![]() |
Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn!!! ;D
Jeg kunne absolutt vært interesser i noe slikt!
Iallfall hvis jeg visste at det virka! Har lest litt på sidene deres g det virker jo som det virker for mange. Har de ketone menyer? |
For de av dere som tvilte på at dette var mulig uten for store "adm.kostnader", les: "Hah!!" Denne planen er snart i boks, og kostnadene for frakt etc. vil være relativt små...
Send meg PM, du som er interessert i å vite mer, så skal jeg sende ut info på mail! Vennligst skriv e-postadressen din på PM'et slik at jeg kan sende info om hvordan planen er lagt opp;) Vi ser for oss at dette skal være i gang innen 8-9 uker. Ove. |
Sitat:
|
Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn! ;D
kan du ikke fortelle litt om hvordan du har fått til en bra avtale på dette da? så kan de som leser sende deg PM om de er interreserte?
|
Sitat:
Det er opprettet et samarbeid med SpisDegSlank.no, og så godt som alt er ordnet med tanke på transport, oppbevaring og distribusjon i Trondheim og vi ser for oss at startskuddet går om 8-9 uker:D Jeg vil ikke at dette skal virke som reklame, for det er det ikke! Fraktomkostninger vil selvsagt komme i tillegg til maten du bestiller, men det er nødvendig for å dekke transport/oppbevaring/distribusjon. Disse kostnadene vil være så lave som mulig:) Det har ikke vært mitt ønske å ville gjøre dette for å tjene penger, da jeg har en helt grei jobb på dagtid, men som dere vet så har jeg ønsket å prøve dette selv i ett år. Men jeg skal langt ifra ha all æren... :o Dette ville ikke vært gjennomførbart uten min "kompanjong" som har stått bak det meste:D Høres det interessant ut, så send meg en PM med e-postadressen din så vil jeg ta kontakt når tiden er inne;) Ove. |
Forslag til plan: Levering hver fjerde torsdag. Varene kan hentes på fast møtested i Trondheim på ettermiddagen en eller annen gang mellom 16:00 og 19:00. Møtested og tidspunkt er ennå ikke bestemt, men det skal være et sted som er enkelt å komme seg til likevel om du ikke er kjent i byen og vi vil helst gjøre dette utenom rushtrafikk-tiden:) Lerkendal Stadion eller IKEA er noen av alternativene, men kom gjerne med tips! For de av dere som ikke har mulighet til å hente selv, vil det være muligheter for "pakke på døra" for et ekstra gebyr.
|
Det var ikke meningen å få deg til å røpe hemmelighetene dine, men tenkte kanskje du ville si noe siden det virket som alt var i boks. jeg vet ikke om dette er interresant før jeg i allefall vet pris, men det er helt greit, jeg lager fortsatt maten min selv ;)
|
Neida, det er ikke hemmeligheter, men man skal jo ikke skyte katta til nabo'n før skinnet er solgt...eller noe sånt! Pris vil bli publisert når alt er klart;)
|
Sitat:
Supert :) var bare det jeg ville vite ;) Bra at du har fått til en ordning som kan fungere :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18. |