![]() |
Sv: Baconsvor
uansett om det står 0 så er det karber i de. Produsent er ikke pålagt å opplyse viss det er under 1 gram karbo pr 100 gram vare. :)
|
Kims har Bakon Krisp, sånn gull pose.. Inneholder svinesvor,vegetabilsk olje,salt og antioksydanter. Den må vel være grei å spise? Bortsett fra at den er sinnsykt salt da ..
|
Sitat:
Jeg har bevisst ikke kjøpt noe som ikke er deklaret. Da har jeg valgt andre merker. |
Sv: Er det 0 karber i baconsvor?
Står ikke næringsinnhold nei, bare ingrediensene. Dette er den eneste jeg har funnet som smaker virkelig godt, selv om jeg spiser de andre og av og til. Hm.. Da får jeg ligge unna den fram til jul, og heller dra fram den når de andre spiser potetgull :) Ikke at jeg greier å spise så mye likevel, den er virkelig salt..
|
http://www.kims.no/eway/imgstore/e50b7c24ef.gif
Denne er det |
Sitat:
|
Hehe, jeg og..
|
Sitat:
|
Fant noen på Bunnpris nå, med 63 karber i... Det var vel sånn baconcrisp, og lignet (dessverre) på de jeg spiste på kino i dag.... Trodde det ikke var så farlig å spise de jeg, men nå ser det ut til at denne dagen er ødelagt. Irritert på meg selv :mad:
|
Moralen er vel at man ikke spiser noe som ikke er merket????
Det er sikkert sånn etterligning du har spist. Laget av mais og FULL av karber. Men men. Nå vet du det til neste gang. Det er bra igjen om et par dager. :-) |
Sitat:
Nei, de er nok dessverre ikke i nærheten av å være laget av bacon de der. Baconsnacks heter de og er laga av mais. |
Sitat:
|
Stor eller liten pose?
De små posene er FÆLE, men de store posene er kjempegode!!! :-) |
Da fikk jeg svar på mailen i dag:
Hei. All ny emballasje som blir laget har trykket næringsinnholdet på, men det tar desverre litt tid før det kun er poser med ny emballasje i butikkene. Næringsinnholdet pr.100g i Fillers Bacon Krisp er som følger: Kj/Kcal = 2280/544 Protein= 63 Karb.h. = 1 Fett = 32 I KiMs Baconsnacks er det som følger: Kj/Kcal = 2250/537 Protein = 67 Karb.h. = 0 Fett = 30 |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg pleier forresten i skive bacon opp i en halv cm tykke skiver, steke det i steikovne på 200 grader i ca 20 min for NETTOPP å få dette fettet bortimot slik som det er på Øffer :D Dessuten er det IKKE talg :o |
Kjøpte i dag, for å teste, og det smaker jo æsj. Jeg som tenkte jeg skulle snike i meg litt fett...
|
Fant en på Europris merket med 0 karb.
Skikkelig sprøtt, ikke no' bløtt!!! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43. |