![]() |
Sv: Oss august ferskisene!
- 1 kilo i dag, da blir det slik:
|
Hei! Jeg har gått ned 2,5 kilo siden jeg starta på onsdag!
Veide 85,5 kilo i dag.:) Begynte på 90 og begynte på ketolyse på 89. Har dessverre ikke målebånd enda, men skal oppdatere med mål senere! |
Vekt totalt: -2,4 kg
Startvekt: 75,1 kilo Vekt nå: 72,7 kilo Målvekt: 54 kilo Høyde: 163 cm Start cm midje: 83 cm Cm midje nå: 82 cm Cm totalt: Hals: 0 cm Overarm: -2 cm Byste: -1 cm Midje: +1,5 cm Mage: +1 cm Rumpe: -1 cm Lår: -1,5 cm Kne: 0 cm Legg: 0 cm |
Jaja, ikke mye som har skjedd den siste uka.... Tror jeg har spist for magert.
Vekt 75,5 Overarm: 34cm Byste: 106cm Midje: 91cm Hofte: 103cm Rumpe: 106cm 1 lår: 65cm Siden jeg ikke har målt før kan det jo hende det har skjedd ting med cm og ikke kg. Jeg som har vært sååååå flink og ikke skeiet ut en eneste gang., hmmm, må nok granske litt i matvanene til neste mandag! |
Føler meg som tjukkebolla-feita her, men... here it goes:
Vekt 93,6 kg -> - 1,0 kg Overarm: 36 cm Byste: 112 cm -> - 1 cm Midje: 99 cm -> -1 cm Hofte: 112 cm -> -6 cm :eek: :D Rumpe: 117 cm Lår: 67 cm -> -3 cm Rundt hofter og lår jeg mister flest cm... |
Startvekt: 83,5 kg
Målvekt: 70 kg Høyde: 172 Vekt sist uke: 79,8 Vekt nå: 78,4 kg (-1,4 kg totalt -5,1):D |
Minus 2 kg :D
Fra 85,6 til 83,6 på en uke, tror det nesten ikke selv.. Legg: - 2 cm Overarm: -2cm Midje: -1 cm Hofte: -1 cm Lår: - 3 cm |
Ja jeg har gått ned 2 kilo denne uken og det må jeg no være fornød med:D:D
Håper det fortsetter i denne farten :D:D:D:D |
Sv: Oss august ferskisene!!!
start/ Nå:
Kilo idag: 76,3, så jeg står jo så å si helt fast. Har veid rundt dette i 2 uker nå. Men kroppen min har stoppa akkurat på dette tallet på en tidligere slankekur, så den tvi holder vell tenker jeg. :mad: MEN..... har jo tatt av 13 cm til sammen... hohohoho... på litt over ei uke:D :eek: |
Sitat:
|
Sitat:
|
alle er flinke:)
|
(Selvfølgelig er alle flinke, det var bare det at Tullan og jeg hadde så like mål, så da har jeg en og sammenlikne meg med) |
Vekt nå: 80.6
Så det er minus: 2,6 kg, utrolig fornøyd med det på så få dager. Gått ned fra før: 7 kg Så tilsammen: 9,6 kg Hals: 32,5 Overarm: 34 Bryst: 97 Midje: 92 Mage: 98,5 Rumpe: 112 Lår: 65 Kne: 38,5 Legg: 40 |
Her vil jeg henge meg på:) har gjort mye feil i to uker nå vedr. karbo - spist altfor lite, men starter på ny frisk idag og vil veie meg om mandagene.
Mål vekt 70 høyde 175 vekt nå 92,2 tatt av fra før ikke noe...... Må kjøpe meg et målbånd så jeg kan måle meg også. Lykke til alle sammen:) |
Sitat:
YESSSS jeg blir med: Ønsker å veie 69kg Høyde 173cm Vekt 78 nå (i begynnelsen av august da jeg bestemte meg for å begynne igjen var den 79,8kg) Tatt av fra før: Gikk ned fra 94kg til 74kg frem til i fjor sommer. Litt er kommet på igjen Har svingt mellom 74 og 79kg i ca 1 år nå Disse siste kg er forbaskede vanskelige å få av...grrrrrrr.... |
Går det bra om man veier på fredager???:rolleyes:
|
Da her jeg veiet med idag:
Mål vekt: 70 kg startvekt: 92,2 Idag - 2,2 kg. Altså 90 blank:) - 4 cm mage og - 2 cm lår. Får prøve å legge inn alle målene jeg også:
|
Vekt start: 83,2 kg
Vekt nå: 80.4 Så det er minus: 200 g, ikke så bra, men har spist en del salt og det går da i det minste rett vei. Gått ned fra før: 7 kg Så tilsammen: 9,8 kg Hals: 32,5 Nå: 32 Overarm: 34 Nå:33,5 Bryst: 97 Nå:97 Midje: 92 Nå:89 Mage: 98,5 Nå:98 Rumpe: 112 Nå: 112 Lår: 65 Nå:66 Kne: 38,5 Nå: 37,5 Legg: 42 Nå: 41 Synes det er vanskelig med målene, for synes jeg får litt rare resultat bare jeg måler en cm feil opp eller ned. |
Jeg blir gjerne med her, og har følgende tall og komme med:
Startet forrige mandag, men veide meg ikke før torsdag, så det har med andre ord skjedd ganske mye på få dager. Målte meg ikke før idag, så der blir det ingen sammenligning.
|
Har stått stille denne uken, jeg...:(
Startvekt: 90 kg Målvekt: 60 kg Høyde: 166 Vekt sist uke: 85,5 Vekt nå: 85,5 |
Jeg og, men jeg er ikke flink til å drikke nok.
Har ihvertfall ikke gått opp! :o |
1 kg ned siden forrige uke, livvidden har gått inn 4 cm.. Resten av kroppen står på stedet hvil, men det gjør ingenting. Ble nesten litt skuffet først, hadde veldig store forhåpninger, men jeg blir ikke rundt 60 kg over natta heller :rolleyes: Dessuten ble det kokepåbud på vannet her i byen i forrige uke, så jeg har ikke drukket på langt nær nok.. Unnskyldninger er greie å ha av og til :D
|
Vekt totalt: -2,6 kg - Ned 200 gram. Litt irriterende, for jeg var nede i 71,7 kg, men så var jeg på byen på lørdag og ute av ketose, og det straffet seg...
Startvekt: 75,1 kilo Vekt nå: 72,5 kilo Målvekt: 54 kilo Høyde: 163 cm Start cm midje: 83 cm Cm midje nå: 80 cm Cm totalt: Hals: -1,5 cm Overarm: -0 cm Byste: -2 cm Midje: -3 cm Mage: -2 cm Rumpe: -2 cm Lår: -1,5 cm Kne: -2,5 cm Legg: -2 cm |
Jaja, så var det mandag og bekjennelser.... ;)
Vekt 75,5 - 75,3 Overarm: 34cm - 34 Byste: 106cm - 106 Midje: 91cm - 91 Hofte: 103cm - 101 Rumpe: 106cm - 104 1 lår: 65cm - 61,5 Har vært på hotellferie/ bursdagsfeiring fra fredag til søndag i Danmark, så jeg fryktet at resultatet skulle være dårligere.... Litt hvitvin og øl + 1 utskjeielse med "guf" ( som er noe av det beste jeg vet!). Var fortsatt i ketose i går kveld, så da er det vel ikke så halvgæli? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17. |