![]() |
Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?
Jaja, tollgrensa får være som den er, jeg kommer nok kun til å bestille noen barer herfra, og så bestiller jeg resten (pita, tortillas, osv) her i Norge (lavkarbopikene), da slipper jeg å tenke så mye på den grensa, får jo tak i alt annet jeg trenger der til greie priser. :)
|
1 Vedlegg
Jeg har nå fått varene mine og er strålende fornøyd! Har bare smakt den "bounty baren" og den var drita go :)
Vedlegg 4800 |
Gleder meg til å smake Bountybaren, den har de på lavkarbopikene også så den skal jeg bestille noen av derfra i sommer. :hyper:
|
Den kokos-sjokoladebaren er noe av det beste jeg har smakt i hele mitt liv! Jeg har to esker i bestilling nå som jeg venter til postkassa når som helst! En annen som er veldig god er den frokostbaren med rosin. mmmm, men den har 5 karbs pr stk, det er litt mye....
|
lavkarbopikene? der er barene dyrere enn på butikken man.
|
Sitat:
Dessuten tilbyr lavkarbopikene så mye annet som vi ikke får tak i ellers i Norge, så jeg betaler gladelig litt ekstra for å endelig kunne handle disse varene i Norge uten å tenke på toll osv. :D |
Sitat:
Er jammen fristet til å hande litt på nettet ja! Handler ofte på nett egentilg, bare ikke i utlandet... men skjønner jo at man får ting billigere der. Men er bare så dåårlig i engelsk :o |
Sitat:
|
Altså. barene koster typ noen og tredve kroner hos lavkarbopikene vel?
Og hvis man bestiller dem fra netrition så koster de typ 10 kroner toppen 15 kroner stykke HVIS man regner med frakten... |
28 kr koster de hos lavkarbopikene, altså de man får i Norge. De har noen typer man IKKE får i Norge og de koster noen og tredve, noe de nok hadde kostet i butikken også, hadde de solgt dem her. Jeg tror de er litt større også? De ser litt større ut, litt tykkere/høyere.
|
Mja, jeg hadde også bestillt på lavkarbopikene hvis ikke prisen var det 3 (4?)dobbelte. Kanskje de skulle satt ned prisene litt. da skal jeg vurdere å handle der jeg også :p
|
Sitat:
|
jeg er fast tilhenger av lavkarbopikene! men er mildt sagt avhengig av denne bounty(cocos) baren! så jeg skal bestille i fra usa....
|
Sitat:
Husker at SV før siste valg lovte å heve grensa til 1000,- kroner. Men så kom de til makta og glemte det løftet kjapt gitt. http://www.smileyarena.com/emoticons...x/ahhhhhhh.GIF For dere som bor ved svenskegrensa kan dere sende pakkene poste restante fx Strömstad, og så kjøre dit for å hente. Da gjelder samme regler som svenskehandel ellers. |
Sitat:
Men når man får barene til under halvparten av prisen hvis man bestiller dem direkte fra usa selv, så er det vel egentlig ikke noe å lure på. Men det velger man jo selv=) |
Sitat:
|
Jeg støtter Nellie og ser heller ingen grunn til å betale det dobbelte for produktene. Pitabrødene som lavkarbopikene solgte for 69 kr pakken koster ca 15 kr +frakt når man handler direkte fra USA.
Så lenge man holder seg under 200 kr ser jeg ingen problemer med å handle fra utlandet. Det kan straks bli dyrere når man overstiger 200 kr og må betale mva og tollbehandlingsgebyr i tillegg og det gjelder jo selv om man kjøper varer fra Sverige. Nå ble jeg så fristet at jeg måtte legge inn en bestilling på de herlige cocos-barene som de var fri for sist jeg bestilte ;) |
Min kjære jobber i butikk, og jeg har fått forbud av han om å bestille ting fra Lavkarbopikene
som de har i butikken hans, nettopp fordi de tar såpass mye høyere pris. Jeg kjøper gladelig ting av dem som jeg ikke får tak i andre steder, men that's it. Ang str på barene: det varierer. Endulge-barene er ganske små, som en liten sjokolade. Morning Start er det samme som Morning Shine her. Samme str. De Caramel Cookie Dough er f.eks. på samme str som en vanlig Snickers ellerno. |
Sitat:
Blandt annet den dyreste med peanøtt. Men de aller fleste er sånn ca snickers størrelse. Høye og namnamnam:sikle: |
Jeg bestiller sånt til min svogers adresse. Han bor i Sverige. :cool:
|
Sitat:
|
Det er vel ikke så lett å være en liten bedrift i Norge, med det avgiftsnivået vi har her til lands. Og så skal de helst kunne ta ut en nogelunde anstendig lønn. Da blir produktene de selger dyre. Ønsker myndighetene å verne om små bedrifter i Norge, bør de gjøre noe veldig dramatisk med avgiftene. Det hadde vært til større hjelp for både produsent og forbruker.Å holde tollgrensen på 200 kr er bare patetisk..
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34. |