![]() |
Sv: Tar du med deg vekta på ferie?
Vet liksom ikke om jeg "tør" å la være å gå på vekta hver dag.:hjelp:
|
herlighet :)
dette var absolutt det RIKTIGE å gjøre. For den som har abstinenser til å gå å veie meg det er jeg!!!! Så enda godt at jeg ikke er den som driver å leiter i den elva en lørdags kveld :( Må bare få sagt en ting: idag etter at batteriene var kasta, så dro jeg og ungene på stranda. Tok med meg en god salat, med kylling og en dressing som jeg hadde laget selv. på vei hjem dro jeg innom butikken og kjøpte macadamianøtter og paranøtter, da jeg kom hjem slukte jeg hele den lille posen med førstnevnte, fy fader så godt :) Normalt hadde jeg veid meg på vekta og så vurdert ut av det om jeg virkelig skulle ha spist de nøttene og kvelden hadde vært ødelagt som vanlig. Er fremdeles mett mett og atter mett,. må nesten være det gode fettet. men stemmer det virkelig at det er 7, ett eller anna med kh i de nøttene ???? syntes noen nevnte noe med et 3.tall??? uansett, kvelden er knasfine :):) |
Sitat:
|
5,2 i alle macadamianøtter jeg har spist i alle fall, i følge posene.
Her er en av de mer sikre kildene jeg tyr til når jeg er usikker. |
Sitat:
|
Da er det kanskje ikke trukket fra fiber. Alle poser jeg har kjøpt av forskjellige merker med macadamia har oppnevnt 5,2 gr kh pr 100 gr.
Se her også. (100 gram er det samme som 3,5 oz.) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48. |