![]() |
Sv: De som har vanskelig med å gå ned i vekt her, bruker dere hormonspiral?
Sitat:
Det tviler jeg på har noe å si, for jeg mista mensen jeg også, men fikk den tilbake etter en stund på lavkarbo, så sjansen for at du og gjør det er til stede. |
Sitat:
|
Sitat:
I tillegg er det viktig med kosttilskudd. Også må man unngå ALT sukker og ALT gjær - lenge. Etter en stund vil soppen dø... og når død sopp skal ut av kroppen kan man tenke seg hvordan _det_ lukter...!!! :D Død og pine, men det går over etter en uke eller to. Ellers spiste jeg vanlig, trente og drakk masse vann og levde normalt - så var jeg kvitt dritten på ca et halvt år. Noen er kvitt det etter en mnd; det som alt annet er individuelt. PS. Hvis du ser nøye etter, er det jaggu ikke mye mat det _ikke_ er gjær i... stort sett alt krydder inneholder maltodekstrin. Man bør også holde seg unna alt med e-stoffer i. Jeg har en bok liggende som jeg leste for å sette meg inn i greiene den gang.. skal se hva den heter: "Candidakuren" av Erica White. Litt amerikansk, men det funket for meg. Lykke til :) Det er i alle fall oppmuntrende å vite at man KAN kureres!! :) |
Sitat:
Det er verdt noen kilo, absolutt. De kan man jo løpe av seg ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
http://www.buenaventura.no/pfc11.html |
Sitat:
|
Har hormonspiral og medsiner for å holde blodtrykket lavt. Tror ikke det akkurat HJELPER nei...
LadyComp var jeg ikke fornøyd med. SÅÅÅ tungvindt. |
Sitat:
Og jeg føler meg faktisk bedre. Har tatt dette tillegget en uke nå. :) |
Sitat:
Det er nok på tide å øke dosen litt når du får disse symptomene ja. Rart det legen din sa om at det var mest vanlig i utlandet... hva har det å si da? De har vel sammen problemene som oss?? Dessuten vet jeg mange som går på kombibehandling her til lands. Men det lønner seg å være på Levaxin et år, eller til dosen er stabilisert før man prøver kombi om man ikke er helt bra. For bare Levaxin virker nok for mange, det finner du vel ut av etterhvert. Men det tar tid! :) Mvh Fedona |
Bruker hormon spiral og går ikke ned i vekt.....
|
Sitat:
|
Sitat:
:) |
Sitat:
Og en veldig stabil syklus. Jeg har ingen av delene og dermed ble det mye rødt lys på meg. Famlet etter målepinnen i bakfylla om morgenen osv. :lol: Ikke nok med det. Den er i største laget å ha med i veska på byen. :flau: Ok, overdriver nå. Men det er veldig mye eklere med spiral. :D |
Sitat:
Ustabil syklus får rødt lys når den skal, stabil syklus det samme, det ligger i prinsippet om rødt lys på fruktbare dager. :) beste hilsen fra BiB |
Jeg går på hormonspiral, og har gått ned 2 kilo etter 3 mnd på Ketolyse.... :,-(
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30. |