![]() |
Sv: trykk i ørene.
Sitat:
|
Sitat:
Ikke vær så eplekjekk... funker det skal du til pers du også :p til noe seriøst... har ordentlig vondt i dag :( |
Sitat:
Skal krysse fingra for deg og ønske den vakre damen god bedring! :klem: |
:klem: takk :klem:
|
Jeg har de siste fire ukene også blitt plaget med dotter og sus. Var til lege med det for en uke siden, for man blir ganske lei av å ha en bil på tomgang inni øra hver gang det er stille. Hun målte blodtrykk for det kan visst gi utslag som øresus, men det var normalt. Hun tok masse blodprøver og hvis jernlagrene er lave kunne visst også det g øresus pga at det jobbesekstra i kretsløpet... Men om alt var bra skulle jeg bli henvist videre til ØNH. Var selv ørebarn som liten og hadde omtrent krinisk ørebetennelse. Har perforerte trommehinner og så buer de litt feil vei. Tror det kan ha med det å gjøre selv, ikke tenkt over at det kan være pga kuren:confused: Kanskje jeg skulle prøve slike lys, ja... Kanskje det går opp ett for meg og... Er jo rimelig treg og glemsk om dagen nå.:p
|
Skjønner ikke at du ikke har måka deg til en lege for lengst, jeg....!
Misforstå meg ikke, synes det er like koselig å brenne lys jeg som alle andre, men dette må da være en legesak?! |
Sitat:
Har kjøpt lys i dag... får ikke testet før i morgen. Håper det funker:rolleyes: hvis ikke får jeg nok som du sier spørre legen ;) |
Sv: Trykk i ørene
Jeg har fått ganske intens øresus etter jeg begynte med ketolysekren. Vet ikke om det har en sammenheng med kuren? Skal prøve ørelys jeg også. Takk for TIPS selv om det ikke var til meg. Låner det tipset jeg.
|
Sitat:
|
Har prøvd ørelysene. Kom ut noe voks, men desverre ingen effekt på øresusingen. Kanskje jeg ikke skal gi meg i første sving og prøve en gang til. :veitikke:
|
Sitat:
|
Om dere får tak i folk som skal til USA eller UK (evt tyskland, dog se modifisering), så be dem kjøpe Pseudoefedrin til dere! Det må kjøpes (reseptfritt) over disk i apotekene (I tyskland er det bare solgt i kombinasjon med aspirin (heter Aspirin plus)), og er rasjonert for hver person (må vise leg). (Det fordi at folk koker Meth av de. ) Men som avsvellende er det det eneste saliggjørende. I Tyskland lager de forresten CD-er for folk med øresus, man hører på dem hver dag og øresusen blir borte...
Forøvrig, selv opplever jeg at jeg får mye og harde buser (sorry detaljer), av type "avtrykk av indre nese" på kuren... Skikkelig ubehagelig... |
Imponerende at du klarer å ignorere det MorStine. Jeg sliter når jeg skal sovne. Takk for TIPS om pseudoefidrin Megvel. Jeg skal til London i april Prøver om jeg får det der hvis jeg ikke klarer å få kontroll innen den tid.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04. |