![]() |
jeg er visst eneste kreps
*krype inn i skjellet sitt igjen* |
|
Sitat:
|
http://smileys.smileycentral.com/cat/585.gif Er steinbukk jeg. Sta, stri og jordnær!?:)
|
tvilling jeg også Smosje!
marianne |
Jeg er SKORPION jeg
Født 11.11 (ja jeg er en ener ;) ) |
6.6 og er en typisk Tvilling
Distre, svimete, skravlesjuk, sosial og har tusen baller i lufta samtidig!! :D :D |
Hmmm.... Lurer på hvorfor Marit egentlig spurte om hvilke tegn vi er født i...... :rolleyes:
|
Er jeg virkelig den eneste krepsen her altså?
|
Det er så fantastisk å se at folk velger farger som faktisk stemmer overens med stjernetegnet de er.
Er det bevisst fra alles side, eller er dette et strålende eksempel på zodiakens visdom? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Oi, nå var jeg på dypt vann her :D Burde nok hatt Marit her nå ja!
Men jeg føler liksom at Kreps er litt sort eller magenta, rosa Tvilling er blå eller turkis Løve er brun og orange eller sterke, varme farger Vannmann er blå (selvfølgelig) Vær er rød Steinbukk er lilla Skorpion er svart eller mørkelilla, mørkerød Vekt er brun eller litt lysere orange Tyr er grønn Skytte er jeg ikke helt sikker på. Brun, sennepsgul, jordfarger i hvertfall Fisk er gul, men litt mørkere enn den her, da. Jomfruen er lyse pastellfarger, rosa, blått, muligens grønt Det er i allfall det jeg tror! :p |
Sitat:
Tenkte at kreps er i vannet, og da liker jeg blått? :) |
Sitat:
Tror jeg burde sjekke dette litt nøyere før jeg sprer mere viss vass :rulleøyne |
Dette var morsomt, Smosje!!!
Jeg er skorpion, og lilla er SÅ MIN farge. "Alle" kommenterer det. Fargen bringer liv i ansiktet. |
Blub blub... fisk her ja:D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47. |