Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Fysisk og mental helse (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følelser (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17577)

Kanutten 16-02-08 23:56

Sv: Dagens rapport

Glad for at oppvaksmaskina IKKE streika!!!

Og smilte da katta studerte sluken på badet i laaaang tid :lol:

matvraket 17-02-08 13:32

Sv: Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følel

jeg og min samboer var på besøk hos et vennepar som har blitt foreldre. Der fikk han holde en beibi for første gang i sitt liv, og dermed er myten om at "unger skriker når de ser meg" stukket hull på..

smilte godt da jeg fikk se hvor fornøyd han ble selv :)

*rasle i eggstokkene* :love:

Anne 17-02-08 14:14

Sv: Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følel

Foreløpig har jeg vært ute og gått tur en time og tatt 15 min sol etterpå(underveis):)

Også gleder jeg meg til sønn og familie kommer til middag senere i dag.

I tillegg er jeg veldig glad og fornøyd med at jeg har strøket klærne jeg skal ha med på ferie og sydd opp stroppene på badedrakt og inn og opp bikinitopp:D

Tess 17-02-08 14:27

Jeg, som er ganske fersk på dette, har skrevet ned alle godkjente matvarer, oppskrifter og handleliste, som jeg har hengt opp på kjøkkenet. Gjør det enklere for meg i starten. Fornøyd med innsatsen. Pluss at jeg har bakt et lite lager til uka. Samboeren min kommer til å le, når han kommer hjem etter å ha vært borte en uke. :)

nellie 17-02-08 14:50

Gått en to timers lang tur og fått verdens deiligste vårfornemmelser i dag. Sånt er godt for kropp og sjel:love:

ellers så får alltid pjusen min meg i et varmt, godt, deilig, elskelig humør:) Verdens vakreste..

Petronella 17-02-08 18:49

1. Jeg har hatt skikkelig storrengjøring idag, har laga ukemeny og starter uka med ryddig hus og hode :D
2. Har tilbragt en aldeles deilig ettermiddag med barna mine :hearts:

:klem:

Hjørdis 18-02-08 22:18

Stillle her i dag ser jeg.
Jeg er glad for å være til, være frisk (bortimot) og for at det er fint vær. Jeg har kjøpt meg joggesko med innebygde pigger i dag, det gjør meg glad og takknemlig, at jeg er så heldig at jeg kan gå og handle slike ting:).
Så lo jeg av barnebarnet på snart tre år som sto som en ren kopi i fakter og bevegelser når mamman skiftet på minsten. treåingen skiftet på dokka og fulgte alle bevegelser. Herlig:lol:.

JenJen 19-02-08 00:09

1. Blir så glad når jeg sitter og tenker på alle planene jeg har for de neste mnd :love:
2. Har smilt og ledd i hele dag, men får en ekstra opptur hver gang jeg går forbi vinduene i leiligheta mi og ser speilbildet mitt. Er veldig stolt over at jeg er kommet så langt som jeg har :)

Hyper 19-02-08 00:48

dette var i går da...på søndag...
En hund hadde tydeligvis rømt hjemmefra..Vi styra og ordna, ringte eier, som ikke tok telefonen, ringte politiet, og ringte eier igjen, for å få noen til å komme og hente hunden...

De ble såå takknemlige;)...

Summer 19-02-08 00:50

1. Jeg ble glad i dag når jeg fikk overraskende besøk av en venninne.

2. Jeg har smilt i dag når jeg har sett på lillebror som plutselig sto ved siden av bordet og nistirret på meg lenge, og etter en stund, så gikk det opp for meg at han sto uten å holde seg, så når jeg bøyde meg frem for å se nærmere og skryte, så satt han seg boms ned på rumpen og begynte å skratt-le. :hearts:

Og jeg blir så glad inni meg hver dag når lillebror kommer hjem fra barnehagen og gir oss alle en lag god kos. :love: Og så smiler jeg alltid så masse av storebror, for han er en sånn morsom og god gutt. :)

matvraket 19-02-08 01:16

Sitat:

1. Noen ting som har gjort meg glad i løpet av dagen.
traff på en gammel venn på butikken, og det var veldig hyggelig

Sitat:

2. Noe jeg har sett som har fått meg til å smile.
samboern ringte meg på jobben i sted og var urolig for at han hadde gått ned i vekt. men det er jo ikke så rart siden han spiser nesten det samme som meg :) bare så det er sagt så er han i utgangs punket meget skeptisk til det her opplegget mitt. så han er nesten "omvendt" nå hihi

Summer 19-02-08 23:49

Sitat:

1. Noen ting som har gjort meg glad i løpet av dagen
Å få sendt avgårde en fin bursdagsgave til ene nevøen min. Å få sove lenge. Storebror som sto opp igjen for å komme bort og gi meg en klem og si at jeg er den beste mammaen i hele verden! :love:

Sitat:

2. Noe jeg har sett som har fått meg til å smile.
En koselig PM.
En veldig gøy samtale under middagen, der jeg og storebror satt og planla noe som skal skje til sommeren. Han var så smilende, så engasjert, så fantasifull og bare ... skjønn!

matvraket 20-02-08 00:15

1. Da yoga instruktøren sa at jeg gjorde en øvelse helt rett :)

2. smilte godt da jeg gjorde "the giggle dance" i stua. veldig befriende å bare riste valkemagen og gjøre grimaser!! :)

Summer 24-02-08 22:15

Jeg ble glad for en time helt for meg selv til å spille musikk på full guffe, og synge av full hals mens jeg ryddet.

Jeg smilte da lillebror viste meg hvor flink han var blitt til å stå alene uten å holde seg. :hearts:

SusieBlues 24-04-08 14:09

Oj, så fin tråd!
* Jeg ble glad når jeg fant ut hvordan jeg skulle løse en utfordring med en stor kunde.
* Jeg smilte når jeg hørte en av mine favorittsanger på vei til jobb: Anneli med Harald Thune.

Hyper 24-04-08 14:10

Jeg satt ute i 2 timer i dag i SOLA!!!
Herlig for kropp og sjel!!!

Salt 24-04-08 14:53

Jeg har en herlig samboer som lot meg sove litt lenger i dag. Det var godt. Også har jeg bare spist deilig lavkarbo mat i hele dag da! :hearts:

SusieBlues 25-04-08 07:45

Jeg er glad for at jeg skal på cruise i dag!
Jeg smiler fordi jeg skal spise deilig ostesmørbrød til frokost!

SusieBlues 29-08-08 11:06

* Jeg ble glad når jeg så at stesønnen min spratt opp av senga og hoppet i dusjen med en gang jeg vekket han
* Jeg smilte når jeg så at jeg hadde fått epost fra en som jeg ikke har sett på 17 år!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.