![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomat
Joa..har jo en sånn boks, men den lille boksen er liksom for liten om man skal ha med seg dip eller guacamole og sånn..
Vurdere å bestille en til da, med veske og termos, så da har jeg jo plutselig ekstra lokk...bruker jo bare èn boks av gangen.. HAr lilla fra før, så tenkte at om Erlend var interessert i å bruke en, kan jeg bestille en blå denne gangen.. Men jeg vil ha rosa veske... Vet ikke om det går an, men....hehehe.... Hvis ikke, bestille jeg rosa, så får Erlend den lilla.. |
De var hvertfall utsolgt for rosa akkurat nå så jeg.
|
De rosa kommer til uka!:p
|
Yay!!
Jeg spør igjen... NOEN fra Bergen som vil bestille sammen med meg etterhvert, og spare porto? Jeg er gira på å mekke skikkelig gode matpakker igjen.. Var så flink en periode.. |
OJ,nå bestilte jeg visst en laptopboks :ja: :D Ville vel ha RÅÅSA,men klarte ikke vente hehe
|
Sitat:
|
Nå kom min den rosa laptop, så nå er de altså på lager igjen. Den er bare sååå lekker. :w00t:
|
Godt det er kantine der jeg jobber. Så slipper jeg å drasse på matboksen, eller matbokser i flertall.....
Utvalget er bra, så jeg klarer å forsette mitt gode kosthold. Men lykke til med innkjøp av nye matbokser. |
Jeg var og kikket i denne tråden og fikk i full fart sikret meg en rosa og en blå laptopmatboks, med matchende vesker til. Nå har jeg også bestilt suppetermos og ispose fra samme produsent fra e-bay, så nå er det bare å vente. De hadde forresten flere ulike varianter av ekstra innsatser til matboksene, så det er mulig å bestille flere sett med innerbokser. Jeg tror jeg klarer meg med mine to foreløpig. Men hvem vet? ;)
|
Noen fra Bergen som skal bestille seg matboks???...
|
Ikke for å ødelegge gleden... Men jeg bestilte meg en sånn laptop-greie i fjor.. brukte den 2 ganger.. og ga den bort. De er DIGER og tung, ikke lokk til alle boksene så det blir mye søl, mye plast og lite plass... osv osv. Og hvem gidder å gå med den veska i tillegg til vanlig veske/sekk?
Men nå har jo jeg matboks-fetish da... Så i tillegg til diverse hello kitty varianter, har jeg nå kjøpt disse: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...MEWN:IT&ih=004 http://cgi.ebay.com/Japan-Made-Bento...QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/Japan-Made-Bento...QQcmdZViewItem Burgerboksen er helt perfekt både i størrelse og inndeling, i tillegg til å være usannsynlig kul, får mye oppmerksomhet på spiserommet med en sånn :) Tips: Søk på ebay på bento. Det er et japansk "lunch-system" som passer perfekt til lavkarbo! Kjøp fra selgere som har butikk, "ebay-store". Jeg har ALDRI blitt lurt. Har heller ALDRI blitt stoppa i tollen så lenge varen koster under 200 kr (eksl frakt!) Bra dollarkurs om dagen, $36 er 197 kr.... Japan Bargain er en butikk å anbefale på ebay :) |
Det var noen fine bokser på e-bay ja, men jeg synes den hamburgersaken var grusom! Men jeg kunne sikkert hatt bruk for den med fem bokser i en ;)
|
Denne ønsker jeg meg, men den er alt for dyr å bestille og det ser ikke ut som den finnes i Norge.
http://i23.photobucket.com/albums/b400/mullemy/box.jpg Får kikke litt rundt, noen må da ha noe lignende.:confused: Hadde ikke folk slike her hjemme på 70-tallet som ble brukt til turbokser da? |
Minstemann hadde elsket den burgerboksen!!!
Jeg har ingen erfaring med e-bay, men forstår at jeg må se å melde meg inn! |
Denne her virker jo helt suveren, bare 65 kroner også. Jeg skal bestille meg et par stykker.
http://www.blindesprodukter.no/novus...styr/50660.jpg Grei og billig matboks og andre kjekke ting |
[quote=nalana;400381]Denne ønsker jeg meg, men den er alt for dyr å bestille og det ser ikke ut som den finnes i Norge.
quote] Hei nalana Sjekk denne koster 203,- http://hverdagsliv.no/Graphics/Products/2026.jpg |
Nå har jeg bestilt meg RÅÅÅSA laptop!
Gleder meg! :spent: Har samme matboks som Georgine fra før, men synes ofte den er for liten. :rolleyes: *matvrak* |
[quote=Dilly;400531]
Sitat:
Å herregud! Ser jo ut som ei diger melketønne! :eek: |
[quote=Bee;400533]
Sitat:
|
Synes matboksene blir større og større, det neste blir vel minikjøleskap på hjul, men oppladbart batteri...:D
|
De har disse (er jeg ganske sikker på) hos Tanum på Oslo City (øverste etasje) :heia:
Sitat:
|
[quote=Bee;400533]
Sitat:
Den ser veldig stor ut, men er bare 30 cm høy med hank, og såpass må den vel være:confused: Sitat:
|
[quote=nalana;400617]
Sitat:
|
Flere har opplevd at Laptop-matboxene er utsolgt på GodeStunder. De kommer igjen om ca 14 dager.:D
|
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23. |