![]() |
Sv: "Mini" bilde utfordring
Oi, stor forskjell!!! :D
|
Har virkelig stor respekt for deg!!!
helt utrolig!!! :klem: |
Sitat:
Detta var virkelig forskjell må jeg si!! Du ser friskere ut. Du har vært veldig flink :) |
Så veldig godt forskjell, ja. Kjempeflott er du. :)
|
Åh blir nesten litt rørt av alle koselige og fine ord, samt oppmuntringer. Så gode dere er, alle sammen!!
Takk! :-) Klem Villemo |
Jøss sier jeg bare!!! Du ser skikkelig fresh ut!!!:D
|
Utrolig bra! Jeg ser stor forskjell, du er smalere og mer definert i ansiktet. :blomster:
|
Sitat:
|
Hei
Så vakkert. Lim opp begge billeder på kjøleskapet !!! Lykke til videre. Vennlig Hilsen Torkil :) |
Du verden for en forskjell. Søt jente på begge bildene, men det er som om Villemo kommer mer fram i det siste bildet. Du må huske å ta bilder under vegs nå så du ser hele forandringen når du kommer i mål. :)
|
Torkil; jepp, god ide med bilder på kjøleskapet. Skal vurderes sterkt. Og takk for fine ord.
Chop: Ja, ikke sant. Det er helt rart hvordan trekkene kommer mer frem. Ansiktet mitt har visst en form jo! Little did I know! Hehe... Ja jeg har tatt bilder fra da jeg var 143, men det er det bare 10 kilo siden og forskjellen er ikke så stor. Men bare vent!! Flere bilder sakl jeg ta underveis, helt klart. Tjihi! Eilen Villemo |
Villemo, du ser utrolig flott ut!
Jeg kunne nesten ikke tro at det var deg på begge bildene!!!! TAKK for at du legger ut bildene, det er utrolig inspirerende. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25. |