Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Nå skal jeg bruke ketolysekur (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17659)

Isemor 21-02-08 22:37

Sv: Nå skal jeg bruke ketolysekur

Jeg måtte bare på vekten idag, føølte meg lettere:p og jaggu...den viser NED 1 kg på 3 dager!!!

Dette er iallefall veldig motiverende:D:D

bibi 21-02-08 22:38

Gratulerer!! Kjempebra resultat!!!!!!!!!!!!!

Lykke til videre!

http://www.smilie.dk/blomst/c013.gif

sma 22-02-08 01:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Isemor (Innlegg 408302)
Jeg måtte bare på vekten idag, føølte meg lettere:p og jaggu...den viser NED 1 kg på 3 dager!!!

Dette er iallefall veldig motiverende:D:D

Grattis! :heia:

Kvark 22-02-08 03:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus (Innlegg 407117)
Har saksa det under ifra et innlegg av NILLE, hun har vert i kontakt med Splenda-produsenten.

Note: Per U.S. labeling laws, anything with less than 5 calories per serving, is properly labeled as "zero" or no-calorie.

Med min ringe kundskab udi det amerikanske språg skulle det bety noe slikt som:

BEMERK: IFØLGE U.S.VAREDEKLARASJONS LOV, SKAL ALLT MED MINDRE ENN 5 KALORIER PR PORSJON, VÆRE MERKET MED "ZERO" ELLER 0-KALORIER.

Så spørs det da, er Amerikansk brus i Norge merket etter Norske eller Amerikanske regler. ( Er ikke sikker på de Norske, men det er sikkert folk her inne som kan dem)

5 kal pr porsjon, tja drikker du 3-4 glass om dagen må du holde deg unna all anna carbo.

Støtt norske vannverk, drikk vann :)

Ha en fin dag
Mvh Grovsnus

Her blander du vel kalorier og carber

Grovsnus 25-02-08 10:37

Ja gjør nok det. Beklager.
Ikke meningen å skremme Isemor heller.
( men cola er da noe dr--- uansett)

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag.

Isemor 25-02-08 11:58

Cola har jeg ikke rørt på 5 år sikkert,det er sukkerlake det:eek:Jeg drikker masse vann,men de glassene med cola light må jeg ha*plystrer*

;)

Grovsnus 25-02-08 21:57

Koz deg du Isemor, med litt Cola Light.
OG KJEMPE GRATULERE MED DEN KILOEN, måtte du bli kvitt alle du ønsker.

Kommer på ei lita historie.
Ei veninne ringte meg for ei stund sida og fortalte jublende at hu var kvitt 72 kg.
vel var hun litt rund i kantene, men 72. Kunne ikke være anna enn beina igjen.
Så jeg spurte litt bekymra om hu var blitt dårlig .
Nei da, jubla hu : HAR KASTA UT GUBBEN.

ha en fin dag
Mvh Grovsus

bibi 25-02-08 22:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus (Innlegg 410376)
Kommer på ei lita historie.
Ei veninne ringte meg for ei stund sida og fortalte jublende at hu var kvitt 72 kg.
vel var hun litt rund i kantene, men 72. Kunne ikke være anna enn beina igjen.
Så jeg spurte litt bekymra om hu var blitt dårlig .
Nei da, jubla hu : HAR KASTA UT GUBBEN.

http://www.smilie.dk/klappende/c009.gif

bibi 25-02-08 22:02

Du er flink Isemor! Drikk masse vann!!! :ja:

:klem:

Isemor 26-02-08 01:02

Tror gubben skal få lov å bli.... under tvil:p tusen takk for flotte tilbakemeldinger,det er gøy:)

arkine 26-02-08 12:47

brød med lite karbo fås kjøpt på rema ,det heter afrodite og ca 2 karbo pr skive

veldig kjekt når en begynner på jobb tidlig ,,for hvem orker vel egg og bacon kl, 6 om morran

Isemor 26-02-08 21:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av arkine (Innlegg 410659)
brød med lite karbo fås kjøpt på rema ,det heter afrodite og ca 2 karbo pr skive

veldig kjekt når en begynner på jobb tidlig ,,for hvem orker vel egg og bacon kl, 6 om morran

Takk for tips!!Nå er det ikke rema på dette lille stedet.Men skal en tur til Bergen på fredag,da håper jeg at jeg får tak i det brødet.
Jeg står opp 6 om morningen for å gå på jobb,skal love deg at jeg sliter med å få i meg egg og bacon:(Ender med at jeg klasker alt opp i en tupperware boks og spiser det noen timer senere..Yammi,deilig med kalde egg og bacon:p

Isemor 27-02-08 12:03

Idag viste vekten ned 2 kg,ohhhh dette er fantastisk!!

Iset 27-02-08 12:05

Så bra. :D

Men er det virkelig bare 2 gram karbo per skive i Lindberg sitt Afrodite-brød? Helt sikker? Det er det + fullkornbrødet hans jeg spiser, men jeg teller jo ikke karber da. Trodde det var rundt 5 gram per skive jeg, det var det i de gamle brødene hans.

Bayone 27-02-08 13:52

:heia:

Gratulerer med flott nedgang. Jeg er som deg som ikke greier meg uten litt lettbrus. Må liksom ha noe søtt, men er veldig fornøyd med at jeg greier meg med bare pepsi max og at det ikke trigger søtbehovet etter andre ting.

mum 15-03-08 12:43

siden det ble nevt gele her tidligere i tråden ,så har de en gele på ICA Maxi.Den har 0,04 karber .Den heter Lett Gele og er fra Confecta ,finnes i Ananas,Kiwi og Jorbær .Har akkurat spist Ananas gele nå og synes den var god.

Pearl 15-03-08 18:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 411150)
Så bra. :D

Men er det virkelig bare 2 gram karbo per skive i Lindberg sitt Afrodite-brød? Helt sikker? Det er det + fullkornbrødet hans jeg spiser, men jeg teller jo ikke karber da. Trodde det var rundt 5 gram per skive jeg, det var det i de gamle brødene hans.

Lurer også litt på det? Nesten for godt til å være sant.

Humle 15-03-08 20:06

Se her da...
Kan vi vireklig spise dette??
Det er jo 20 kh pr 100 gr..
http://www.mesterbakeren.no/modules/...uId=113&mid=16

Linn H 15-03-08 23:04

nei dere kan ikke spise det!! Det er 20 gram karber per. 100 gram brød.

Alt for mye for ketolysekuren. Prøv lapper og andre brødoppskrifter fra forumet :-)

Iset 16-03-08 10:01

Stemmer det, det blir jo rundt 8 karber for en vanlig brødskive på 40 gram (tynn skive). To Afrodite-skiver, og man er allerede OVER dagsbehovet på ketolysekuren.

sunbeamen 16-03-08 11:05

Har du sjekka at du ikke spiser for mye A-vitaminer? viss du tar trankapsler fxl med A-vitamin i , i tillegg til ketolysetablettene? eg og va kvalm i begynnelsen, og fant ut eg fikk for mye a-vitamin, bytta ut til trankapsler uten og ble bedre!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.