![]() |
Sv: HJELP - Sukkerhunger de luxe
Var ikke meningen å være moralsk og kanskje litt flåsete her i mitt forrige innlegg. Ser det kan virke sånn. :o Alle må få løse dette som de synes er best for seg. Men vil bare at man er forsiktig med å råde andre til å erstatte søthunger med søtstoffhunger, som mange kan få. Og søtstoff er ikke sunt, selv om man ikke legger på seg av det. Det er mange som synes det går helt fint med bare litt en gang i mellom, men om det brukes som "helt lovlig" alternativ daglig, så spiser en kanskje mat som ikke gir så mye næring ellers?
Og jeg vet godt hvordan det er å ha søthunger! :p Det er derfor jeg er så glad for at jeg har funnet noe som virker perfekt mot det! :) |
Jeg er så enig med deg Manina, det blir jo bare å erstatte en "avhengighet" med en annen. Men jeg vet at for min egen del så hjelper det ikke å stå den av, jeg blir bare verre og verre og det kan vare i mange dager :o
|
Sitat:
|
Må nok innrømme at jeg til tider tyr til kunstig søtet sjokolade skjele og annet... og det er jo godt:D
Men det er nok sant som de andre skriver her.. at det trigger søtbehovet... Men jeg gjør no det forde til tider..:D Men da må jeg offre at jeg ikke går ned.. :( men av og til må jeg bare... Klare du og unngå det er det det besste:) Flink jente:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51. |