![]() |
Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?
Sitat:
Man kan forøvrig helle i vaniljedråper eller lignende og. De blir ekstra gode om man har noen mandler i. |
Sitat:
|
Har man det i kaffen, er det bare å røre. Da fordeler fettdråpene seg.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
HER har jeg et spørsmål som jeg ikke tror har blitt stilt omkring her:
Hvordan takler kjæledyr Cocosa? Min lille puselusk, forstår dere, har jeg funnet ut at ELSKER kokos! :eek: Så mens jeg holdt på forrige uke, og snudde ryggen til, hadde pelsverket jafset i seg en kvart teskje eller deromkring. Ikke den store mengden altså, men jeg lurer nå på om det ikke er bra med dem, eller om de rett og slett kan få seg en liten smak i ny og ne? Noen som vet? |
Sitat:
|
Har funnet ut at den beste måten å¨ta det på er å ha Cocosa-teskje og et stort glass vann klart.
legger ei skje med C f o r s i k t i g på tunga (så jeg slipperå kjenne konsistens og smak, og så pælmer jeg på med vann) da glir det ned.Og etter et kvarter så kommer det en liten kokos rap. Vet dere forresten den kjemiske formelen for kakao ???? Ca Ca O Såklart Mvh Grovsnus Ha en fin dag |
Sitat:
|
jeg mikker og makker med sjokoladeblandinger. Har nå laget noen gode med mindre sjokolade og mer cocosa som ble nokså gode. Jeg har brukt 2 ruter 86% sjokolade, ca 5 ss cocosa og ca 10 mandeldråper. Jeg putter kokosolje og sjokolade sammen i kjelen. Det smelter fort. Tilsatte så mandeldråper. Rører godt rundt. Heller opp i isbitform. Rører hele tiden slik at det blir en bra blanding i hver form. Som toppen på kransekaka (!) så tar jeg bittelitt Atkins morningshine frokostblanding opp i hver lille isbit (bare 3-4 flak i hver). Blir en god fett-bit med god smak og litt knas!
|
2 ruter sjokolade og FEM ss Cocosa!?! :eek:
Jeg har brukt 1 plate sjokolate og 2-3 ss Cocosa, jeg! Men men, hver sin smag... Hvordan får man sakene ut av isbitbrettet etterpå? |
Sitat:
|
mye spennende her, jeg tar litt i kaffen.
Men jeg lurer nå på HVOR viktig dette er? Altså coscoaen |
Sitat:
Det hjelper på stoffskifte, vekt, utseende, hormonbalanse, fordøyelse, osv. Han anbefaler ca. 3,5 spiseskjeer per dag, men da altså alt inkludert. :) |
Sitat:
Sitat:
|
Nå har jeg drukket cocosa i kaffen de siste dagene,og jeg liker det faktsik!! Tykk kokos smak. Jeg eelsker koksos da :ja:
|
Hva er cocosa? Og hvorfor tar dere dette? (nybegynner.....)
|
Sitat:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=cocosa http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17225 |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jag tycker inte om cocosa i kaffe, men en kopp te med cososa är väldigt gott. Och så mjuka läppar man får...
|
Hvilket merke cocosa kjøper dere? Og hva koster den? På "min" helsekost har de bare glass - "Pure coconut oil" - til 86,-
|
Extra virgin er den beste. Den koster alt fra 140-170 kr for et glass på helsekosten.
|
en skje cocosa med masse kanel oppå er godt! smaker søtt.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04. |