![]() |
Sv: Samme spørsmål som i journal-ad vektnedgang?
Sitat:
samme lurer jeg på. får jo i meg smør, men blir ikke stort mer enn det. men begynt å ta mct olja nå, så håper det hjelper på å få i seg nok. |
Ja, mtc-olja er bra. Mange bruker cocosa. Noen sier at rømmen kanskje ikke spiller inn så masse, men at fløten kan gjøre det. Du får finne ut hva som evt stopper din kropp. Ha ekstra smør på grønnsakene ved middag - jeg steker tom bacon i smør. :) Noen bruker å ha litt olje i kaffekoppen sin. :)
Det gjelder å være kreativ hører du. :D |
Sitat:
hva er mct olje? cocosa er kokosolje eller? har store problemer med å få i meg tran.. den der fiskeskjellsmaken.. blæh!! har kun hatt 2 ss fløte i en saus i dag, og skal ikke spise fløte soyaflokk blandingen min i kveld.. |
Sitat:
http://karbojunkie.wilhelmsen.biz/showthread.php?t=2810 |
takk :)
|
Jeg har heller ikke gått ned så mye, mindre enn forventet hvertfall! Men jeg forsøker å trøste meg med at det tok jo sin tid å få på de ekstra kiloene så da er det vel logisk at det tar litt tid å få de av også :) Men skulle jo ønske jeg gikk ned ti kg i går......
Stå på videre! |
Sitat:
dette skal vi få til!! var nettopp inne på en tråd der noen hadde stått stille siden i november, men at det endelig så ut til å løsne. da er det håp for oss og lykke til! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29. |