![]() |
Sv: Dovaner ...
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Dette var visst rette tråden for meg også...Har holdt på med ketolyse en uke i morgen. Jeg tror jeg går nok på do, men det er forferdelig vondt, om dere forstår hva jeg mener...:o? Nesten så jeg ikke vil:( Noen tips for det??
Evita |
Kan det være at du får i deg for lite fett? Det hjelper ihvertfall på meg..
|
Jeg og har erfart begge deler, sjeldent men også i periode ofte og veldig fort.
|
Sitat:
Takk for tips! Evita |
E pleier å ta en kopp kaffe og 3 raske røyk... det funker nesten alltig... ( untatt hvis jeg er veldig innstilt på dette, da svikter det helt.. ) Har alltid hvert plaget med fordøyelsen.. men kan man bestille denne magnesiumoxid på nette?
Forige gang e var på apoteket for å handle sticks så la ho dama bak skranka ut om både det ene og det andre.. Resten av apoteket trenger jo ikke vite hva man kjøper.. |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Jeg opplever en ut av ti-femten ganger at det ikke funker, så jeg vil anbefale deg å prøve igjen. Det er noe med krudt i, så merkelig hvis det ikke virker altså...:rolleyes: |
Jeg går på do 2 ganger om dagen ca jeg :p IKKE plaget med optipasjon ihvertfal...
|
3-4 biter Cavallier sjokolade funker for meg.. Blir heldivis ikke ubehagelig, slik mange har problemer med. Men det er greit å ikke spise det rett før man skal ut på langtur :)
|
Sitat:
Skal prøve igjen, og kommer da tilbake med rapport!! ;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41. |