![]() |
Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!
Du har vært fantastisk flink!! Du ser kjempeflott ut:)
|
Så fantastisk flink du har vært, Iset! Gratulerer så masse med både det ene og det andre! :)
|
Det er helt rått, Iset! Du har vært så utrolig flink!
Må også si det har vært helt fantastisk å ha fått lov til å følge med på veien frem til målet ditt! Du har vært så positiv og målrettet, og jeg er sikker på at du har gitt en solid dose med inspirasjon for tusenvis av oss her inne! Gratulerer så mye! :blomster: Du har virkelig grunn til å være stolt av deg selv. :klem: |
Fantastisk jobb du har gjort. Du har slanket vekk mer enn hele meg. Lykke til videre med livet ditt.
|
Det er jo bare helt rått, da. *dåne litt*
|
Tuusen takk, skjønne folk. :klem:
|
Egentlig bare STUM av beundring!:eek:
Helt fantastisk!! |
Helt sinnsykt bra Iset - dette står det respekt av! :)
Du ser jo kjempeflott ut, og har all grunn til å være skikkelig stolt av deg selv. :D Jeg vet om et ord som jeg ikke får brukt så ofte men nå passer det perfekt;) Så her kommer det: SUPEROPTIKJEMPEFANTAFENOMENALISTISK :hearts::klem: |
Sååååååååå fin du er:D
:heia: |
Helt fantastisk:D
Du er en inspirasjon:Dyou go girl!:_punk: |
Åh... Vennen!!! Du er fantstisk, både flink og flott!
Har jo sagt 1000 ganger at du er grunnen til at jeg fant lavkarbo som min bane. Aldri om jeg hadde giddet å lete frem noe om det overhode... GRATULERER!:blomster: |
Fantastisk!
*bøyer meg i støvet* |
Helt utrolig! :blomster:
|
Utrolig bra! Gratulerer!
|
Gratulerer så masse! :blomster::blomster::blomster:
|
Tusen takk. :klem:
|
Helt fantastisk! Det må være så deilig å være i mål!
|
Fantastisk bra!!! Bøyer meg i støvet!!!
Gratulerer!!!!!!!!!!!!! |
Helt uttrolig Iset!
Du har blitt flott :) |
RESPECT!!!!!!!!
Du er VAKKER! |
Gratulerer så mye, Iset. Dette fortjener du!
|
Dette er jo bare SINSYKT imponerende!!! haaaallo.. Klart du skal ha en egen skryte-tråd :eek: åhei! ble helt målløs, jeg.. Utrolig pen du er!!!!
|
Også baby i tillegg..!!! :eek: La du ikke på deg av den??? ... Jeg trenger noen triks som gjør at jeg ikke legger på meg av babyen.. også ønsker jeg meg en vektoperasjon.. Har lyst på mindre magesekk jeg også og kortere tarmer eller hva det er som skjer under en vektoperasjon..!!! men får vel ikke det på 77 kg... Jaja.. Gøy var det hvertfall.. Men hva sier folk da? Du er jo ikke til å kjenne igjen - og på så kort tid!! Er jo crazy-bananas..
|
Dette er helt fantastisk!!!
Du må jo være verdens lykkeligste person som har greid dette. Du skal i vert fall være utrolig stolt av deg selv :suss: Og seriøst, du må jo ha slått samtlige rekorder her inne:D Og ja du.... la du ikke på deg når du fikk barn? sier som stine, vil gjerne ha triksene som gjorde at du ikke la på deg i såfall :lol: Du er best, ingen protest :heia: |
Siden januar 2007, jah, hva har skjedd i ens liv? Litt av hvert, men allikevel ikke så mye. Og så, parallelt med dette har du altså sluppet taket i 65 kilo fett og kommet til syne! Det er så fantastisk. Og du ser så godt ut!
Gratulerer, gratulerer, gratulerer med det jeg forestiller meg er et nytt liv :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36. |