![]() |
Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?
Sitat:
|
Sitat:
PS - Kanskje ikke så sexy å ha på underveis, men desto mer sexy når vi er ferdige med slankingen? :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei
Grunnen til at jeg nevnte den Svenske undersøkelse er at mange går veldig fort ned i vekt på ketolysekuren og mange er innprentet at raskt vekttap ikke er bra. Derfor er det fint å vise til at det faktisk ikke stemmer, men årsaken til at det er slik er en så lenge ukjentt. Jeg tror at årsaken til at ca. dobbelt så mange klarer å holde vekten etter ketolysekuren sammenliknet med "pis mindre" kurer er at :
Torkil:) |
Sitat:
|
Sitat:
En annen ting er at jeg ved selvsyn opplever at jeg mister lagret fett i mye større grad enn ved "spis-mindre"-kurer (noe som vises veldig godt på hvordan kroppen min har endret fasong). Når jeg har prøvd slike "spis-mindre"-kurer har jeg mistet noe fett ja, men også mye muskelmasse og dermed rast opp igjen når jeg har avsluttet kuren. All styrketrening har vært forgjeves. Nå opplever jeg at muskelmassen beholdes samtidig som jeg ser at musklene blir mer definerte (har over lengre tid trent mye styrke og spist masse=nesten "bulking" som kroppsbyggerne kaller det...). Dessuten kutter man i en slik "spis mindre og tell kalorier"-kur ned på både fett og søtt, slik at jeg føler det er tørt og gir liten metthetsfølelse (en salat med olivenolje/majones/seterrømme glir lettere ned enn en tørr en:)). Som du skriver her - på Ketolyse kan man spise MAT! Og dette med hvor misvisende ernæringsråd er i forhold til at man bør ha et fettfattig, karborikt kosthold er noe som man virkelig får øynene opp for når man satser på ketolysekuren. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22. |