Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Andre dietter (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Spis deg slank i Trondheim, og omegn! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13422)

Multi 17-08-07 23:48

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn!!! ;D

Jeg kunne absolutt vært interesser i noe slikt!
Iallfall hvis jeg visste at det virka!
Har lest litt på sidene deres g det virker jo som det virker for mange.
Har de ketone menyer?

MACHIAVELLI3007 08-04-08 11:55

For de av dere som tvilte på at dette var mulig uten for store "adm.kostnader", les: "Hah!!" Denne planen er snart i boks, og kostnadene for frakt etc. vil være relativt små...

Send meg PM, du som er interessert i å vite mer, så skal jeg sende ut info på mail! Vennligst skriv e-postadressen din på PM'et slik at jeg kan sende info om hvordan planen er lagt opp;) Vi ser for oss at dette skal være i gang innen 8-9 uker. Ove.

tulla 08-04-08 14:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MACHIAVELLI3007 (Innlegg 436841)
For de av dere som tvilte på at dette var mulig uten for store "adm.kostnader", les: "Hah!!" Denne planen er snart i boks, og kostnadene for frakt etc. vil være relativt små...

Send meg PM, du som er interessert i å vite mer, så skal jeg sende ut info på mail! Vennligst skriv e-postadressen din på PM'et slik at jeg kan sende info om hvordan planen er lagt opp;) Vi ser for oss at dette skal være i gang innen 8-9 uker. Ove.

Bare innom for å ønske dere LYKKE TIL:) De jeg kjenner som har spist en stund av denne ferdigmaten har bare vært positiv. (De fleste ville nok hatt større porsjoner med mat, men det ville jeg også da jeg gikk ned 60 kg på lavkarbo):)

jeef-micro 08-04-08 16:06

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn! ;D

kan du ikke fortelle litt om hvordan du har fått til en bra avtale på dette da? så kan de som leser sende deg PM om de er interreserte?

MACHIAVELLI3007 08-04-08 17:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro (Innlegg 437001)
kan du ikke fortelle litt om hvordan du har fått til en bra avtale på dette da? så kan de som leser sende deg PM om de er interreserte?

Ikke meningen å være frekk nå, men tror du ikke Thomas Edison ville angra om han hadde fortalt alle om lyspæra før alt var i boks? :D Kan ikke si at jeg og Edison spiller i samme liga, men jeg vil likevel ikke røpe for mye:p

Det er opprettet et samarbeid med SpisDegSlank.no, og så godt som alt er ordnet med tanke på transport, oppbevaring og distribusjon i Trondheim og vi ser for oss at startskuddet går om 8-9 uker:D

Jeg vil ikke at dette skal virke som reklame, for det er det ikke! Fraktomkostninger vil selvsagt komme i tillegg til maten du bestiller, men det er nødvendig for å dekke transport/oppbevaring/distribusjon. Disse kostnadene vil være så lave som mulig:) Det har ikke vært mitt ønske å ville gjøre dette for å tjene penger, da jeg har en helt grei jobb på dagtid, men som dere vet så har jeg ønsket å prøve dette selv i ett år.

Men jeg skal langt ifra ha all æren... :o Dette ville ikke vært gjennomførbart uten min "kompanjong" som har stått bak det meste:D

Høres det interessant ut, så send meg en PM med e-postadressen din så vil jeg ta kontakt når tiden er inne;)

Ove.

MACHIAVELLI3007 08-04-08 18:02

Forslag til plan: Levering hver fjerde torsdag. Varene kan hentes på fast møtested i Trondheim på ettermiddagen en eller annen gang mellom 16:00 og 19:00. Møtested og tidspunkt er ennå ikke bestemt, men det skal være et sted som er enkelt å komme seg til likevel om du ikke er kjent i byen og vi vil helst gjøre dette utenom rushtrafikk-tiden:) Lerkendal Stadion eller IKEA er noen av alternativene, men kom gjerne med tips! For de av dere som ikke har mulighet til å hente selv, vil det være muligheter for "pakke på døra" for et ekstra gebyr.

jeef-micro 08-04-08 18:11

Det var ikke meningen å få deg til å røpe hemmelighetene dine, men tenkte kanskje du ville si noe siden det virket som alt var i boks. jeg vet ikke om dette er interresant før jeg i allefall vet pris, men det er helt greit, jeg lager fortsatt maten min selv ;)

MACHIAVELLI3007 08-04-08 18:22

Neida, det er ikke hemmeligheter, men man skal jo ikke skyte katta til nabo'n før skinnet er solgt...eller noe sånt! Pris vil bli publisert når alt er klart;)

jeef-micro 08-04-08 18:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MACHIAVELLI3007 (Innlegg 437040)
Neida, det er ikke hemmeligheter, men man skal jo ikke skyte katta til nabo'n før skinnet er solgt...eller noe sånt! Pris vil bli publisert når alt er klart;)

Supert :) var bare det jeg ville vite ;)

Bra at du har fått til en ordning som kan fungere :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.