![]() |
Sv: Tilbud på 86 %-sjokolade!
ble ikke noe av uansett...de hadde ikke dette tilbudet på coop extrai Søgne...så da så...
|
Rart. Det stod ikke oppgitt noe tilbud her heller, jeg så det bare tilfeldigvis på hyllelappen (de har sånne elektroniske prislapper på hyllene), og der stod det 6,40,- eller noe sånt. Kanskje det er feilprising? Jeg betalte iallfall det i kassen også. Fader, skulle hamstret!
|
ho jeg spurte, sa de kosta 16,90, også hadde de noen til 6 kroner, men de var bittesmå, lyse og med nøtter...
|
Dette var iallfall 100 gramsplater, de vanlige. Må ha vært feilprising? Det skulle kanskje være 16,90.- men så var de priset til 6,90,-? Jøss, jeg må ned og se om de har flere. :lol:
|
hehe..det ville jeg og gjort!!!:)
|
Sitat:
sjekk denne siden: http://www.posten.no/Portal/Produkte...htm?tab=Priser Den minste av boblekonvoluttene koster kr 49. Den er i str C5, noe som er 20 x 27,5 cm. Det går noen stk. oppi der ja. Neste str. er C4, dvs. 25 x 35 cm. Gjett hvor mange du får oppi den da!! og den koster 65 kroner. Med smeltet sjokoladehilsen...slurp... meg |
Sitat:
Man hadde ikke spart stort på det (11 kr totalt hvis platene normalt koster 18, 6 kr hvis de normalt koster 17). Men nå er jo dette fullstendig hypotetisk :lol: |
Sitat:
Jeg kjøper helst mintjokolade, for det liker jeg ikke hvis ikke nøden er veldig stor. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09. |