![]() |
Sv: Våre ED-dager!
Jeg har spist...
+ 2 liter vann + tullete cavalier-sjokoladeplate :o jeg 'bytta' et ED-måltid med en brødløs sandwich, siden jeg var litt karbohydratbetenkt... vet ikke hvor lurt det var, men jeg skal høre med lege om et par dager. |
Min dag:
- ED sjokolade frokostblanding - ED Suppe + salat, agurk og tomater - ED sjokobar - ED omelett m/sjampignong - ED jordbær dessert har MEGAvondt i hodet i dag, håper det forsvinner....og har vært sulten...:( |
Min første ED dag! vekttap til nå 0 :D
|
maten gikk litt til he*#€% i går... Jeg fikk mensen og greide ikke si nei til en bit grandiosa :eek: (når man førs skal sprekke så hadde jeg kunne valgt noe annet enn grandis da men... Trenger litt rumpesparking her!!!
Dagens mål er som de tø forrige dagene: vann, piller og 4-5 ED-måltid :) krysser fingre for meg selv.. |
Fyyyyy Jeefern!.... Dette er ikke veien til trekant bikinien!.... åsså grandis da!... fysj.....men syns du var pitte litt flink for at du stoppet ved ett lite stykke:o
|
Så langt i dag:
Blir noen kyllingbiter og blomkål senere. (og sikkert minst en halvliter vann til) |
Det er noen som aldri lærer..
Har ikke fått begynt på dagens meny ennå. Sliter med konsekvensene av Cavalierbarene som overfalt meg tidligere i dag. 3 stk. Er jeg ikke flink? :o:eek: Men så ble det en halv grillkylling og litt salat til middag. og et deilig glass rødvin :o og midt på natta ble det resten av middagen fra i går, nei forgårs.. ED-fase2-Brokkolistappe med kjøttsaus (smakte forresten minst like godt nå) |
Sitat:
Sitat:
Håper dere har innskudd i motivasjonsbanken, så der er noe å ta av! Vet ikke helt om det går an å søke motivasjonslån... Må ringe og sjekke... Men når en nå først skal skeie ut, grandiss og sjokolade??? Finn på noe bedre til neste gang! ;) Min dag: Kyllingvinger og kyllingbryst til frokost Stekt blomkål Edcapuccino En kyllingfajitas på restaurant Ikveld blir det litt omelett og et eple. 20 min på crosstrainer, 45 min spinning, fem apparater m tung belastning, 4x10 rep. Syns jeg spiser mye mat! :p |
namenam Indi - din meny så veldig god ut :sikle:
Min dag: - ED sjokolade frokostblanding m/soyamelk - ED pannekake à la Dilly (litt salat, agurk og paprika, men uten tacosaus) - ED praline bar (den var bedre en sjokoladebaren...:D) - ED omelett m/sjampignong, agurk og litt rød paprika - ED cappucino eller sjokolade (litt senere i kveld) Mye mindre vondt i hodet i dag og ikke fullt så sulten, men håper det blir enda litt bedre i morgen. |
|
Ja, jeg hadde tatt et måltid til hvis det er lenge siden du har spist. :ja:
|
da bli det en pose til nattmat:p
|
Spark meeeeeeeeeeeg :mad:
|
NÅ Igjen????
|
ikke så ille som grandis da, men jeg sliter litt med motivasjon på fase1... prøver igjen i morgen (men flinkere i dag enn i går da)
|
Ok... Motivasjonsvibber på vei til deg:) Trø til, du klarer det!
|
Sitat:
|
Dagens mål (som jeg SKAL holde...
1,5 liter vann og 4-5 ED måltid :) |
Heh, dagen i går ble avsluttet med noen glass hvitvin :o
|
Jeg er jo også glad i vin... og det ene glasset som er lov ble gjerne litt stort! Har tenkt mye på det, størrelsen på vinglassene mine... Har et som tar ei halv flaske, det er passe syns jeg;)
Men etter det jeg har klart å finne ut av, er eneste konsekvens av vindrikking at det hele går litt seinere. Jeg var aldri ute av ketose pga vin. Men det er nok viktig å ikke drikke vin med for mye sukker! :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Når det gjelder karber i vin, så har nok dette vært diskutert her inne før, men det finner jeg ikke nå. Jeg sjekka på vinmonopolets vareutvalg og se på
For eksempel denne Dette er jo en helt vanlig drikkehvitvin, lett og grei. Den har 4,2 g sukker pr liter. Det blir jo ikke mye. 1 gram sukker er 1 gram karbohydrat. og så 4,2 pr. liter... da blir det bare ca 0,7 pr glass, hvis de er vanlige små på 1 1/2 dl. sånn ca. Kan hende at jeg er på bærtur, hva tror dere om dette? |
Sitat:
Masse sterke viljestyrkevibber herfra :) |
I dag er det ED-torsdag
Jeg har begynt så vidt med en *sjokoladedrikk, og planlegger å ha en *paella snart. ja, nå har jeg kommet så langt: Frokosten ble sjokoladedrikk, så ble det paella og så ble det ei tortillapannekake med salat og jalapeno og så ble det en hekto kjøttdeig med litt salat og krydder og et glass rødvin:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52. |