![]() |
Sv: HVOR er midja???
Sitat:
|
Sitat:
Ja, det er jeg, tenk!!! Tullekvinnfolk!!:lol: |
Sitat:
|
Sv: HVOR er midja?
Jeg trodde også det var navlen som var midja. Da må jeg jo gå å måle jo! :D
|
Sv: Hvor er midja?
MIN midje er iallefall der det er smalest :p
|
Trekk inn magen og mål 2 cm over navelen.Det målet man da får skal være det samme man måler mot det anbefalte målet på 80 cm. Sett det på tv og lest det i diverse bøker. Mål i vei...:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Du skal trekke inn magen fordi det er magefettet som skal måles, ikke"luft og slappe muskler". Det er de såkalt farlige cm over 80,som skal måles:eek: :eek: :eek: i dette tilfellet...
|
Trekke inn magen, 2 cm over navelen. Jippi, gleder meg til å komme hjem å måle på nytt! :D
|
Sitat:
|
Hum de dum de dum...da holder jeg magen ltt inn, uten å holde pusten. Det utgjør faktisk 2 cm!!! Og jeg prøvde å skikkelig suge inn magen, det blir jo noe helt annet. Ikke det samme som å rette seg opp og holde inn litt. ;)
Nå må jeg fyre opp Body Fat Monitor og se hva -2 cm utgjør for Waist To Hip Ratio. Føler meg litt kroppsfiksert nå. :rolleyes: |
Sitat:
|
Okei ..da har jeg midje på 82 cm jeg da.... da har jeg målt der jeg er smalest..
|
så man skal trekke inn magen ? men når dere måler lår og armer , strammer dere da ? for det utgjør en SERIØS forskjell hos meg :o litt slapp i fisken uuuuups
|
Sitat:
|
Sitat:
|
noen som veit ? har sett når de måler på slanke krigen o.l synes liksom de strammer så mye .....
|
Litt så, men absolutt ikke sånn at målebåndet synker inn i kjøttet!!
|
hmm..kanskje jeg måle snart jeg da..En stund siden sist, og jeg tror jeg har magen ganske slapp når jeg måler jeg...og målebåndet strammer jeg ikke i det hele tatt...
|
jeg har hørt man skal måle seg rett over navlen
|
Hmm..trodde man skulle måle der man var smalest jeg....På meg er det liksom et område som man tydelig ser er midje...Det går veldig inn der, i forhold til magen...Nesten rett under ribbeina..
|
Heldige dere som har midje der dere er smalest. Jeg er smalest over hofta -> typisk eplefasong, altså en typen fedme som er farligst fordi alt fettet sitter rundt innvollene. Men når andre som har lagt ut bilde her klarer å få bort den magen, SKAL æ og klare det!! Iallefall har æ det som mål!! - altså få midje.
|
Sitat:
|
Spennende, jeg har hele tiden målt der jeg er smales, rundt midjen. Jeg er jo ganske høy, 1,78 og midjemålet mitt var på 95 da jeg startet i januar, i mai var det90 og nå tror jeg det var 82... Skal måle en gang til etterpå. Jeg har brede hofter, så midjen min blir veldig smal i forhold til hoftnene når jeg er slank. Er det ikke det som så fint kalles kvinnelige former?:p
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52. |