![]() |
Sv: Om å se seg selv i speilet
Sitat:
Jeg skal til frisøren i morgen, jeg. Og jeg gruer meg ikke, det gjorde jeg før. Jeg funderer ikke meg grønn på hva jeg skal ha på meg, for at alt ikke skal vises best mulig. DEILIG! :D |
Sitat:
Sanne ord det der, Hyper. |
Det er nettopp dette fenomenet som gjør at jeg har endret livsstil. Vil nesten takke den som tok det forferdelige bilde(ne) som fikk meg til å forstå at Hallo! Du er smellfeit! Var helt sikker på at noen hadde tatt bilde av min noe drøye tante sammen med svigers. Jammen merkelig at tanta aldri hadde møtt svigers før... :confused: Måtte spørre typen om dette virkelig var meg, eller om jeg hadde misset en av familieselskapene denne våren... Så ille kan det være altså.
Har intetanende gått rundt og sett andre mennesker bli slankere og slankere og lurt på hvorfor i all verden alle andre slanker seg og blir tynne om dagen. I virkeligheten var det bare jeg som ble blitt feitere og feitere;) |
Jeg fikk en bunke bilder av min søster i dag, blant annet fra bursdagsfeiringen min i vinter.
Hennes kommentar var det var kjempeflotte bilder av meg mens jeg selv bare hadde lyst til å spy. For det er IKKE sånn jeg ser ut i speilet hjemme på badet. Og det er heller ikke sånn jeg føler meg. Det bælfeite kvinnemennesket kan umulig være meg! Men det er det, i allefall en liten stund til. ;) Men i frisørstolen har jeg det faktisk ganske greit. Det oppfører seg av en eller annen grunn ganske likt speilet hjemme på badet. Og frisøren min er super, selv om hun er ei tynn, veltrent lita snuppe. :D Heldigvis! |
Skrev litt om dette i dagboka mi i dag. Det var heldigvis en gledelig opplevelse:
Sitat:
|
Jeg skal starte med Jorunss speil-treningsprogram :ja: Jeg holder jo inn alt som går an foran speilet, også vandrer jeg ut i verden skikkelig avslappet og skvetter godt når jeg ser min avslappede mage i vinduet i en butikk...
Men er det egentlig så farlig om en valk syne liiiitt mer ute enn hjemme? Trolig så er det ingen andre som legger merke til det :) En annen ting. Jeg synes det er vanskelig å se meg for den str jeg er. både på bilder og i speil. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg ser ut "for andre" og jeg har en liten ønskedrøm :p At noen kunne peke ut et menneske på gaten som har samme kroppsfasong som meg :D Så kunne jeg i ro og mak se hvordan dette mennesket så ut. Og på en måte studere min kropp utenfra :) Mest sannsynlig så tror jeg at jeg ville blitt positivt overrasket:engel_ikk Vi er altfor slemme med oss selv!! |
jeg har samme ønskedrøm som deg...og jeg har av og til spurt venninner om jeg har sett f.eks en rumpe jeg tror er lik min...., og har da fått til svar, at "din rumpe er jo myyyye mindre enn det"..
Så ja..vi er nok litt slemme med oss selv... |
Ja, men samtidig så er jeg redd for at gode venninner er for snille, så om noen skal utføre dette eksperimentet, så må jeg kunne stole 100% på at det er sannheten som kommer :ja:
|
min venninne,er veldig ærlig....litt for kanskje.........
men sant som du sier....du vet jo liksom aldri... |
Jaaa, sånn venninne jeg og trenger :D Men du har jo liten snasen rumpe :ja: Jeg har sett'n!!
|
Har ikke noe forhold til speil, om jeg ser slik jeg er eller hva. :)
Men, jeg må innrømme at jeg sammenligner meg med andre. Spør gubben "er jeg like kraftig som henne, eller henne, eller henne der?" :) Og ut fra svarene og dømme så har jeg nok en innbildning om at jeg er kraftigere enn jeg er. :) Gubben har fått klar beskjed om å være ærlig. :D Trixie :) |
I dag gjorde jeg en skummel øvelse...
Var på HM og skulle prøve noen klær. Nesten på automatikk så snur jeg som vanlig det lille speilet i hjørnet inn til veggen, for jeg har aldri klart tanken på å se meg selv bakfra, og argumenterer hardnakket for meg selv at om jeg kan ikke se meg selv bakfra av naturlige grunner, så hvorfor hjelpe til? Men i dag tenkte jeg pokker heller, og kledde av meg til bh'en på overkroppen, og studerte meg selv inderlig bakfra. Jeg HAR bred rygg! Det kommer jeg ikke bortfra, og når brystkorga også er stor, så må jeg nok leve med det uansett. Men jeg tror nok at jeg tidligere har trodd at jeg har rusla rundt med en låvedørstørrelse på baksiden, og det er langt fra sannheten. Det jeg så når jeg fikk klarna blikket litt var en ganske bred rygg, men en langt fra så valkete og fleskete rygg som jeg vet har vært der. Jeg gikk ut fra prøverommet med en ny stolthet, dog med et ønske om å kjøpe parykk.... |
Sitat:
Det høres helt teit ut, men det funker. På en parkeringsplass står det masse biler. Det er varierende avstand mellom bilene. Still deg foran en passasje, og still deg spørsmålet: Hvordan er jeg i forhold til denne åpningen? Har jeg stor eller liten plass hvis jeg går mellom disse to bilene? Det hjelper en til å se og bedømme størrelsen en har. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33. |