Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Dr Lindbergs (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Første dag på Lindbergs - (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15126)

sjokoman 15-10-07 15:11

Sv: Første dag på Lindbergs -

epler og pærer er nok det beste.

druer er også fy fy(mye sukker)

vet ikke med appelsin og klementin, det er jo snar sesong for dem nå.

har lest man skal spise mest grønnsaker og max 2 frukter til dagen på fedon, og gjerne en porsjon bær til dagen.(mye bra frossen bær for tiden,til smoodie)

Zinger 15-10-07 15:35

Hvor mye skal du ned i vekt?
Denne tråden vil jeg følge med på , er på Lindberg-kosthold selv:)

Og enig med Torun, det e bra det blir litt aktivitet på Lindberg-forumet, så man ikke føler seg så alene...:hylgrine:
Neida, føler meg ikke såå alene, men nå virker det som mange skal gå over til Lindberg, og det synes jeg er helt supert!:)

Er det forresten noen fedonister som har journal, som man kan få lese i...?:uskyldig:

Tussi jenta 15-10-07 16:44

Har journal jeg!
Men i dag er første dag da, før det er det ketolyse kost. I går var vel en salig mix, så skrev ikke opp det.

Zinger 15-10-07 16:56

Fant journalen..var bare litt snar å spørre før jeg overhodet lette...:o

torun 15-10-07 19:21

Har journal jeg og .. Ikke så mye brukt men no blir det mer..
Skal legge inn dagens data no

Multi 15-10-07 19:30

Å så flott at dette vokser.
Har nå bestilt alle tre bøkene hans og antar konvertering i løpet av et 3-4 kg

betty86 12-01-09 09:01

Heei.
Jeg ser at de fleste av dere har gått på en annen diett før dere har gått over til Lindbergs. Hva er årsaken til dette?
Er ny her, og tenkte å bruke Atkins dietten, men synes det er veldig vanskelig med null brød,pasta osv.
Lurer også på om dere har en link til generell info om bl.a. hvor mye man kan spise hver dag, hva man bør spise o.l. Regner med det ligger rundt her en plass, men er litt vanskelig å finne alt sammen med en gang :)

Runegutt 13-01-09 12:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av betty86 (Innlegg 611435)
Heei.
Jeg ser at de fleste av dere har gått på en annen diett før dere har gått over til Lindbergs. Hva er årsaken til dette?
Er ny her, og tenkte å bruke Atkins dietten, men synes det er veldig vanskelig med null brød,pasta osv.
Lurer også på om dere har en link til generell info om bl.a. hvor mye man kan spise hver dag, hva man bør spise o.l. Regner med det ligger rundt her en plass, men er litt vanskelig å finne alt sammen med en gang :)

Tror jeg kan hjelpe:
Grunnprinsippet er 5-6måltid pr. dag med maks 3 timers mellomrom. Hvert måltid skal bestå av en håndflate protein+2 håndflater grønt.
Til et av måltidene kan du legge til 1/2 håndflate ris/brød/pasta.

To nåltid kan erstattes av frukt+nøtter.

Gode proteinkilder:
Egg
Cottagecheese
Kyllingfilet
Reint storfekjøtt
Magert lammekjøtt

Håper du blev noget klokere

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.