![]() |
Sv: Hva var din "ketosemiddag" i dag?
Et stykke laks marinert med ingefær, hvitløk, chili og sitron. Salat med spinat, tomat, paprika, oliven og feta.
|
Vi stekte 1 kg Entrecout med masse fett, i små biter, i smør med salt. Dette åt vi sammen med salat. Eg hadde i tillegg smørkokt blomkål, mens mann in hadde ris til :D Godt...og fett!
|
1 kyllingfilet, s skiver bacon, saus (seterrømme, tine meieri smør og fløte) og salat til... Hadde det samme til lunsj for jeg kom ikke på noe bedre:)
|
Sitat:
|
I dag (og i går) hadde vi kyllingfileter rullet i diverse krydder, strødd med ost og gratinert i ovnen. Syyyyykt godt.
Tilbehøret var purre, paprika, champignon, blomkål og brokkoli surret sammen og kokt med litt fløte... |
Fårikål.....
|
I dag hadde jeg hjemmelagede "hamburgere" med salat. Nam
|
I dag hadde jeg ca 250g kjøttdeig med bitte bittelitt taco krydder i, salat bestående av: salat, agurk og cherry tomater. ost og litt seterrømme.
|
Jeg tok en lavkarbotortilla og la på ost og kjøttfyll med spinatsaus, de andre spiste vanlig pizza. Veldig godt!
|
Svigermors fårikål, nam nam. :sikle:
Og restene fikk jeg med hjem, så det blir fårikål i morgen og. :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg er på dag 7 i kuren, så jeg er ikke så veldig avansert enda. Har fremdeles nok med å veie/telle karber. :rolleyes: I dag hadde jeg: Pepperbiff med 80 gram dampet blomkål/brokkoli og 0.5 dl. sjysaus. :sikle: |
Jeg laga tynne strimler av en stor biff. La dette i en marinade av mosa ingefær, chili, hvitløk og olje. Lot det trekke vel og lenge. Surra dette i ei jerngryte (bruker bare jerngryter :rolleyes:) Hadde ferdigsurra sopp, løk, squash, minimais, brokkoli og litt paprika oppi etterpå og lot alt få noen minutter til i gryta. SNADDER!!! Det er lurt å steke soppen først i MYE smør, for den fungerer som svamp :p og da blir det nok fett :D Er vel wok dette kalles?? :o
|
200gram med kjøttdeig steket i smør
100gram agurk 100gram broccoli 5mm tykk skive med grãdost 1 stor skje med sæterrømme spiser det nå.. mmmm. Godt etter 1.5 times trening. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11. |