![]() |
Sv: Nettans dagbok
den vekta mi svaier opp og ned ... grrrr
tydlig vis veldig ubalanse i det vann nivået i kroppen. skal vel stå bomm fast over lengre tid. ikke gått ned noe denna uka men... jeg kan vel ikke klage.. |
Har ikke vært så veldig aktiv her de sisste dagene..
Føler et lite tilbake steg .. Hadde jo som sagt gått ned ti kilo men så plutselig viede jeg to kilo mere to dager senere..Forstår jo at jeg ikke har lagt på meg to kilo men at det er vann. Må ha vært litt dehydrert den dagen jeg hoppet på vekta..man blir jo litt gretten av slikt...:( Merker jo at jeg går inn (må bli flinkere med det målbåndet) så det funker jo men jeg vil se det på vekta også!! Denne uken har jeg bare spist "slanke" kakene til skaldeman såå nå må det vise på vekta snart :) Gleder meg slik til og dukke under et nytt ti tall :) Nå skal jeg rigge meg til forann tvn, i dag er det tv kveld:) |
Det her blir å gå godt vettu:)
STÅ PÅ!!Kos deg med tv-kveld:D |
[quote=elle;341793]Det her blir å gå godt vettu:)
STÅ PÅ!!Kos deg med tv-kveld:D[/quo Ja dette må bare gå det:eek: eneste dagen jeg ser litt tv er tirstag:) må jo se på grays anatomik(vet galt skevet:cool:) Er et par kjekke karer som gjærne skulle fått knakket på døra mi:p Har du vært på vekten siden sisst elle? har du en side du skriver på? |
Jepp det har jeg...heter nybakt mamma(selv om jeg ikke er helt nybakt lenger:))
Skal veie meg i morgen, spennende. Natta-klem |
Så utrolig flink du har vært!!!!! Jeg begynte rundt 25 aug. og har ikke gått ned mer enn 3 kg. Det virker som kroppen min ikke vil slippe fettet jeg bærer på. Har du noen tips?
|
Sitat:
spent på resultatet:) |
Sitat:
Jeg er apsolutt en nybegynner selv også.Jeg har funnet ut at jeg tåle ikke noen for for kunstig søtningsstoff:( Må bare lage alt selv uten konserverings stoff. Siden mandag nå har jeg levd strenkt.. spist bare skaldemans "slankekaker" med hjemmelaget krydder smør så no venter jeg spent på resultatet:):D |
Utrolig hvor flink du er!! Hva er det du gjør som ikke jeg gjør???, for meg går det tregt. 3 kg. fra 24 aug...... Skulle ønske det funket slik på meg også.
|
Sorry, trodde ikke meldingen min var kommet inn... men nå så jeg det..Uff. Ja, jeg får prøve slankekakene igjen da. Jeg husker jeg lagde de og var så kvalm at jeg holdt på å spy etter å ha spist dem en dag til frokost, lunsj og middag.
|
Sitat:
Spiser du no kunstig søtstoff??? |
Du behøver no ikke spise de slanke kakene heller..:cool:
Fins jo mye annet du kan spise:) |
Sitat:
Målte meg i dag (er litt slurvete med det...) På 3 uker nå har jeg misstet 19 cm...:) Gått ned 1 kilo denne uken også :) Det beveger no seg om ikke annet :) |
Nettan, du er så flink atte:)
nå har vi flytta hjem til nord-norge, hærlig:D klem til deg på en søndags-kveld |
Sitat:
Alle tide godt og komme hjem:D:D det vet jeg alt om...:klem: |
Sitat:
|
må si denne dagen har gått bra selv om kaffen uteblir:D
Dette blir topp :D |
Sitat:
|
ja da var jeg godt igang med renselses uken og siden mandag har jeg misstet 1.2 kilo:D jippi
|
Sitat:
Du har vært kjempe-flink. gikk ikke så bra med meg denne uka,men hvert gram teller.sant?? sitter oppi nord i skjit-vær, men har det flott fordet om. godt å være back in town,hehe. lille gutten min har vært våken 100ganger siden kl.20 ikveld, suttrer å står i. lurer på omn han får tenner,og at det er det som plager han...er jo over 5mnd nå...ja,time will show. kos og klem |
Sitat:
Kan nok tyde på at noen tenner er på annmarsjh.. Min fikk den første når han var 4 mnd så det er ikke umulig det. Håper lillegutt roer seg til natten. Klem:) |
Sitat:
Takk takk. Målte meg i dag og jeg har misstet 6 cm rundt omkring på kroppen også :). Men jeg er så hoven i kroppen fatter det ikke:(. Får prøve og drikke litt vann med sitron og agurk i dag å se om det hjelper . . . Ha en fin helg:klem: |
vært i byen i da brukte litt penger da...
tok og farget og stripet håret mitt (første gang er er fornøyd når jeg kom ut av frisøren :D. Kjøppte meg en hvit pen inner jakke. div hårprodukter tilkrøllet hår. nye øredobber og nytt annheng på armbåndet mittt :D. Det røyk av lomme boken til slutt hi hi hi dette var en stor belønning til meg selv for jeg har vært så "flink" :D |
Sitat:
Ha en schöne kveld du:D |
gått ned 1.9 kilo siden sisst mandag.. og da har jeg fått mensen til og med :D ...
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25. |