![]() |
Sv: Nilling, renseuke, induksjon?
Sitat:
Jeg har så liten tro på at kiloene raser av meg fordi den kroppen her har begynt å nekte og bli noe mindre! Men, med trass skal det gå rette veien!:p Planen min er å gjøre dette en del uker, men innføre litt matvarer etterhvert for å se hvordan systemet reagerer, men alle blir med det de vil og ønsker. |
Sitat:
|
Sitat:
...det går under issalat..regner ca 1,5 karber pr.100 gram. |
Jeg har selv hatt problemer met at kiloene har stått stille, men etter nilleuka før påsken gikk jeg faktisk ned 3kg. så det er mulig. Det er bare å passe på å være streng nok. Det kan jo være ost eller fløte som gjør at det stangerer for deg. Om du spiser mye av det da selvfølgelig. Så det er jo verdt å prøve! Selv om man blir utrolig sliten. Det er dessuten viktig med de pillene også. Så har du de ikke, så burde du kjøpe de. Det kan gjøre at vekttapet stangerer:D Ha de med i bukselomma hele dagen, så er det enklere å huske på å ta disse. Det syns jeg i alle fall:D
|
Sitat:
|
Jeg blir med litt senere jeg... :felt av påskegodtrester: :o
|
Nå har jeg skrevet ut alle sidene om atkins induksjon
ble mange sider hehe regner med at det er denne vi skal følge? altså Induksjonen. nå må jeg ut og passe hund og unger |
Det er helt riktig tullehøna...!!!
|
Er jammen ikke så ulikt det jeg har holdt på med..
skal nok fikse dette ja. Har en nabohund på besøk, og må passe på at min ikke stikker av etter henne. + har barnebarnet på besøk og liker ikke at hun er alene ute med hundene. *stikker ut igjen* |
Sitat:
Tar pillene til Torkel, etter at jeg kjøpte dosett som jeg har med overalt så får jeg stort sett tatt dem som jeg skal. Er det noen som vet hvordan jeg får link til journalen min her? :) |
Sitat:
Gjør det? Jeg fant ut at 100g ruccola var 3 g karbo jeg???? Iflg VG vektklubb. Stemmer ikke det da eller? For hvis det stemmer med 1,5 så har jeg spist for lite karbo mens jeg har holdt på |
Jeg vil gjerne også være med. Vekten har stått stille lenge. Jeg trenger å få kommet igang med fettforbrenning. Jeg har et lite problem med at jeg skal til London 2. - 9. april og vet ikke hva jeg da får til. Men jeg vil iallefall bruken uken frem til da. Og eventuelt når jeg kommer tilbake.
Når det gjelder linken til journal husker jeg at jeg strevde, prøvde og feilte litt. Jeg gikk iallefall inn på kontrollpanelet, kopierte navnet mitt og limte det inn på tickeren min. Uff... dette ble litt rart og utydelig, men gå inn i kontrollpanelet og prøv deg litt frem |
Jeg blir med dere her folkens :heia: Trenger å komme litt inn igjen etter påsken, selv om det ikke har gått så mye galt. Men noe har det blitt :o
Skal skrive inn matplanen for morgendagen etterpå. Tirsdag: Frokost: 3 egg, 75 g bacon, agurk og paprika: 4 karber Lunsj: nakkekotelett, ruccula salat, sopp, litt blomkål og minimajs: 5,2 karber Middag: 150 g laks, 2 ss rømme, 100 g blomkål, 100 g brokkoli: 6,3 karber Totalt 15,5 karber, synes dere det ser oki ut? Og fyller opp med 3 liter vann i kjøleskapet :) |
Sitat:
|
Sitat:
Hilsen Trinelise |
Nå lurer jeg rett og slett på om forbrenningen av fett er kommet igang bare fordi jeg bestemte meg for å bli med her. Hi. Hi.
Jeg ble plutselig så varm som så mange her inne snakker om. Håper bare at det er forbrenning og ikke feber. Nok om det. Lurer på om oster som brie og camembert er tillatt? (Mine favorittoster) Finner de ikke på listen, men synes liksom de skulle stått der. |
Hvis det ikke står på listen , skal det ikke spises..
du får kose deg med dem senere :klem: |
Ååååå. Er det så strengt. Ja, ja, Jeg skal klare dette.
|
Hei.
Du kan spise følgende oster på Nilleuken/Atkins intro.) Chedd Gouda Mozzarella Fåre -og geitost Kremost Roquefort og andre Blåskimmeloster Sveitserost Så derfor....du kan spise ostene du nevnte.:) |
Sitat:
Synes det hørtes mye ut....mtp.at kinakål har 1.8 karber....men tør ikke si noe for sikkert.. Salat er liksom salat i hodet mitt...+..-:) |
Sitat:
|
Da er jeg igang.
Kvelds: Påskeskinke med agurk, 1/2 avoado, og litt brie |
men kun 40g mener jeg, og det er ikke mye..
|
Tror jeg skal slenge meg med jeg også,har blitt noen kakestykker
de siste dagene. Begynner i morgen :) |
Sitat:
Jeg begynte i dag jeg da... Får se hvordan det går. Har laget meny ved å følge linken med tillatte matvarer på Atkins induksjon.. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57. |