![]() |
Sv: Lavkarbo og amming
Sitat:
|
Sitat:
Ikke bruk BH med spiler Ikke sov på magen Ikke "brett brystvortene" i BH'n, de skal henge fint og løst. Om du ikke fikser det i den du har nå, så må du kjøpe større bh eller gå med lukene åpne. Jeg fikk kuler av sånne "åpne i midten" ammebh-er, jeg kunne bare bruke helt tynne bomullsbh'er som hadde en sånn liten tøystrimmel på utsiden bare, mot armen, ikke sånn trekant når du åpner luka. Bruker du innlegg så skift hver gang de er våte. Ikke ull når du sliter med kuler eller sårhet. Om det er et latterlig prosjekt, så ta et rent gammelt laken og klipp i en masse passelige biter, samle og vask dem i et sånt finvasknett, stryk dem på to prikker om du ikke ellers kokevasker. Pass deg for trekk, men sitt gjerne og sol puppen i en lun krok! Sol er både bakterie og soppdrepende. De blyge kan godt sitte med bare en tynn HVIT t-skjorte eller singlet, uten bh. Har en solfaktor på 10, omtrent. |
Sitat:
|
jo man frisgjør sikkert stoffer ellers i slanking også, men det er spesielt i den fettforbrenningsprossessen ketolyse er. Jeg er ikke så flink til å forklare...men det er ikke noen vits i å ta sjanser vel.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Tette melkeganger:
Ikke frys på henda eller armene! Jeg brukte votter når jeg skulle hente noe i fryseren. Melkemengde og ketose: For egen del var det ens skikkelig dårlig kombinasjon. Måtte kutte etter en uke og ha selvpåført økedøgn. Pumpepuppepumpepuppe i et evig kjør sammen med ammete, bukkhornkløverfrø og fennikelfrø. Da rant det som på en barselkvinne etteret døgn også. Sjekk ut amerikanske ammehjelpen: kellymom.com. Mange gode tips, noen litt alternative og også noe om lavkarbo og amming. |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15. |