet. Fikk virkelig motivasjon til å fortsette min egen kamp mot kiloene. Dette var bra. Hadde vært kjekt med et oppfølgings programm om 6 mnd eller et år for å se om de holder vekta eller ikke. Vet jo av erfaring at det er en ting å gå ned i vekt, men noe helt annet å holde seg der. Kanskje ikke så enkelt for deltakerene nå etter programmet når det ikke er så mye fokus på de lengre.. uansett jeg fikk masse inspirasjon av å se programmet i går. |
Sitat:
|
Ja helt utrolig, og han så jo ut som en body builder også.. de musklene. Fikk lyst å trene styrke nå, men får vel vente til jeg ferdig med fase 2 på ED
|
Så finalen i går, tror det var tre stykker som hadde gått ned mer enn det de veide til slutt! Altså minus mer enn 50 % i vekten. *puh!* Det er virkelig bra jobbet!
Men, med så stor vektnedgang får man vel endel overskuddshud? Eller hadde det trukket seg sammen? Syntes det var flere av de andre som kunne ha trent litt mer eller spist bedre, det var flere som var litt "slappe i fisken". Men, uansett artig å se før-og-etter-bildene. Det er mulig! :) Trixie :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58. |