![]() |
Sv: Nakkinekkis dagbok
Ja, dette går jo strålende!!!
Søtsuget er vekk, og når jeg får lyst på noe søtt så tar jeg meg bare et glass med Fun Light Tropical....nam :D Vekt: 61,8 kg saften av 1 grapefrukt 1 banan 1 gl saft 2 kopper kaffe m/fløte 1 ltr vann 1 pære 1 galia melon 1 fersken spekeskinke Planer for middag: Ostegratinert Taco-gryte m/salat og dressing til....gleder meg allerede,nam nam |
Vekt: 63,5 :mad: må kutte ut den salte spekeskinka tror jeg.
Holder på vannet i kroppen. 1 banan salten av 1 grpefrukt 3 kopper kaffe m/fløte 1 ltr vann 1 fersken eggesalat (2 egg+50g hamburgerrygg+2 ss majo) Planer for middag: Fiskegryte SKAL TRENE IDAG!!! Det ble det ikke noe av, da minsten kastet opp rett etter han la seg... Trøste mat isteden: Norske jordbær med krem! |
Vekt: 62,1 kg
Jepp det var masse vann som satt i kroppen min... 1 banan saften av 1 grapefrukt 2 koppER kaffe m/fløte 1 galia melon 1 eple 1/2 ltr vann 2 kjeks Planer for middag: Ovnsbakte fylte paprika Kveld: jordbær m/krem |
Ja da er vel alt overflødig vann ute av kroppen.
Vekt: 61,4 kg saften av 1 grapefrukt 1 kopp kaffe m/fløte 1 banan 1 fersken salat: 50g hamburgerrygg, 1 tomat, 1/4 løk, 2 egg, 2 ss majo 1 ltr vann Planer for middag: Størstemann vil ha hamburger idag, ja da blir det vel det da... |
Vekt: 61,4 kg
1 grapefrukt, presset 1 fersken 1/8 vannmelon 1 banan 2 kopper kaffe m/fløte 1/2 ltr. vann 1 cappuccino Planer for middag: Grillpølser |
Helgen har vært ganske hektisk, så her sitter jeg nå og er mega trøtt!!!
Vekt: 62,4 kg 2 kopper kaffe m/fløte 1 hel kurv m/jordbær 1/2 honningmelon Spekeskinke Druer 1/2 ltr. vann Planer for middag: Spaghetti med tomatsaus og litt parmesan |
Vekt: 62,2 kg
1/2 banan 3 gl. vann 2 kopper kaffe m/fløte Rester fra middagen igår 1 banan Planer for middag: Gratinert Kyllingfilet m/gresk salat og tzatsiki Kvelds: Gubben kom hjem m/MCDonalds mat...fyfyfy, men jeg spiste det jeg... |
Det er vel for mye forlangt å gå ned noe særlig når en skeiet ut slik jeg gjorde igår kveld...
Vekt: 62,0 kg 1/2 banan 2 gl. vann 1 kopp kaffe m/fløte 2 winerbrød, fyfy men jeg bare måtte ha 1 kopp Cappuccino 1/2 honningmelon Spekeskinke Planer for middag: Gratinert Taco-gryte |
synes du er kjempeflink jeg!
God slankedag videre :) |
Sier meg fornøyd nå.
Får ikke tid til å skrive daglig her. Skal på ferie fra lørdag og 3 uker frem, så her blir det mye rydding, vasking og pakking denne uka. Vekta ligger jo stabilt på 62-63 kg så får heller prøve å nå målet mitt etter ferien. |
håper du får en fin ferie :D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54. |