![]() |
Sv: Ukens tilbud
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Gi meg noe morsomt, så skal jeg le.:)
|
Sitat:
wonder why? ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ganske utrolig egentlig, men da får man ihvertfall tak i smør da. Er snustomt her i gården iallefall, både smør, setersmør og slik brelett tror jeg det heter? (de gule smørboksene med lokk på?) eller var det bremykt det heter kanskje...husker ikke riktig.
|
Sitat:
|
Og ikke pokker om jeg kjøper smør på finn.no, der går grensen:D
|
Sitat:
Var dét virkelig det beste du kom opp med? Sorry, men selv om jeg setter pris på en god krangel, kan jeg ikke gå lenger ned. Da måtte jeg hatt i meg jævlig mange høykarbo-drinker først. Beveger meg herved ut av tråden for godt og overlater den til de som faktisk vil dele tips om tilbud på matvarer, før stakkars Photo må komme og rydde opp. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sorry, kunne ikke dy meg ;) |
Haha, nei som jeg sa, etter at jeg tok de siste så var det ikke flere igjen. Derfor var jeg glad for at jeg fikk sikret meg før det ble tomt. Nei, på meg er de ikke synd på. Jeg har en egen evne til å planlegge og sikre meg og mine. Men tenkte mer på de som nå ikke får tak i smør her oppe da. Dem er det jo litt synd på. Men da er det jo bra at noen selger smør på finn.no. Alt ordner seg for den paranoide...:D
|
Anywaaays.
I uka som kommer er det cola light/cola zero/cola tilbud på på Obs! Hypermarked. 100 kroner for 10 1,5 litere. "Vanlig" Norvegia til 59.90 pr kg. Og tre pakker OMO (color og ultra hvitt) for 100 kroner. (1.17 kg) |
Sitat:
Pizza ER jo en grønnsak?? :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ost er toppen!:) Kjærsten spiser ostesmørbrød HVER eneste dag. 365 dager i året. Så her går det endel.:p
|
Sitat:
|
...Og jeg som MÅ prøve å kutte på colaen (zero).:o
|
Sitat:
|
Spørs om ikke jeg må en tur på Obs og kjøpe (ikke hamstre) ost. Skjønner forøvrig at jeg sitter på en formue med mine 3 pakker meierismør som ligger i kjøleskapet :p
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16. |